Drugs en relatie

edwin__

Belezen gebruiker
inderdaad, maar hier in nederland word ook hevig gegraven naar minpunten van drugs.
onlangs werd dit uitgezonden door onze liefdevolle overheid.
http://player.omroep.nl/?aflID=7713945
ze nemen de grootste minukels die het gebruik niet controleren. zelf die vader praat poep, ze weten domweg niet waar ze mee bezig zijn. zo word de hele drugsscene neergezet. ik ben de afgelopen 2 jaar tot dingen gekomen waarvan ik andere mensen alleen kan toewensen. ik denk dat als mensen niets van drugs weten dat ze gewoon de aangeprate mening klakkeloos overnemen en zo ongegrond een onzettende afkeer krijgen tegen drugs en gebruik hiervan. ook denk ik dat vele meningen gebasseerd zijn op oppeppende middelen omdat deze gewoon veel gevaarlijker zijn dan mijn liefde psycidelica, je leert er wel wat van maar nog niet half zo veel als met 1 portie paddo's, het zal je leven nooit zo'n positieve wending kunnen geven. het hele grote probleem hier is ook de instelling. het is verboden dus elk gebruik is verkeerd. terwijl de overheid nou toch eens achter zijn oren mag krabben en denken... he ?! het gebeurt dus toch ?? en mischien eens moet gaan onderzoeken hoeveel het wel niet gebeurt. ik durf met zekerheid te zeggen dat er in de 2e kamer leden zitten waarvan hun kinderen ook zeker met drugs in aanraking zijn geweest. zouden zij ook niet liever willen dat zij dit veilig doen ? het enige wat daaraan voortgaat is goede voorlichting, uiteraard komt dit niet van ouders of andere familie, maar een vertrouwings persoon die eerlijke en veilige informatie verstrekt.
kutgrapjes

Suntablet

Bewuste gebruiker
Suntablet zei:
Nu iets meer dan een week een relatie, denk dat de tijd er wel rijp voor is.
Per slot van rekening is het alleen maar wiet, en niet zo veel.
Ben wel blij dat ze me zonder wiet heeft leren kennen maar nu is het tijd om eerlijk te zijn.

wish me luck!

Ik heb het eigenlijk nu pas gezegd (ongeveer een maand samen). Gewoon gezegd toen het gesprek daar min of meer over ging. Ze vind het helemaal niet erg maar heeft het zelf nog nooit gedaan (en dat hoeft uiteraard ook helemaal niet voor mij, als ze het vraagt zal ik wel ens doorgeven, anders niet)

smoke on!! :stoned: :rock:

ps: voor niets zorgen gemaakt dus :tearsofjoy:

snelgemsurfd

Bewuste gebruiker
Gaat perfect samen, zij niets, ik: speed,coke,xtc, alcohol en sigaretten.

Zij laat mij mn ding doen of dat afgezonderd is of in haar bij zijn.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb mijn vriend ontmoet toen we allebei wappie waren. Kijk, dat is nog eens een verhaal om later aan de kinders te vertellen!

MusicIsLife

Wijs gebruiker
ZERO- zei:
Ik heb mijn vriend ontmoet toen we allebei wappie waren. Kijk, dat is nog eens een verhaal om later aan de kinders te vertellen!

Hahahahahaha! ja, echt briljant :tearsofjoy:
Probeer me nu even voor te stellen hoe dat gesprek zal gaan :tearsofjoy:

Narayani

Bewuste gebruiker
Met mijn ex ging het jaren geleden uit op de dag nadat ik voor het eerst had geblowd, hij wist het, was er zelfs bij maar vond het uiteindelijk niet oké. Ik vond het geweldig, en heb m'n keuze toen gemaakt :stoned: echter er gingen heel wat meer relatieproblemen nog aan vooraf.

Huidige vriend blowt ook, we wonen samen en genieten van ons dagelijks jointje voor het slapengaan. Zijn verder allebei 'normale' en sociale mensen met school, werk etc. Sinds oktober gebruik ik xtc en daar wist hij ook van af, ik heb verplicht een hamburger naar binnen zitten werken 's nachts toen ik thuis kwam na de eerste keer, want ik moest van hem wel goed eten. Dat was lastig om weg te krijgen haha. Ik voel me gezegend wel met een vriendje dat de volgende dag dan ook weer smoothies staat te maken om te zorgen dat z'n meisje wel d'r vitamientjes binnen krijgt :hearteyes:

Natuurlijk werd ie zelf ook nieuwsgierig en sinds oud en nieuw doet ie mee, ook hebben we twee keer samen thuis gebruikt, heel romantisch was dat en een echte boost voor onze relatie. Ook salvia en truffels hebben we samen ontdekt.

Kortom, het is zo veel leuker als je elkaar er bij kan betrekken, niet altijd is hij erbij als ik iets gebruik maar ook dan moet je gewoon eerlijk kunnen zijn tegen elkaar!

Narayani

Bewuste gebruiker
Overigens: in mijn omgeving heb ik ook druggebruikers relaties zien beginnen met mensen die niks gebruiken, dat hoeft geen probleem te zijn. Maar so far zijn alleen de relaties waarin de gebruikers eerlijk zijn over gebruik en frequentie succesvol. De mensen die het voor hun nieuwbakken vriendje/vriendinnetje achter proberen te houden vallen óf door de mand, óf voelen zich continu kut, omdat ze iets achter houden.

good_TIMes

Experimenterende gebruiker
mijn ex wist altijd drama te maken erover precies rond de dinsdag :angry: maar als je vriend of vriendin open staat voor het gebruiken van drugs is het naar mijn idee een top combi

Bovenaan