niet zo goed eigenlijk jongnes.
ondanks dat ik al ruim een week Prozac slik is er nog geen enkele verbetering in m'n depressie opgetreden. ik lig de hele dag in bed en doe - letterlijk! - NIKS...

heb nergens energie / motivatie voor. alleen naar de wc gaan en af en toe wat eten of drinken als de behoefte te groot wordt. ik probeer zo veel mogelijk te slapen omdat ik dan niks voel.
een bekend fenomeen bij depresseie is de zgn. 'dagschommeling'; dit houdt in dat de stemming 's avonds een beetje opfleurt. 's avonds ga ik vaak bij m'n moeder koffie drinken, maar ben ik nog steeds vrij melancholisch.
ik hoop echt dat de Prozac snel gaat werken. tot die tijd is het enige wat mijn klachten verlicht, heroïne. als ik wat bruin rook dan voel ik me weer energiek en vitaal en heb ik m''n levenslust terug! bij een lage dosis al. helaas is dit na een paar uurtjes weer over en kan ik het me eigenlijk niet veroorloven, heb erg weinig geldt omdta ik in de ziektewet zit...
het us dys errrrrryg moeilijk om als ik me zo vel van de bruin af te komen. het helpt zo goed, verlicht mijn depressiviteit zo goed, dat ik het soms gewoon echt WIL GEBRUIKEN ongeacht de gevolgen. dan denk ik van, fuck it. en haal ik wat, 0,5-2 gram, waarmee ik dan 1-4 dagen doe, dan voel ik me weer gewoon normaal.je moet weten dat opiaten werkelijk krachtigte antidepressiva zijn. voordat Imipramine, het eerste antidepressivum, werd uitgevonden, gebruikte men ook Opium om depressiviteit te bestrijden. oraal dan.
ik ben ook suïcidaal. ik kan het leven gewoon niet verdragen en zie geen andere uitweg dan mijzelf van het leven te beroven. ik las vandaag de krant.... wat gebeurt er in de wereld?
* een soldaat van slechts 20 jaar is dood door een aanslag in Uruzgan.
* majoor Bosshart is overleden.
* man schiet z'n vrouw dood op treinstation Arnhem.
* gekidnapte bbc journalist heeft een bom-vest om gekregen.
* er treden steeds maar prostaat klachten op, inclisuef prostaat kanker, ook bij jonge mannen.
dat er zo veel te lijden is in de wereld , daar kan ik niet tegen. ik moest huilen toen ik al die berichten las. ik kan het leven gewoon niet verdragen.
hoe lief en zorgzaam mensen ook tegenm e doen, ze kunnen niet veranderen dat er zoveeel onrecht, onheil, oneerlijkheid, verdriet, rouw, erge dingen, oorlog, ziekte en dood in de wereld is.
over een paar dagen wordt m'bn Prozac verhoogd, naar 20 mg. ik hoop echt dat het werkt. als dit nog veel langer duurt, neem ik een overdosis heroïne.
naast slaap (niks voelen voor een paar uur) is heroïne is het enige wat mijn leven nog dragelijk maakt.