Funky Monkey
Badass junkie
Waar bij horen? Het is al druk genoeg hier in me hoofd!
En ik zeg dus niet dat je je aan moet passen... ik zeg alleen dat je gewoon zomaar wat schreeuwt zonder over de dingen die je zegt na te denken

En het leuke is dat je blijft happen en reageren, waardoor er nogmeer onzin uit komt! 

En ik zeg dus niet dat je je aan moet passen... ik zeg alleen dat je gewoon zomaar wat schreeuwt zonder over de dingen die je zegt na te denken

Heeeeeel apart... een ervaring delen op wat je leest... bedoel je niet: Ik deel enkel mijn mening over het geen dat ik lees?Mayan zei:Ik deel enkel mijn ervaring op het geen ik lees.
Dat verklaart een hoop inderdaad... Alcohol laat je niet bepaald helderder denken. Misschien moet je anders je roes even uit gaan slapenMayan zei:Door de leffe verwoord ik me blijkbaar weer verkeerd, en kom ik weer vrij agri over.
Hoezo nergeren als je zulke domme opmerkingen maakt?Mayan zei:Je doet maar! Ik lig er allesinds niet wakker van.
En het leuke is dat je blijft happen en reageren, waardoor er nogmeer onzin uit komt! 
Inderdaad, en mocht je je wel netjes aan de regels houden maar gewoon regelrechte bullcrap uitkramen dan steken de members daar wel een stokje voor!Mayan zei:Wanneer het forum een probleem met mij heeft zal een mod daar wel iets tussen steken, niet waar?