Een goed leven of..

jcutter

Badass junkie
Het zit zo: Ik merk dat er in mijn buurt steeds zo'n nerdig wijf er achter is gekomen, dat ze sex nodig heeft. Die maakt steeds van die uitnodigende opmerkingen naar mij en kijkt mij erg verliefd aan. Je kent dat gezeik wel als man zijnde :beer:
Maar ik weet dat het een typje is die later zeker weten goed gaat verdienen.
Dus zit ik te denken om te gaan happen en iets met haar te gaan beginnen, zodat ik een paar leuke jaartjes te gemoet ga. Een leven waarin monogamie een illusie voor haar is. Als ik haar nou flink ga kaal plukken, dan heb over een jaar of 2; weer voordeel aan. Er zijn 2 nadelen: ze kan misschien zwanger worden :( en ik doe haar enorm veel verdriet aan als ik met haar breek. Ik zie dit als een spel die gespeeld gaat worden. Ik zit er wel aan te denken, maar ik denk dat ik mezelf al snel ga tegenkomen :( Wat zouden jullie doen? Wachten en opzoek gaan naar iemand waarmee het zeker weten goed klikt en dat je verliefd word op de persoon en niet op wat ze verdient of zouden jullie dit gewoon aan gaan en de risico's voor lief nemen?

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Omfg.. Ik hoop voor je dat je dit niet serieus overweegt, want dan ben je nóg zieliger dan ik al dacht. Met zo'n instelling als de jouwe verdien je het om gebruikt te worden imho :kots:

jcutter

Badass junkie
Als ik me laat gebruiken, dan ga ik daarmee in zee :)
Want dan gebruik ik diegene ook :)
Dat soort dingen heb ik al snel in de gaten :)

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik bedoelde eigenlijk dat je het verdiende om een keer gruwelijk gebruikt te worden door iemand waar jij wel erg verliefd op bent. Liefde is geen spelletje, ik vind het ontzettend triest dat je zo wilt spelen met iemands hart.

jcutter

Badass junkie
Ja, dat vind ik ook van mezelf.
Maar als je er beter van kan worden; waarom niet?

Het is een klote streek en misschien is het idd een goede leer ervaring voor mij; om misbruikt te worden door een meisje waarop ik verliefd ben. Maar dan moet ze wel heel goed kunnen acteren hoor :wink:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Waarom niet? Omdat je zo niet met mensen om gaat. Doe je dat wel, dan ben je een egoistische klootzak.

jcutter

Badass junkie
Ja, sorry.
Ik zweer dat ik eraan zit te denken om aan zoiets te gaan beginnen.
Je hebt helemaal gelijk dat je zo niet met mensen omgaat, maar mischien bezorg ik haar wel een hele leuke tijd. Een tijd waar ze jaren later nog met plezier aan terug denkt.
En ja; misschien ben ik dan toch een hele egoistische klootzak :(

space scientist

Wijs gebruiker
Als je dit doet, of eigenlijk alleen al serieus over na denkt, ben je echt niet goed bij je kop. Denk nou toch eens goed bij je zelf na...... :rolleyes:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Een leven waarin monogamie een illusie voor haar is. Als ik haar nou flink ga kaal plukken, dan heb over een jaar of 2; weer voordeel aan. Er zijn 2 nadelen: ze kan misschien zwanger worden :( en ik doe haar enorm veel verdriet aan als ik met haar breek

Ik geloof niets van je verhaal, maar nu weet ik wel waarom ze jouw de grootste debiel van DBB noemde

Santa Maria

Experimenterende gebruiker
[SF] Safiertje zei:
Ik bedoelde eigenlijk dat je het verdiende om een keer gruwelijk gebruikt te worden door iemand waar jij wel erg verliefd op bent. Liefde is geen spelletje, ik vind het ontzettend triest dat je zo wilt spelen met iemands hart.

Mee eens... hoe durf je dit ook gewoon te bespreken, dat je zo'n gedachte heb is al ziek genoeg lijkt me... :kots:

jcutter

Badass junkie
jcutter zei:
Het zit zo: Ik merk dat er in mijn buurt steeds zo'n nerdig wijf er achter is gekomen, dat ze sex nodig heeft. Die maakt steeds van die uitnodigende opmerkingen naar mij en kijkt mij erg verliefd aan. Je kent dat gezeik wel als man zijnde :beer:
Maar ik weet dat het een typje is die later zeker weten goed gaat verdienen.
Dus zit ik te denken om te gaan happen en iets met haar te gaan beginnen, zodat ik een paar leuke jaartjes te gemoet ga. Een leven waarin monogamie een illusie voor haar is. Als ik haar nou flink ga kaal plukken, dan heb over een jaar of 2; weer voordeel aan. Er zijn 2 nadelen: ze kan misschien zwanger worden :( en ik doe haar enorm veel verdriet aan als ik met haar breek. Ik zie dit als een spel die gespeeld gaat worden. Ik zit er wel aan te denken, maar ik denk dat ik mezelf al snel ga tegenkomen :( Wat zouden jullie doen? Wachten en opzoek gaan naar iemand waarmee het zeker weten goed klikt en dat je verliefd word op de persoon en niet op wat ze verdient of zouden jullie dit gewoon aan gaan en de risico's voor lief nemen?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Is ze nu al rijk? Hoe weet je dat? En hoe weet je dat ze de komende twee jaar rijk zal zijn?

jcutter

Badass junkie
Sorry, ik loop gewoon te ouwehoeren.
Ik zou zoiets niet eens kunnen, wel willen :tearsofjoy:

Als ik het zo terug lees; vind ik hem te grappig :tearsofjoy:
Juist dat harde is zo fucked grappig :tearsofjoy:
Maja.. :tearsofjoy:

Hans

Wijs gebruiker
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat jij zo'n teringlijer zou zijn.

Ik ben nu wel gerust gesteld.

jcutter

Badass junkie
Karma is een goed geloof, maar is het ook reëel?
Hoe denken jullie over Dr.mengele die rustig stierf in een zwembad?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
jcutter zei:
*Mompelt iets met lake en hellfire
DreamWeaver zei:
Gozer, lees je in voordat je poep praat.
Wat dan? Jozef Mengele stierf aan een hartaanval of beroerte tijdens het zwemmen.
Edit: Or so we are told, ik was er niet bij

DreamWeaver

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
jcutter zei:
DreamWeaver zei:
Wat dan? Jozef Mengele stierf aan een hartaanval of beroerte tijdens het zwemmen.

Ik had het niet over Mengele, maar over karma. Twijfel niet aan karma, ooit zul je leren dat niemand eraan ontkomt.

Hans

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
ExceptionalInsight zei:
jcutter zei:
DreamWeaver zei:

Ik had het niet over Mengele, maar over karma. Twijfel niet aan karma, ooit zul je leren dat niemand eraan ontkomt.

In de zin van: 'als je een klootzak bent heb je alleen jezelf d'r mee' ben ik het met je eens.

phy

Bewuste gebruiker
Wat sommige mensen niet doen voor een beetje aandacht...

Zielig. Zoek een hobby.

Bovenaan