dealers herkennen?

caatje

Badass junkie
Broodje aap verhaal als ik dat zo eens lees, hun zijn under-cover en jij weet dat ze agent zijn? Is het niet de para die parte heeft gespeeld? En waarom zou een agent geen navelpiercing kunnen hebben? Of zouden mensen met het beroep agent, geen feesten af kunnen lopen?

DreamWeaver

Badass junkie
Ze zijn er wel de undercovers. Ze maken een praatje met je en doen zijn op zoek naar dealers. Ze willen kopen en als je dan de prijs zegt zijn ze niet meer geïnteresseerd. Een paar minuten later word je fijn naar een achterkamertje geëscorteerd door de lieve mensen van de security. The upside is dat je die gezichten nooit meer vergeet en die mensen dus ook een beetje bekendheid krijgen en het dus niet vaker op hetzelfde feest / dezelfde locatie zal slagen. De grap is dat ze eigenlijk niet zo'n grote zaak hebben, maar ze overrompelen je gelijk en zorgen er (psychologisch) voor dat je snel een verklaring tekent. Immers, die agent mag niets van je kopen en een poging tot is nog altijd niet strafbaar :wink:. Zonder bekentenis staan ze vrij zwak, ook al heb je een lading pillen bij je. Wat leren we hiervan? Niks tekenen, in groepjes werken en vooral opletten!

SperSIZEboon

Badass junkie
caatje zei:
Broodje aap verhaal als ik dat zo eens lees, hun zijn under-cover en jij weet dat ze agent zijn? Is het niet de para die parte heeft gespeeld? En waarom zou een agent geen navelpiercing kunnen hebben? Of zouden mensen met het beroep agent, geen feesten af kunnen lopen?
ja blablabla duidelijk dat jij nog nooit op Awakenings bent geweest

DreamWeaver

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
caatje zei:
ja blablabla duidelijk dat jij nog nooit op Awakenings bent geweest

http://www.parool.nl/nieuws/2006/OKT/09/ams2.html
http://amsterdam.blog.nl/amsterdam/2006 ... awakenings
http://www.actueel.nl/Ruim+tachtig+arre ... enings.htm
3 edities achter elkaar!
En zo kunnen we nog even door. Horeca Interventie Team up your ass!

Fishhead07

Wijs gebruiker
klote man :confused: pff als zxe nou is vervelende dronken mensen gaan aanpakken :confused: meeste drugs gebruikers heb je neit eens last van :)

tja snap het wel maar wel triest in burger beetje mensen oppaken die 3 pilletjes bij hun hebben :cry: dan nog weinig maar 131 arrestaties :P aangezien 50% wel gebruikt haah

:wave:

-spaceman-

Badass junkie
Wacky zei:
De humor is, als je ergens een pilletje wil kopen lukt dat binnen 5 minuten. Als je zonder wiet zit heb je meestal toch dikke pech want dat schijnt iedereen altijd tekort te hebben :)

helemaal waar!

Fishhead07

Wijs gebruiker
-spaceman- zei:
Wacky zei:
De humor is, als je ergens een pilletje wil kopen lukt dat binnen 5 minuten. Als je zonder wiet zit heb je meestal toch dikke pech want dat schijnt iedereen altijd tekort te hebben :)

helemaal waar!

haha :P eigenlijk wel erg dat harddrugs makkelijker te verkrijgen is dan softdrugs pfff :)

:wave:

Fishhead07

Wijs gebruiker

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
In Zwolle dragen alle dealers een button met heel groot 'DEALER' erop in neon kleuren. Handig joh!

foreverinspace

Belezen gebruiker
Re:

Wacky zei:

Bij mij is het ook fucked maar dan omgekeerd ik ken 9 dealers waarvan 8 alleen cannabis verkopen en 1tje (slechte) XTC pillen , vloeibare xtc, ketamine, (goede) LSD .... echt klote heb gisterenavond 3 uren lopen kankeren in elke discotheek en in het centrum op zoek naar een vooraad pep voor nieuwjaar maar heelaas :(

edblok2

Bewuste gebruiker
Kleed je aan als een toerist, zet een zonnebril op en ga heen en weer lopen over de wallen in Amsterdam. Voor je het weet zegt 1 of andere mocro/neger 'psst...xtc/coke/speed, follow me'!.

steaker

Experimenterende gebruiker
ga naar plaatsen waar hangjongeren 'hangen' 8/10 dat er wel 1 tussenstaat met wat jij zocht in zijn binnenzak.
als je gewoon cannabis zoekt moet je enkel je neusvleugels openzetten

Bovenaan