Gewoon een mooie foto

Ontbijt, lunch, bak voer, kortom mijn kunstige maaltijd . ( tijdje Instagram foto’s mee gemaakt , leuke tijd, leuke mensen ontmoet en ontbijtjes en lunch iedeen opgedaan, want naast substantie gebruik wel geregeld goed eten 🍽 yoghurt ,
Bosbessen, zoetstof , pompoen pitten mix en cruesli

Bijlagen

• 4487C216-2F60-49C0-AE3F-73A678533766.jpeg
    4487C216-2F60-49C0-AE3F-73A678533766.jpeg
    219,2 KB · Weergaven: 11
qSmJOyh.jpg

1 pakket nog steeds na 20 jaar ofzo ik trek niet door ik merk eigenlijk in 10 jaar niks van cocaïne tolerantie wel weet ik dat ik na een aantal jaren de goede adressen wist en dat dat spul sterker was dan voorheen. Vanaf dien 0 tolerantie wel bij te snel willen een dat ik snel te veel neem en mijn hart als een gek tekeer gaat inclusief de bijkomende paranoia van coke zeker wanneer die leeg is heb weleens meer gekocht en dan 1 pak komt er eigenlijk bij mij op neer dat ik alleen maar langer in een coke psygoche zit wat ik binnen uur wel geregeld heb of ik moet door de drank heen en komt daarna dubbel meer als 1 pakket heeft alleen tijd als toegevoegde waarde bij mij

1 pakket nog steeds na 20 jaar ofzo ik trek niet door ik merk eigenlijk in 10 jaar niks van cocaïne tolerantie wel weet ik dat ik na een aantal jaren de goede adressen wist en dat dat spul sterker was dan voorheen. Vanaf dien 0 tolerantie wel bij te snel willen een dat ik snel te veel neem en mijn hart als een gek tekeer gaat inclusief de bijkomende paranoia van coke zeker wanneer die leeg is heb weleens meer gekocht en dan 1 pak komt er eigenlijk bij mij op neer dat ik alleen maar langer in een coke psygoche zit wat ik binnen uur wel geregeld heb of ik moet door de drank heen en komt daarna dubbel meer als 1 pakket heeft alleen tijd als toegevoegde waarde bij mij
Had laatste maal ook slechte helaas.

Dit topic gaat grotendeels over cocaïne...Vraagje...
Hoeveel gebruiken jullie per sessie?
Als het echt goeie is, red ik de halve gram niet. En ik heb er al wel een paar ons doorheen gejaagd.

Reden is dat ik wel meer wil, maar na een tijdje merk dat het echt directe impact op je lichaam heeft. En ik vind mezelf nog iets te jong om met een hartaanval of hersenbloeding aangetroffen te worden.

Dit topic gaat grotendeels over cocaïne...Vraagje...
Hoeveel gebruiken jullie per sessie?

1 pakket al jaren bij dezelfde op moment wetend waar vandaan komt en dat deze mensen mij op het verkeerde moment niet bedienen voor mij 10 en ander maar x hond uitlaten wanneer ik slecht in mijn vel zit dat dan wel weer. Dit ook de reden is waarom nooit ergens anders heen ben gegaan een ander had mij allang kapot gemaakt met veel poffen dingen ruilen etc ik heb nooit iets verkocht gestolen of over dingen gelogen tegenover mijn familie misschien kan ik het daarom in de hand houden mijn omgeving die ik van mij af stoot op moment zakt weg zij worden door dezelfde mensen anders gezien en worden daarin tegen altijd bediend. Misschien dat mijn vroegere jeugd jaren afkomst ermee te maken heeft? Ik word gespaard ken ook nergens anders terecht die wegen , zijn geblokkeerd. Als ik geen geld heb geen volle koelkast of niet genoeg frisdrank in huis Inc sigaretten hasj dan is er geen behoefte aan is allemaal secundair het 3e of 4e waar je pas aan mag denken

Als het echt goeie is, red ik de halve gram niet. En ik heb er al wel een paar ons doorheen gejaagd.

Reden is dat ik wel meer wil, maar na een tijdje merk dat het echt directe impact op je lichaam heeft. En ik vind mezelf nog iets te jong om met een hartaanval of hersenbloeding aangetroffen te worden.

Heb ik ook direct binnen 2 lijnen en verhoogde hartslag bijna dubbele als normaal ik heb sporthart van 60- naar 110plus als ik meer neem snuif rook ben ik binnen een half uurttje paranoia eigenlijk vind ik er niks leuk meer aan toch doe het had deze week de kans toen ik in stad was ons legaal 3mmc te kopen toch denk ik dat je meer proefpersoon bent als het gene wat ik nu doe voornamelijk tijdens dronken schap

Als bij mij niet goed in is dan haal ik direct zelfde avond verhaal en dan bewijs ik het verschil op de lepel geloof mij als je lang genoeg gebruikt weet je dat al die glanzende foto's crissy zijn en geen echte flaskes dus vaak geen 9plus of 9 strepen bmaar 8 of of 8.5 kan ook 7 6 zijn vooral colo word nu te snel gemaakt ik heb zoveel mixen en soorten voorbij zien komen getest gekookt schoon gemaakt smaak flash getest dat ik in zoveel jaar gewoon weet wanneer het wel of niet goed is wat een ander er mee doet uitkoken met baking soda en te weinig water dubbelen ken vooral met 9plus peru maakt mij niks uit als ik maar weet dat wat ik krijg of het nou poeder of brok of kleine of meerdere brokjes zijn dat ik weet van wie het komt en wat het is niemand houd brokjes over op deze e laats

Als bij mij niet goed in is dan haal ik direct zelfde avond verhaal en dan bewijs ik het verschil op de lepel geloof mij als je lang genoeg gebruikt weet je dat al die glanzende foto's crissy zijn en geen echte flaskes dus vaak geen 9plus of 9 strepen bmaar 8 of of 8.5 kan ook 7 6 zijn vooral colo word nu te snel gemaakt ik heb zoveel mixen en soorten voorbij zien komen getest gekookt schoon gemaakt smaak flash getest dat ik in zoveel jaar gewoon weet wanneer het wel of niet goed is wat een ander er mee doet uitkoken met baking soda en te weinig water dubbelen ken vooral met 9plus peru maakt mij niks uit als ik maar weet dat wat ik krijg of het nou poeder of brok of kleine of meerdere brokjes zijn dat ik weet van wie het komt en wat het is niemand houd brokjes over op deze e laats
Zal je even uit de droom helpen 9 plus bestaat niet als er na koken meer dan 8.9 overblijft gooi ik t Sowiso meteen weg je kent beter kijken naar hoe helder de olie vlek word die moet exht doorzichtig zijn en het moet super snel hard worden na enkele seconde

Terug
Bovenaan