xplusif zei:De 2de dat ik LSD had genomen is me karakter wel een beetje veranderd.
Ik zie alles nu positief in plaats van negatief.
En denk niet meer zoveel aan de gevolgen, wat ik eerst wel deed

Dissonant zei:Zonder drugs reed ik nu rond in maatpak met een dikke Mercedes. Denk ik.
Ik zou zooo graag zien hoe mijn leven geëvolueerd zou zijn had ik dat eerste jointje niet opgestoken.. Ik vraag me dat vaak af en ik ben er echt nieuwsgierig naar.
Het enige negatieve waar ik zeker van ben is dat ik een stuk minder intelligent ben geworden door teveel te paffen.
Wacky zei:Dissonant zei:Zonder drugs reed ik nu rond in maatpak met een dikke Mercedes. Denk ik.
Ik zou zooo graag zien hoe mijn leven geëvolueerd zou zijn had ik dat eerste jointje niet opgestoken.. Ik vraag me dat vaak af en ik ben er echt nieuwsgierig naar.
Het enige negatieve waar ik zeker van ben is dat ik een stuk minder intelligent ben geworden door teveel te paffen.
Ben je niet blij dat je niet in een maatpak met een mercedes rond rijd ?
Wacky zei:Dissonant zei:Zonder drugs reed ik nu rond in maatpak met een dikke Mercedes. Denk ik.
Ben je niet blij dat je niet in een maatpak met een mercedes rond rijd ?