drugs je leven veranderd ?

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Ik denk dat iedereen die drugs gebruikt het zijn/haar leven heeft veranderd.
Je gaat anders tegen dingen aankijken.
Het heeft zeker wel mijn leven veranderd zowel positief en negatief.

xplusif

Experimenterende gebruiker
De 2de dat ik LSD had genomen is me karakter wel een beetje veranderd.
Ik zie alles nu positief in plaats van negatief.
En denk niet meer zoveel aan de gevolgen, wat ik eerst wel deed

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
xplusif zei:
De 2de dat ik LSD had genomen is me karakter wel een beetje veranderd.
Ik zie alles nu positief in plaats van negatief.
En denk niet meer zoveel aan de gevolgen, wat ik eerst wel deed

Is misschien toch iets typisch lsd, ik denk nu ook meer in termen van positief dan in negatief! LSD is voor mij echt de beste therapie geweest :grin:

^_^

Bewuste gebruiker
Drugs heeft mijn leven verandert en ook dat van alle mensen die wat met mij te maken hebben. Iets te veel. Sommige punten positief vooral in het begin van drugsgebruik. Na overmaats gebruik van de verkeerde troep wordt het vooral voor de mensen om je heen een iets minder fijne verandering. De klap kwam voor mezelf nog niet eens.

De mensen die me dan nu nog steunen ben ik wel zeer dankbaar, omdat ik mensen gekwetstst heb ookal was het onbewust ik ben wel dankbaar dat ze zoveel om me geven dat ze me nu nog steunen.

Achja, het zal me wel sterker gemaakt hebben zodra ik mijn slechte drugsgebruik compleet achter me heb gelaten.

teebo

Bewuste gebruiker
Aangezien alles uw leven beinvloed doet drugs dat natuurlijk ook. (lichaam is niet meer dan een complexe structuur van atomen oorzaak gevolg je weet wel)
Zo geloof ik niet meer in god, vrije wil, positief of negatief, heb ik een veel positievere kijk op het leven, heb ik leren aanvaarden, heb er veel mensenkennis door gekregenen en ben teweten gekomen hoe het leven en de maatschapij in elkaar zit. Dat heb ik vooral te danken aan het filosoferen na een jointje

en dan heb ik nog niet gesproken over mdma en de tripdrugs.
het is natuurlijk niet allemaal 'positief' op sociaal vlak ben ik denk ik wel wat vreemder geworden en ik ben denk ik ook redelijk uitgeblust, muziek lijkt mij nuchter ook minder en minder aan te grijpen. :cry:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
heb veel leuke ervaringen te danken aan drugs, tot nu toe weinig problemen mee gehad, en t blijft super als je t in de hand houd :beer: :hearteyes:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Het heeft goede en slechte dingen voor me gedaan.
En dan nog, de slechte dingen zijn ook mijn eigen schuld, en van je fouten moet je dan maar proberen te leren denk ik.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Tot nu toe zijn drugs een verrijking van mijn leven. M'n leven is er zeker door veranderd, enkel in positieve zin, en dat hou ik graag zo.

wordt je meer openminded van - zonder twijfel. Krijg je een andere visie op verscheidene zaken, de mensen rondom je, de maatschappij in zijn geheel in feite. Kan je verzekeren dat het zeker niet nadelig is, integendeel...tolerantie, respect en je waardering van kleine dingen vergroot zodanig dat je meer genot heb van t leven. shit happens to everyone maar uiteindelijk leer je alles te relativeren, ni glijk bepaalde mensen die van e mug een olifant maken, daar wordt k nu echt onnozel van van da gezever...waardeer wat je heb en streef voor wat je wil bereiken, that's the message...peace, love, happyness, en ja, voor wie wil, een lijntje erbij (enjoy!) :wave:

Dissonant

Bewuste gebruiker
Zonder drugs reed ik nu rond in maatpak met een dikke Mercedes. Denk ik.

Ik zou zooo graag zien hoe mijn leven geëvolueerd zou zijn had ik dat eerste jointje niet opgestoken.. Ik vraag me dat vaak af en ik ben er echt nieuwsgierig naar.

Het enige negatieve waar ik zeker van ben is dat ik een stuk minder intelligent ben geworden door teveel te paffen.

Wacky

Badass junkie
Dissonant zei:

Ik zou zooo graag zien hoe mijn leven geëvolueerd zou zijn had ik dat eerste jointje niet opgestoken.. Ik vraag me dat vaak af en ik ben er echt nieuwsgierig naar.

Het enige negatieve waar ik zeker van ben is dat ik een stuk minder intelligent ben geworden door teveel te paffen.

Ben je niet blij dat je niet in een maatpak met een mercedes rond rijd ?

MakeMe

Newbie
Drugs heeft zeker myn leve wel veranderd...
en dan vooral mijn kijk op de wereld en op eigelyk zowat alles,
maar wel eerder positief dan negatief :)
xxx

MetaalKonijn

Badass junkie
Wacky zei:
Dissonant zei:

Hoe de fuk kun je daar niét blij mee zijn? :P

Dissonant

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Dissonant zei:

Langs de ene kant niet, rijk zijn en respect krijgen omdat je een belangrijke job hebt is altijd leuk.

Langs de andere kant was ik dan misschien wel tegen mijn 45ste volledig uitgeblust of belandde ik in een kanjer van een midlifecrisis ofzo. Plus ik heb nu ook een afkeer van snobs (door mijn druggebruik?), vroeger veel minder.

Bovenaan