^_^ zei:Ik wordt kkgeil van paracetamol

DreamWeaver zei:De meiden waar ik het mee doe zijn niet zo weg van m'n dopegebruik dus ik heb geen idee hoe het is als je samen drugs doet om vervolgens te neuken. Mis ik iets?
Ellesdee zei:DreamWeaver zei:De meiden waar ik het mee doe zijn niet zo weg van m'n dopegebruik dus ik heb geen idee hoe het is als je samen drugs doet om vervolgens te neuken. Mis ik iets?
yep
azgaza zei:Ellesdee zei:DreamWeaver zei:De meiden waar ik het mee doe zijn niet zo weg van m'n dopegebruik dus ik heb geen idee hoe het is als je samen drugs doet om vervolgens te neuken. Mis ik iets?
yep
TechNora zei:azgaza zei:Ellesdee zei:DreamWeaver zei:De meiden waar ik het mee doe zijn niet zo weg van m'n dopegebruik dus ik heb geen idee hoe het is als je samen drugs doet om vervolgens te neuken. Mis ik iets?
yep
Samen aan de drugs is sowieso heel tof, ik zou het echt vervelend vinden als mijn vriend er niet aan was!! Juist zo mooi om samen te gebruiken! Dus je moet echt op zoek naar een meisje dat drugs doet!!
TechNora zei:azgaza zei:Ellesdee zei:DreamWeaver zei:De meiden waar ik het mee doe zijn niet zo weg van m'n dopegebruik dus ik heb geen idee hoe het is als je samen drugs doet om vervolgens te neuken. Mis ik iets?
yep
Samen aan de drugs is sowieso heel tof, ik zou het echt vervelend vinden als mijn vriend er niet aan was!! Juist zo mooi om samen te gebruiken! Dus je moet echt op zoek naar een meisje dat drugs doet!!
TechNora zei:Juist zo mooi om samen te gebruiken! Dus je moet echt op zoek naar een meisje dat drugs doet!!
DreamWeaver zei:De meiden waar ik het mee doe zijn niet zo weg van m'n dopegebruik dus ik heb geen idee hoe het is als je samen drugs doet om vervolgens te neuken. Mis ik iets?
Doodkapje zei:ben ik met je eens... maar sex zonder drugs is ook lekker hoor
Doodkapje zei:SEX = DRUGS
DRUGS = DRUGS
SEX + DRUGS = MORE DRUGS![]()
en ja idd in je uppie flying en de ander on the ground mm idd misschien niet zo leuk...
SperSIZEboon zei:nee hoor,door de drugs wordt toch alles meestal een beetje ongevoeliger
azgaza zei:Ik ga ergens deze twee weken proberen sex te hebben op LSD, ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe dat is.. en of het uberhaubt werkt.
Ellesdee zei:azgaza zei:Ik ga ergens deze twee weken proberen sex te hebben op LSD, ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe dat is.. en of het uberhaubt werkt.
t kan
maar je moet diegene wel volledig vertrouwen