Favoriete sigarettenmerk?

Bored zei:
Bored zei:
Dat merk van de Aldi :rock:

Waarom? Omdat het gewoon de chilste en lekkerste sigaretten zijn :smoke:

Muwhahaha, heb ik jullie even allemaal mooi voor de gek gehouden, en niemand die het door had :D :D .

Mijn echte favoriete sigarettenmerk was altijd Camel, maar ik rook al een jaar of 2 niet meer.

Wat zou er dan zo mis zijn met het merk van de Aldi ?

Roken kost veel geld en je gaat er nog dood van ook.

2longen.jpg

IK rook eigenlijk altijd L&M, onderhand sinds dag 1 al.
Zijn weinig andere sigaretten die ik dagelijks kan roken, marlborro bijv. ben ik na 1 pakje echt zat. Gauloises & lucky kan ik wel ook waarderen en die haal ik regelmatig nog wel is voor keertje. Maar L&M dus..

Tripper zei:
Roken kost veel geld en je gaat er nog dood van ook.

2longen.jpg

Dat zeggen ze ja nou daar word je dus mooi gewoon mee opgelicht, al die jaren gedacht dat ik er aan dood ging maar gebeurde gewoon niet. En geld terug krijgen daar doen ze dan weer niet aan.

Mijn peuken zijn Davidoff Gold. Daarvoor rookte ik vooral Blue omdat er weinig nicotine in zat (0.3mg) en heel erg licht waren. Je ademt meer lucht dan rook in door de enorme gaten in het filter, maarja. Marlboro Gold Advance en Lucky Strike kan ik ook wel waarderen. Normale Marlboro Gold heb ik ook gerookt, maar de smaak is zo "standaard", niets bijzonders dus.

hmm rasta als het om rollen gaat, misschien ook wl een next
john player special dan weer als ik geld heb :d trekken zotjes

filterkes: Lucky Strikes! of als ik geen geld heb Next, heeft ook nog n deftig smaakske voor zen prijs :D
roltabak: Arizona blonde omdat het zo goedkoop is :P

chronicburn zei:
filterkes: Lucky Strikes! of als ik geen geld heb Next, heeft ook nog n deftig smaakske voor zen prijs :D
roltabak: Arizona blonde omdat het zo goedkoop is :P
Haha, gij zijt van Kalken ofwa? xD Géniaal, kheb daar ook nog ffkes gewoont. :D

OT: Marlboro medium.

Meestal L&M sigaretten tabak zon doos gaat lang mee aangezien ik ze alleen gebruik voor jointjes :wink:

All time favo blijft: Marlboro. :smoke:

Maar Pall Mall & Lucky Strike zijn goede vervangers.

Overigens sla ik aangeboden sigaretten niet af(puur uit beleefdheid natuurlijk 8) ), dus andere merken zijn ook goed te doen.

Veel vrienden roken L&M sigaretten. Heb zelf altijd het gevoel daar minstens 4 van te moeten roken wil ik enigszins het idee krijgen ook daadwerkelijk te roken.

Voor mij dus geen ander merk dan Marlboro. It's a fine brand! 8)

safca zei:
Veel vrienden roken L&M sigaretten. Heb zelf altijd het gevoel daar minstens 4 van te moeten roken wil ik enigszins het idee krijgen ook daadwerkelijk te roken.

Yup mee eens. L&M vind ik dus echt niets nee... :evil:

marlboro.jpg

safca zei:

In beide zit evenveel nicotine, teer en CO.

Terug
Bovenaan