Favoriete sigarettenmerk?

TrippyShit

Badass junkie
Vind er veel wel lekker, maar kan ik niet vast roken.

Ik rookte altijd L&M. Ben nu al tijdje overgestapt op de gauloises..

1percent

Belezen gebruiker
veel lucky-liefhebbers hier :)

ikzelf rook ook het liefst lucky's, en soms zware van nelle als ik zin heb om te draaien

yaaaw

Bewuste gebruiker
Lucky en als ik filters moe ben drum shag... Trek vrijwel alle sigaretten behalve Camel.

Klaara

Bewuste gebruiker
zelf koop ik altijd gauloises, rook ook vaak een peuk van mn (nieuwe :hearteyes: ) vriend mee, erg lekker ook: west.

en als ik shag rook doe dan maar 'brandaris daar gaat je salaris'

edit: en camel smaakt naar karton :P

Seatbelt

Belezen gebruiker
Zowiezo dat de blauwe golo's de lekkerste peuken zijn, hier proef je tenminste nog wat van :hearteyes:

Maar als ik niet op party's ben rook ik gewoon: Zware Van Nelle, af en toe knal ik er een Javaanse Jongens Deluxe of Van Nelle Export doorheen :grin:
:rock:

Hunter S T

Belezen gebruiker
Lucky! :hearteyes:

of soms pall mall als de lucky strikes op mn werk zijn uitverkocht xD

Ik vind het zeker lekkerder dan andere merken en het is ook handiger om 1 merk te kiezen anders ben je telkens als je peuken moet halen bezig met nadenken wat je zal nemen terwijl het niet heel erg veel uitmaakt.. De luckies zijn wel fijn weer als enige duurder geworden, altijd leuk... :smoke:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Lucky strike rook ik momenteel. Vroeger altijd chesterfields. Shag vind ik vannelle wel fijn. Vroeger ook wel zware vannelle gerookt en javaanse jongens.

Arthur King

Wijs gebruiker
Ik heb altijd het idee dat mensen die net begonnen zijn met roken zich 'alternatief' willen voelen en geen malboro kopen, maar camel. :P

Mee eens?

En uiteindelijk krijgen ze smaak en roken ze Lucky's. :wink:

Winehouse

Badass junkie
Gatver ik dacht

probeer eens Lucky Strike shag die groene pak

HEB IK IN DE PUT GEGOOID

RANZIG BAH BAH

zonde van de 5 euro :(

maar camel is me favorietttt en de rest stink

maar eigenlijk ben ik van plan te stoppe

Bored

Belezen gebruiker
Dat merk van de Aldi :rock:

Waarom? Omdat het gewoon de chilste en lekkerste sigaretten zijn :smoke:

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Lucky Strike!!! Smaakt me toch het beste, ook leuk dat ze nog wel eens speciale pakjes uitgeven (het oog wil ook wat).

Had laatst bij gebrek aan iets anders eens Winston gekocht, maar wat een belabberde sigaretten zijn dat dan. 1. ze smaken eigk nergens naar. 2. ze zijn zo lame dat je ze in 2 a 3 hijsen opgerookt hebt.

Dreuge

Badass junkie
Man_in_the_Box zei:
Lucky Strike!!! Smaakt me toch het beste, ook leuk dat ze nog wel eens speciale pakjes uitgeven (het oog wil ook wat).

Had laatst bij gebrek aan iets anders eens Winston gekocht, maar wat een belabberde sigaretten zijn dat dan. 1. ze smaken eigk nergens naar. 2. ze zijn zo lame dat je ze in 2 a 3 hijsen opgerookt hebt.

Wtf? Hoe kunnen die winstons nou sneller gaan dan andere peuken? Ik koop bijna altijd winston, en merk nooit verschil als ik een keer een peukie van iemand anders heb (ook Lucky Strike).

W.F.L.

Badass junkie
Eh, dat verschil is er wel degelijk. Weet niet hoe het kan, maar sommige sigaretten trekken gewoon sneller dan anderen. Die Benson & Hedges roken best wel stroef en daar doe ik langer mee dan met bijvoorbeeld een JPS, die zijn echt heel luchtig.

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Eh, dat verschil is er wel degelijk. Weet niet hoe het kan, maar sommige sigaretten trekken gewoon sneller dan anderen. Die Benson & Hedges roken best wel stroef en daar doe ik langer mee dan met bijvoorbeeld een JPS, die zijn echt heel luchtig.

Exact! Een vriend van mij rookt ook altijd JPS, en gek genoeg is hij echt altijd veel sneller klaar met roken als ik. Misschien heeft het ook iets te maken met de snelheid van het roken zelf :wink: , maar toch! En bij merken als Winston merk ik ook wel eens dat de sigaret zelf veel zwakker is en eerder breekt dan bijvoorbeeld een Lucky Strike of Marlboro. Ik kan me dan ook voorstellen dat er misschien iets minder tabak in zit en dat ze dus breken omdat ze minder vast zijn van binnen? Ik bedoel, ze zijn ook goedkoper dan de "grote" merken.

sarcasm

Bewuste gebruiker
Het goedkoopste merk wat op de zwarte merk te vinden is en ook nog te pruimen is. Momenteel zijn dat Raquels...

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Meer mensen die een grondige hekel hebben aan Gauloises? Serieus, een verse Gauloises smaakt naar het eerste hijsje van een willekeurige sigaret die je uit drukt en daarna weer aan steekt. Bovendien voelt je keel na drie van die dingen zo verrot aan.. terwijl ik best wat rook (12-20 sigaretten per dag).

Binnenkort maar weer eens mee stoppen.. :')

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
...ze zijn gewoon weer duurder geworden,betaal nu 4.80 ipv 4.60 voor een pakje marlboro,waar gaat het heen met deze wereld,tsss :smilingimp:

pascal828

Badass junkie
Het wordt ook steeds gekker, ja.
In de toekomst kun je sigaretten zeker kopen bij een dealer, op het nieuws allemaal opgerolde illegale tabak-plantages. En de regering maar van die accijns meegenieten. Ik zie de alcohol niet duurder worden? Waarom dat niet?
OT: atm een paar sloffen L&M in de kast. Maar mijn favoriet blijft toch wel Lucky Strike of Chesterfield

space jace

Belezen gebruiker
oef, ik heb echt een identiteitscrisis watbetreft merken sigaretten, eerste rookte ik LM, toen Camel een hele tijd en nu weer lucky's, wat denken jullie dat het beste is? (LM is lekker goedkoop ^^) of zal ik maar gewoon shaq gaan roken? XD

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Meestal marlboro,
En als ik aan afwisseling toe ben neem ik Lucky Strike.
Omdat ik nooit kan beslissing welk ik lekkerder vind. (en het pakje Lucky Strike ziet er gewoon machtig mooi uit)

Vroeger vaak Camel, Cabalero, PallMall en in uiterste noodsituatie Jps (maar echt liever niet! :kots: )

Oom Klaas

Badass junkie
space jace zei:
oef, ik heb echt een identiteitscrisis watbetreft merken sigaretten, eerste rookte ik LM, toen Camel een hele tijd en nu weer lucky's, wat denken jullie dat het beste is? (LM is lekker goedkoop ^^) of zal ik maar gewoon shaq gaan roken? XD

shaq?

MBpower

Newbie
Normaal gesproken altijd marlboro, behalve als ik op het werk ben en mijn sigaretten zijn op.
Kennelijk kunnen ze daar de marlboro niet bijvullen, dus dan maar chesterfield

Spacieweezie

Experimenterende gebruiker
Lucky Strike is wel nice voor de smaak, maar Fortuna is heeeeeel goedkoop (vergeleken met de andere prijzen) en het smaakt niet slecht ^^

Bored

Belezen gebruiker
Bored zei:
Dat merk van de Aldi :rock:

Waarom? Omdat het gewoon de chilste en lekkerste sigaretten zijn :smoke:

Muwhahaha, heb ik jullie even allemaal mooi voor de gek gehouden, en niemand die het door had :grin: :grin: .

Mijn echte favoriete sigarettenmerk was altijd Camel, maar ik rook al een jaar of 2 niet meer.

Bovenaan