Drugs nemen op school ?

ZI09 zei:
BlackRobBlunt zei:
Onzin :D

You sit in class high
You study high
You make your tests high
You get high grades!
Dat lukt voornamelijk brainoverpowerde VWO-ers en luitjes die dik onde rhun niveau gaan werken.

Als je op vwo zit kan je toch niet onder je niveau zitten. Tenzij je echt een of ander genie bent.

:wave:

het is niet omdat het highschool is dat ge high in school moet zitten e.
nee serieus, drugs gebruiken is echt heel dom, dom voor je punten, dom voor jezelf (knetter in de klas is toch niet echt leuk?) en zonde van je dope trouwens want je kan het voor veel leukere momenten bewaren :)

Had vroeger een kenninsmakingsdag op school niet echt rekening mee gehouden,was toen alweer een nacht wakker.
Niet meer bijgenomen op die dag zelf,achteraf stom want het was een actieve dag.

Later met fietsen lag ik achter aan kapot,kreeg krampen tijdens dingen.
Toen gingen we wat eten,at ik een sate stokje en een broodje met 4 glazen water.
Helemaal vaag en niet realiteitbeseffend eigenlijk die dag,hoe stom kun je bezig zijn :wave:

Sorry hoor, maar het onderwijs is misschien goed in Nederland, maar niet voor iedereen.
Ik zit op een stedelijk gymnasium, 6e klas, en nog steeds heb ik last van dat typische beginnend vwo'er trekje -> ik let de meeste lessen niet op (als in: ik ga tekeningetjes maken, dagdromen oid) maak geen huiswerk, en leer mn proefwerken de avond/nacht er voor. Toch heb ik geen onvoldoenden op mn rapport.
Ik heb gewoon geen reet aan aanwezig zijn op school ook, de manier van uitleggen van vrijwel alle leraren past niet echt bij mij, en bovendien gaat de uitleg zo traag dat ik paradoxaal genoeg de uitleg niet bij kan houden, omdat ik elke keer afdwaal als ik een concept begrepen heb. 10 minuten later ben ik dan weer bij de les, en heb ik een stukje gemist dus dan weet ik niet meer waar het over gaat.
Bovendien kan ik mezelf dingen net zo makkelijk aan leren door het boek 1 keer door te lezen.

Het maakt voor mij dus geen hol uit of ik knetter, strak, dronken, trippend of whatever in de les zit ik haal dat diploma toch wel. Ik doe het alleen nauwlijks omdat ik ziekelijk para ben voor die dingen (continu naar de wc lopen pupillen checken etc.). Heel toevallig vanochtend miss 30mg pep gehad omdat ik zwaar moe ben van het slechte slapen en ik een mondeling engels had (ik heb heel snel last van spraakgebreken bij moeheid).
Ik heb ook wel eens coke gebruikt om een wiskunde proefwerk te maken, en pep om wakker te blijven tijdens de dag voor het inleveren van mn profielwerkstuk (veel last minute werk nog).

mee eens, laatst weer zo'n 13-jarig breezersletje van mijn school.. was 'stoned' liep helemaal te zwalken door de gang .. zooo'n aandachttrekkerij..

Kwam ik 's ochtends op school, hoorde ik ineens: woooow die gast is stooooned....

Bullcrap, ik zie er 's ochtends gewoon gaar uit :D

ik blow al jaren tijdens school en zit nu in de 3e van mijn opleiding en heb er nog nooit problemen mee gehad... Ook niet kwa leten. Nou doe ik een creatieve opleiding dus kan het sowiso wel een meerwaarde hebben. snap het wel als iemand niet tegen een blowtje kan ofzo.

Hard drugs en tripmiddelen zijn sowiso not done !

Maar n blowtje zo nu en dan vind ik toch echt wel kunnen hoor...

ik vind het kunnen speed vb
heb ik 2 jaar elke dag gebruikt op school
ik ging door speed me extra inzette
en oplette
kreeg super commentaar van lerare doe zo door
goed bezig
zegge leraren dat mijn eindwerk het enige was waar echt inspanning voor gedaan was
mja door de weekn elke nacht max 2 uurkes slape
en dan ma werke aan die eindproef:d
dus ik zie dit niet als iets negatiefs ik gebruikte het als relatine denk ik
hoewel ik geen adhd heb van relatine let ik ook beter op
van speed werd ik ook slim:d
elektriciteit werd ik dan een kij in:d
dus geen probleem
lsd idd een no go

mehano-barbie-electronic-typewriter.jpg

berbe zei:
en oplette
goed bezig
zegge leraren dat mijn eindwerk het enige was waar echt inspanning voor gedaan was
dus geen probleem
lsd idd een no go

Berbe i he officiee ee ba aangevraa voo j ...

Je bent een schande voor heel Euopa edit lsd ...... Europa !!!

Eureka !!!

lysergine25 zei:
berbe zei:
en oplette
goed bezig
dus geen probleem
lsd idd een no go

Berbe i he officiee ee ba aangevraa voo j ...

Je bent een schande voor heel Euopa edit lsd ...... Europa !!!

Eureka !!!

Ik snap wat je bedoelt, ik ga berbe even een PM sturen dat als hij geen ABN gaat typen, dat een flinke waarschuwing is, het leest voor geen meter namelijk.

wietgebruik op school vind ik niej erg... dat kan wel...

maar wie is nou ook zo achterlijk om harddrugs te gebruiken op school... :S

Harddrugs op school zou ik niet doen, hooguit wat pep voor de koepertest, ik kan namelijk echt niet rennen.. Maar ik blow wel af en toe, niet vaak, in de pauze of naa gym dan hebben we toch een uur vrij. Niemand valt het bij mij op dus waarom niet dan. Opletten hoef ik toch niet, doe het jaar voor de 2de keer. Heb het vorig jaar verkloot zónder drugs op school, dus dat kan tegenwoordig ook nog.. :mrgreen:

Ik gebruik vaak geen drugs doordeweeks.
Hooguit NA een toetsweek afsluiten met een lekker stuk kratom extract. :)

Terug
Bovenaan