spacekonijn zei:de situatie die je schets is gevaarlijk
recreatief drugsgebruiken brengt imo minder risico's met zich mee dan drugs gebruiken omdat je dan wel instaat bent / durft , te doen wat je nuchter niet durft.
zo raak je afhankelijk![]()
tuurlijk is ketamine slecht als je eraan verslaafd bent , maar zo af en toe ketamine gebruiken is zo goed als gezond![]()
spacekonijn zei:is er een nieuw verhaal over keta ofzo in uitjebol???
in de oude uitjebol beschreven ze een k-hole als een mystieke geweldige ervaring. wat het natuurlijk ook is
Mac... zei:Ik hoop het voor je, niet dat je dalijk niet meer normaal kan functioneren zonder en je zou de eerste niet zijn.
Mac... zei:Nee ik heb er ook geen onderzoeken over gelezen en ik heb trouwens ook niet over pep.
Maar ken wel mensen die dagelijks aan één of ander voedingssuplement zaten omdat ze voor hun gevoel niet meer normaal konder functioneren zonder.
SpacingBen zei:Mac... zei:Nee ik heb er ook geen onderzoeken over gelezen en ik heb trouwens ook niet over pep.
Maar ken wel mensen die dagelijks aan één of ander voedingssuplement zaten omdat ze voor hun gevoel niet meer normaal konder functioneren zonder.
ja, dat had ik idd met wiet...
Maar wiet is voor mij sowieso een stuk verslavender... Dat geeft namelijk ook nog eens een SUPER lekker gevoel. Verder leer ik ook ontzettend veel meer van wiet. En m'n gedachten gaan echt ontzettend snel...
Het is alleen zo jammer dat ik niet alles kan ondernemen wat ik bedenk als ik onder invloed van wiet ben!
En tsja, met alles wat ik door wiet. (en gewoon door mezelf ook uiteraard.) geleerd heb in de tijd dat ik veel blowde, kan ik nu uitstekend uitvoeren onder invloed van ephedra. Verder is het niet zo heel erg als ik nu eens slecht slaap. (waar ik eerder altijd mijn jointje voor had.) omdat ik smorgens gewoon om half 8 op blijf staan met een ephedra. (zou anders onmogelijk zijn, of je hebt dan helemaal niks aan me...)
En dat praat ik niet goed, maar vind het wel prettig dat ik dan zo'n 10 uur lang genoeg energie heb, en nog prettiger dat ik daarna tenminste gewoon moe wordt rond een uur of 12 snachts, zodat ik gewoon kan slapen!
Tsja, dat ik moet oppassen is daardoor echt ff niet iets wat mijn prioriteit is snap je?
dat is idd de conclusiemoet je zelf weten ik ben het gelukkig niet die elke dag een ephedra nodig heeft
spacekonijn zei:dat is idd de conclusiemoet je zelf weten ik ben het gelukkig niet die elke dag een ephedra nodig heeft
Jeller zei:dan ga je wel al die chemische drugs eens moeten proberen hé ben
Miss-Behaviour zei:Ik gebruik af en toe wel eens ephedra, maar ik daar ben IK nu echt klaar mee.
Heb zelf nog wat pillen liggen met ephedra erin van de kruidvat, van voor het verboden was. Er zit nauwelijks wat in, maar toch.. ik kan er te hevig op reageren.
Al vanaf het begin raakte ik er soms zwaar opgefokt van, niet altijd da's het rare. Druk, trillerig, veel en snel praten en echt een beetje zenuwachtig gedoe. Maar soms heb ik er ook nauwelijks wat van.
Heb nu ook een paar keer meegemaakt dat ik er gewoon serieus aggro van werd. Laatst nog, gecombineerd met wat (vodka)redbull en iets teveel alcohol, geen strak plan... Schreeuwen, vloeken, ruziemaken met mijn vriend. Voor de lol een fles kapotgooien op straat. Ik was mezelf gewoon niet.
Ik had om een uurtje of 9 zo'n kruidvat pil ingenomen, met 335mg ephedra en wat guarana en ginseng. Toen we om half2 's nachts thuiskwamen was mijn opgefoktheid op z'n top... uiteindelijk om half 3 een joint gerookt en gaan slapen, maar 2 uurtjes later was ik dus weer klaar wakker. Jointje uitgewerkt, ephedra blijkbaar niet.
Uiteindelijk heb ik zo'n 4 uurtjes geslapen![]()
Weet dat XTC pas echt slecht voor je is, maar ik houd het liever bij af en toe een pilletje dan die rotzooi die ik notabene nog legaal bij de drogist heb gekocht!

SpacingBen zei:Het enige dat ik je kan vertellen is dat ephedra vaak niet meer werkt als je eenmaal met speed begint![]()
spacekonijn zei:SpacingBen zei:Het enige dat ik je kan vertellen is dat ephedra vaak niet meer werkt als je eenmaal met speed begint![]()
dat is dus weer een opmerking om je eigen gebruik goed te praten ,
en het is ook nog eens een doelloze opmerking totaal nergens op gebaseerd ( behalve op 1 voorbeeld : mac ).
ken genoeg speedgebruikers die flink hard gaan van ephedra...
spacekonijn zei:idd , ik ga dan en dan stoppen en dan en dan heb ik het niet meer nodig....
dat zijn natuurlijk opmerkingen waar je iemand op drugsforum niet mee voor de gek kan houden haha
Dags zei:Hmmm, stond wel ff te kijken dat er zoveel over ephedra te vertellen is!! Ik heb het vaak genoeg gedaan, en alleen een paar keer mee gestopt omdat het zo onwijs snel gewend!!Dat is echt extreem, de eerste keer was echt chill, ik was helemaal bezopen en had ech veel geblowed, en na 4 van die dingetjes was ik dat nog steeds!!!hehe alleen veel wakkerder en met tintelingen op m'n hoofd (zooooeeem zoooeeeem zoeeeem, voelt ech net als dat je millimeter haar heb en iemand er dan doorheen gaat met ze hand)
Maar iig nemen wij het echt juist om pillen te vermijden :P , ik had geen idee dat het zo slecht was. (Ojah dope ervaring : 2 ephedra's, 2 E's(xtc vervanger van de smartshop en 2 ritalin.......whoooooeeesjjjjj)