Drugsvoornemens 2008!

Waar bij horen? Het is al druk genoeg hier in me hoofd! :mrgreen:

En ik zeg dus niet dat je je aan moet passen... ik zeg alleen dat je gewoon zomaar wat schreeuwt zonder over de dingen die je zegt na te denken :beer:

Mayan zei:
Ik deel enkel mijn ervaring op het geen ik lees.
Heeeeeel apart... een ervaring delen op wat je leest... bedoel je niet: Ik deel enkel mijn mening over het geen dat ik lees?

Mayan zei:
Door de leffe verwoord ik me blijkbaar weer verkeerd, en kom ik weer vrij agri over.
Dat verklaart een hoop inderdaad... Alcohol laat je niet bepaald helderder denken. Misschien moet je anders je roes even uit gaan slapen :)

Mayan zei:
Je doet maar! Ik lig er allesinds niet wakker van.
Hoezo nergeren als je zulke domme opmerkingen maakt? :mrgreen: En het leuke is dat je blijft happen en reageren, waardoor er nogmeer onzin uit komt! :beer:

Mayan zei:
Wanneer het forum een probleem met mij heeft zal een mod daar wel iets tussen steken, niet waar?
Inderdaad, en mocht je je wel netjes aan de regels houden maar gewoon regelrechte bullcrap uitkramen dan steken de members daar wel een stokje voor! :love:

Wat zou ik gezegd hebben waarover ik niet nadacht, en zodus onzin is?
Quote dat even aub. ik Kom er morgen op terug. (nuchter dan)
God weet welke kijk heb ik dan.
Nu slapen, morgen vergelijken.

Ik bedoel dus... (dat ik het nog serieus ga uitleggen ook :s) dat je een oordeel trekt zonder er het fijne van te weten. Dit is precies het probleem bij 80% van heel Nederland zo niet de hele wereld. "Heey hij draagt alto kleding! Dus hij blowed, rookt, zuipt en heeft bijna geen vrienden" "Heey hij draagt kakker kleding! Hij gaat uit op kosten van ze pa, hij slaapt elk weekend naast een andere slet en wil sowieso standaard het nieuwste van het nieuwste hebben" "Heey hij is getint! Hij gaat uit op kosten van de jewelier waar net de ruit in is gegooit. Hij verkracht elk meisje wat alleen aan hem voorbij gaat. Hij heeft sowieso wel een wapen op zak." "Heey hij is een eskimo! Hij heeft het hier dan sowieso kjenker heet. Hij laat het vlees in de vriezer liever liggen en gaat opzoek naar zijn eigen ijsbeer om een lekker soepje van te maken" En eigenlijk... is het niet dat je je moet aanpassen, maar is het meer dat hier vooral openminded people zitten, die niet zomaar een conclusie over iemand trekken alleen maar aan de hand van wat die persoon draagt, zegt of doet. Naja dat doe ik nu dus wel bij jou, (single minded, altijd gelijk willen / denken te hebben, niet al te hoog geschoolt en standaard gelijk een mening over iemand zodra je hem ziet, niet teveel nadekend zodra het op een manier past is dat de manier dus hoef ik niet maar naar eventuele andere manieren te kijken) maar misschien komt het doordat je iets teveel gedronken hebt. :beer: Truste! :wave:

Nick de Neger zei:
Ik bedoel dus... (dat ik het nog serieus ga uitleggen ook :s) dat je een oordeel trekt zonder er het fijne van te weten. Dit is precies het probleem bij 80% van heel Nederland zo niet de hele wereld. "Heey hij draagt alto kleding! Dus hij blowed, rookt, zuipt en heeft bijna geen vrienden" "Heey hij draagt kakker kleding! Hij gaat uit op kosten van ze pa, hij slaapt elk weekend naast een andere slet en wil sowieso standaard het nieuwste van het nieuwste hebben" "Heey hij is getint! Hij gaat uit op kosten van de jewelier waar net de ruit in is gegooit. Hij verkracht elk meisje wat alleen aan hem voorbij gaat. Hij heeft sowieso wel een wapen op zak." "Heey hij is een eskimo! Hij heeft het hier dan sowieso kjenker heet. Hij laat het vlees in de vriezer liever liggen en gaat opzoek naar zijn eigen ijsbeer om een lekker soepje van te maken" En eigenlijk... is het niet dat je je moet aanpassen, maar is het meer dat hier vooral openminded people zitten, die niet zomaar een conclusie over iemand trekken alleen maar aan de hand van wat die persoon draagt, zegt of doet. Naja dat doe ik nu dus wel bij jou, (single minded, altijd gelijk willen / denken te hebben, niet al te hoog geschoolt en standaard gelijk een mening over iemand zodra je hem ziet, niet teveel nadekend zodra het op een manier past is dat de manier dus hoef ik niet maar naar eventuele andere manieren te kijken) maar misschien komt het doordat je iets teveel gedronken hebt. :beer: Truste! :wave:

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS

Adrenochroom zei:
azgaza zei:
Adrenochroom zei:
azgaza zei:
mocridhe zei:
Ayahuasca is idd erg heftig volgens mij, dat is iets wat ik ook óóit wel wil meemaken, maar dat staat op de helelangetermijnplanning.

Bij mij staat het op de 'waarschijnlijk binnen 5 jaar' planning, wanneer zie ik wel. Ik denk dat ik wel voel als de tijd er rijp voor is.

Gewoon gaan praten met die mensen als het je interesse heeft, ik heb zelf 10 mei een introductiedag, daar kan ik mijn keuze beter op basseren dan.

En Azgaza, heb je wel eens over pure mescaline/cacti gedacht? Lijkt me wel wat voor jou aangezien het redelijk verwand staat met LSD! ;)

Adreno

Mescaline lijkt me in principe ook leuk, maar nog al een gedoe om te kweken en een moeilijke zoektocht naar pure mescaline zie ik niet zo zitten, maar mocht ik het ooit tegen komen.. zal ik de kans zeker nemen.

Verder twijfel ik nu ook over het nemen van ketamine ooit.. wel of niet.. maar ik neem geen ander drugsforum behalve dat ik sowieso dóór ga met lsd nemen, want het is gewoon te leuk om niet te doen.

Hehe ik heb Azgaza op een typfout betrapt! :D

K is wel leuk, ik denk niet echt jou drug maar wel gaaf om heel af en toe te doen, vrij kort maar wel redelijk spectaculair. Maar beter regel je dan wat DMT in mijn opinie ;) En er is een goede batch mescaline in het land, ik heb al van meerdere kanten gehoord van mensen die het regelen :rolleyes:

@ Drientje, heb jij een voorstel dan? :P

(ik typ heel veel onzin, normaal haal ik het gewoon weer weg; deze gemist dus).

DMT lijkt me ook nogs teeds interessant, maar DMT zie ik als iest dat ik gewoon meteen zou proberen als ik het tegenkom, ketamine heeft nog veel meer twijfels op dat punt, maar ik zie nog wel wat er op mijn pad komt. Afwachten kan nooit kwaad denk ik met dit soort dingen.

mijn voornemen: beetje minder. en volgendjaar weer een beetje minder. over 5 jaar zonder. Relaxt afkicken, heeeel langzaam verminderen, geen stress.

en dan nu nuchter

Nick toch,

ik vroeg een quote waar ik oordeelde?
Ik zei enkel dat het geen gezonde situatie was.
Ik neem niets terug, en ik verloor mijn "koelheid" toen ze mij sukkel noemde.
Obviously I'm not the morron.

Ook zei ik dat trippen voor te trippen verkeerd is (das mijn mening)
iedereen heeft hier zijn mening, en als dat niet gedeeld mag worden zonder sukkel genoemd te worden is dat een jammer feit.

Dit gezegd zijnde

@ mayan: ik vind dat je kortzichtig beargumenteerde en dat vind ik sukkelig ja. Wil niet zeggen dat je een sukkel bent, das alleen mijn mening. Gezien alleen ik weet waarom ik dat vind is dit het laatste wat ik erover zeg. Ik merk dat ik meerdere mensen achter me heb staan betreffende jou uitspraken en opinies daarop dus beschouw ik deze discussie als gesloten...

Al had jij de wereld achter u staan. Ik wijk niet af van mijn mening!

Jij zei zelf: "Gezien ik net uit een pep verslaving krabbel en ik uit gevonden heb dat ik trippen wel heel erg tof vind zou ik dat dan ook wel wat meer willen doen. "

Dat zijn jouw woorden waarop ik commentaar gaf.
En het doet er niet toe hoeveel mensen er achter je staan of hoeveel er achter mij staan.
Daarvoor doe ik het niet.
Djeesus toch :)
En geloof me vrij, ik beoordeel je vast en zeke rniet.
Als ik dat zou willen had ik wel een heel ander deel aangekaart.
Het leek me gewoon dat je je pepverslaving wou opvangen met trip.
Als ik daarin verkeerd was, mijn excuses. Maar jij liet het zo uitschijnen.

Supervlieg zei:
Mijn mdma/speedgebruik afbouwen tot helemaal niet meer, en eens in de zoveel tijd lsd.

Per 1 januari heb ik ook in de planning te stoppen met roken. Ben al aan het afbouwen en ik hoop dat het me dit jaar eindelijk eens gaat lukken.

:rolleyes:
En dan nu allemaal even heel hard lachen :mrgreen:

Aan het begin van 2008 ben ik een weekje gestopt met roken, weer begonnen, meer gaan blowen, gestopt met roken. Gisteren (bij wijze van proef en geldgebrek) gestopt met blowen. weer begonnen met roken.

2008 is een rotjaar! :smoke:

Terug
Bovenaan