Gewoon een mooie foto

IYsN95Q.jpg

Deze is makkelijk fijn te maken.

Zijn brokken een indicatie van goede coke? Mijn dealer verkocht ‘rocks’ die duurder waren dan het normale product. Qua effect merkte ik 0 verschil en het was super irritant om te verkruimelen. Mijn gevoel is dat dealers het bewerken zodat het kristallen worden, omdat veel denken dat het dan puur is.

Ja, vroeg kocht ik ook wel eens coke met een gele gloed van een Surinamer. Deze was wat brokkelig en tevens een flinke dieselgeur. Het werd door zijn eigen familie gesmokkeld (bolletjes), haha.

Dat was topspul altijd! Wel altijd maar 0,6 á 0,7 gr voor een gram..
Als je echt pure coke hebt en je bewaard het een tijdje word die een beetje geel. Als dat is weet je tenminste dat die puur is en indd soms moeilijk om pure te vinden. En 0,7 gram voor puur is wel fair want de meeste dealers mixen puur.

Als je echt pure coke hebt en je bewaard het een tijdje word die een beetje geel. Als dat is weet je tenminste dat die puur is en indd soms moeilijk om pure te vinden. En 0,7 gram voor puur is wel fair want de meeste dealers mixen puur.
Of je laat je drugs gewoon testen met een testkit of bij de testservice. Dan weet je zeker dat je colombiaans goud hebt ;)

Terug
Bovenaan