Purple haze
Bewuste gebruiker
Lijkt me eigenlijk ook geen reet aan, ik hou het wel bij een glas bier een een joint

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Pikachu zei:Ik ga lekker op de lsd het nieuwe jaar in! Heb er nu al zin in!
Dat doe ik nuchter ook wel, dus wat dat betreft.. :þ Gewoon laat beginnen.Purple haze zei:Schrik je dan niet van al dat vuurwerk?
da moet ge idd net hier neer zetten!!masterblaster zei:MESCHIEN beginnen met klein schalig sos dealen

Frisko zei:da moet ge idd net hier neer zetten!!masterblaster zei:MESCHIEN beginnen met klein schalig sos dealen![]()
KWARTEL![]()
-spaceman- zei:jcp zei:En lsd eens wat verder gaan ontdekken![]()
me 2!
iets minder xtc/mdma doen; 1 keer in de 2/3 maanden!
lees je goed in he!Purple haze zei:Toch een keer een paddo nemen.
Tzal dus plan B worden .. Zucht, als ik 1 ding haat is het kameraden die gewoon plots weer van idee veranderen. Nee, ik ga alleen booze doen .. Jeetje zeg.Osi` zei:Een heel natuurlijk! Iedereen happy dus wat kan er misgaan!
Ik ga met nieuwjaar ook waarschijnlijk met LSD in, anders wordt plan B ingevoerd en dat is wiet & alcohol & wiet & alcohol!
royallicious zei:Was me voornemen vorig jaar ook al dus dan wordt het: Nog meer drugs te gaan gebruiken![]()
en minder sigaretten roken.azgaza zei:Ik denk toch maar iets nieuws proberen, maar ik ben er nog niet echt achter wát dan precies. Het moet lang genoeg bestaan dat het bewezen kan worden dat er geen lange termijn schade is; het mag sowieso geen lichamelijke schade doen (schade aan hercellen en blijvende neurotransmittor schade tel ik hier ook onder).
Het moet visuele effecten hebben, mentaal maakt me niet uit als het maar geen delerium is, liefst gewoon lijkend op de klassieke tripmiddelen. Als het even kan geen al te extreme bodyload.
Gewoon door gaan met om de maand / 2 maanden LSD gebruiken, misschien nog eens paddo's en blowen in de weekenden denk ik verder. Plus de nog nader te onderzoeken stof die ik wil gaan nemen, wat komt zodra ik het weet.
Adrenochroom zei:azgaza zei:Ik denk toch maar iets nieuws proberen, maar ik ben er nog niet echt achter wát dan precies. Het moet lang genoeg bestaan dat het bewezen kan worden dat er geen lange termijn schade is; het mag sowieso geen lichamelijke schade doen (schade aan hercellen en blijvende neurotransmittor schade tel ik hier ook onder).
Het moet visuele effecten hebben, mentaal maakt me niet uit als het maar geen delerium is, liefst gewoon lijkend op de klassieke tripmiddelen. Als het even kan geen al te extreme bodyload.
Gewoon door gaan met om de maand / 2 maanden LSD gebruiken, misschien nog eens paddo's en blowen in de weekenden denk ik verder. Plus de nog nader te onderzoeken stof die ik wil gaan nemen, wat komt zodra ik het weet.
DMT of Ayahuasca lijkt me, volgens mij ben je ook wel klaar voor de volgende stap? Anders misschien 2C-I? Schijnt niet of nauwlijks slecht voor je te zijn...
Adreno
mocridhe zei:Ayahuasca is idd erg heftig volgens mij, dat is iets wat ik ook óóit wel wil meemaken, maar dat staat op de helelangetermijnplanning.
Hahahaha, 'waarschijnlijk binnen 5 jaar planning'Bij mij staat het op de 'waarschijnlijk binnen 5 jaar' planning, wanneer zie ik wel. Ik denk dat ik wel voel als de tijd er rijp voor is.
Ik heb gemerkt dat de drugs die je wilt nemen precies op de juiste tijd in je leven verschijnen, en je er dan ook van moet genieten. (behalve voor de heroine heb ik een uitzondering gemaakt...)