drugs & sex

drugs en sex ; goede combinatie of absoluut niet

• goeie combi

Stemmen: 3 100,0%
  • absoluut niet

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    3

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Sos wordt ik beestig van (in combi met alcohol), xtc meer knuffelig, en GHB is ook geil, maar dan op een wat relaxere manier.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Drugs en seks = :hearteyes:
Drugs en BDSM = :hearteyes: :hearteyes:
Met name mdma/xtc/speed, al je pijngrenzen tien keer zo hoog de lucht in. :hearteyes:

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik kan op deze poll geen antwoord geven. te weinig keuze in antwoorden.

er was een tijd dat ik regelmatig slaappillen en alcohol nuttigde voor de lol. toen heb ik welgeteld 1 maal seks gehad met mijn toenmalige partner.
de dag nadien kon ik me maar amper flarden herinneren van wat er gebeurd was en ik voelde me ontzettend vies en gebruikt.

dus seksen met drugs die je controle onderdrukt : NO FUCKING WAY
andere dope mag...

EclipX

Experimenterende gebruiker
Als ik iets binne heb zoals wiet of xtc/speed, dan kan ik echt veel langer neuken, en stel ik mijn orgasme echt lang uit, en dat vind mijn vriendin gewoon :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Het is gewoon heerlijk sex is altijd heerlijk maar onder inlvooed weer anders :hearteyes:

Gistern weer geweldign geneukt op XTC mooi was zo geil zelfs geiler dan toen ik het met GHB deed :sunglasses: en het orgasme moooooooooooooi :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Me meisie word er helemaal geil van :grin: toppie :wink:

Beste drugs combo: Sex + drugs :P

DreamWeaver

Badass junkie
De meiden waar ik het mee doe zijn niet zo weg van m'n dopegebruik dus ik heb geen idee hoe het is als je samen drugs doet om vervolgens te neuken. Mis ik iets?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
azgaza zei:
Ellesdee zei:
DreamWeaver zei:
De meiden waar ik het mee doe zijn niet zo weg van m'n dopegebruik dus ik heb geen idee hoe het is als je samen drugs doet om vervolgens te neuken. Mis ik iets?

yep

Samen aan de drugs is sowieso heel tof, ik zou het echt vervelend vinden als mijn vriend er niet aan was!! Juist zo mooi om samen te gebruiken! Dus je moet echt op zoek naar een meisje dat drugs doet!!

DreamWeaver

Badass junkie
TechNora zei:
azgaza zei:
Ellesdee zei:
DreamWeaver zei:

yep

Samen aan de drugs is sowieso heel tof, ik zou het echt vervelend vinden als mijn vriend er niet aan was!! Juist zo mooi om samen te gebruiken! Dus je moet echt op zoek naar een meisje dat drugs doet!!

Haha, contactadvertentie DF/style :P

Fishhead07

Wijs gebruiker
TechNora zei:
azgaza zei:
Ellesdee zei:
DreamWeaver zei:

yep

Totaal mee eens het is echt geweldig om samen met je vriend / vriendin drugs te gebruiken :grin: Ik doe het samen met me meisie heerlijk. Maar wel allebij, als 1 van de 2 stopt stoppen we allebij want liefde is belangrijker dan drugs. Maar sex en drugs :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: heel lekker zonder drugs ook maar met drugs nog lekkerder :grin: en leuk voor de afwisseling :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
TechNora zei:
Juist zo mooi om samen te gebruiken! Dus je moet echt op zoek naar een meisje dat drugs doet!!

En daar stikt het hier van ..... :wink:

Ik had nooit gedacht hier iemand te ontmoeten die me boeit, drugs gebruikt, een vrouw is en van sex houdt.

:hearteyes:

azgaza

Badass junkie
Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend niet gebruikt; het is niet altijd dat ik alles samen met hem doe, maar ik doe het óók met hem, ht lijkt me als je zo iets niet deelt dat je toch wel een soort van.. connectie mist ofzo?

Fishhead07

Wijs gebruiker
Doodkapje zei:
ben ik met je eens... maar sex zonder drugs is ook lekker hoor

Dat klopt voor fde volle 100% ja :grin: Maar ik ben toch net zoals Azgaza van mening dat je zeker iets mist als de 1 wel drugs gebruikt en de ander niet. Daarom zeg ik dan ook als de een stopt stoppen we allebij. Sex met drugs is heerlijk sex zonder drugs is ook heerlijk drugs zonder sex ook :grin:

Conclusie sex :hearteyes: is heerlijk en drugs los ook :)

Doodkapje

Wijs gebruiker
SEX = DRUGS
DRUGS = DRUGS
SEX + DRUGS = MORE DRUGS :grin:
en ja idd in je uppie flying en de ander on the ground mm idd misschien niet zo leuk...

Fishhead07

Wijs gebruiker
Doodkapje zei:
SEX = DRUGS
DRUGS = DRUGS
SEX + DRUGS = MORE DRUGS :grin:
en ja idd in je uppie flying en de ander on the ground mm idd misschien niet zo leuk...

Mooi verwoord :wink: Kijk je kan best is space als de ander nuchter is. Maar er is verschil tussen de 1 niet gebruiken en de ander wel gebruiken.

hoofdmoni

Newbie
Mijn vriend en ik hebben al enkele keren samen paddo's gedaan. Er kwam daarna altijd ruige seks van, maar geen van beiden kon klaarkomen :confused:
Zijn er nog mensen die dit voorgehad hebben ?
Of zijn wij 2 gewoon abnormaal :grin:

Dinaatjuh

Belezen gebruiker
Mn vriend en ik blowen altijd.
Ik geloof dat we nog nooit beide nuchter zijn geweest tijdens de sex.
Dus ik zou ook niet weten of er een verschil is.
Wel weet ik zeker dat ik van een haze botergeil word, en hij kikt weer op hash juist.
Stronken sex hebben vond ik zelf trouwens niet echt prettig.
Mn lichaam kon niet echt ontspannen en ik voelde hem ook veel minder aan.

Fishhead07

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
nee hoor,door de drugs wordt toch alles meestal een beetje ongevoeliger

dat klopt niet helemaal hoor. Mijn meisie en ik hebben zovaak(lees bijna altijd :sunglasses: ) heerlijke lekkere sex als we onder invloed zijn en komen gewoon beide :) .

Sex op alcohol vind ik wel kut dan kom ik wel bijna nooit maarja ik dirnk gelukkig ook geen alcohol meer :grin:

azgaza

Badass junkie
Ik ga ergens deze twee weken proberen sex te hebben op LSD, ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe dat is.. en of het uberhaubt werkt.

Ellesdee

Badass junkie
azgaza zei:
Ik ga ergens deze twee weken proberen sex te hebben op LSD, ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe dat is.. en of het uberhaubt werkt.

t kan
maar je moet diegene wel volledig vertrouwen

Djo

Badass junkie
Ellesdee zei:
azgaza zei:

t kan
maar je moet diegene wel volledig vertrouwen

Ik heb als ik LSD heb gehad, dus echt geen enkele behoeft aan sex, vooral niet als ik er nog diep inzit! Pas tegen de tijd, dat ik eruit komkan het tot de mogelijkheden behoren evt.
Maar Azgaza, ik wens je alvast heel veel plezier! En hoop, dat het hemels zal zijn! :hearteyes:

azgaza

Badass junkie
De rede dat ik het wil proberen is dat ik nog nooit lsd heb gedaan met mijn vriend, alleen met gewone vrienden buiten op feesten, en volgende week ergens is het dus tijd om het met mijn vriend te doen, en de aanraking en alles ben ik nieuwsgierig aan. Sex aan het eind van een paddotrip vond ik alleen maar heel bizar, maar .. ja ik zie wel hoe het is. En er komt vast een tripreport van als het klaar is, dus dan vertel ik het daar wel in.

boels

Belezen gebruiker
hangt ervan af, op de jappe en LSD is het alles behalve leuk...

Liqiet en C ....... :hearteyes: :hearteyes: :P :P :grin: :mrgreen: :rock: :rock: :smoke:

Bovenaan