Graag met maar ook graag zonder

synchemic

Experimenterende gebruiker
Okee...

gister ging ik naar Paradiso in A'dam, samen met wat vrienden en met mijn lieve vriendin, die allemaal geen drugs gebruiken. Ikzelf had een halfje XTC ingenomen en een hele bewaard, maar die halve was al uitgewerkt toen we bij Paradiso aankwamen.
Toen gingen we naar binnen. Net toen ik 'nog ff naar buiten wilde' om dat ding te droppen, kon dat niet meer aldus de security guard, en werd ik gefouilleerd. Nadat ze m'n lichaam controleerden, controleerden ze m'n portemonnee inclusief elk vakje, gaatje en ritsje. Ja hoor, daar was het synthetische wonderding. En dus werd ik eruit gesmeten, en er werd me verteld dat ik de hele avond niet meer binnen mocht komen. Die pil hielden ze zelf (wat zouden ze ermee doen?!)
Op zich een goed ding, omdat het idd niet tof is als mensen drugs meenemen naar een feest; dus de controle was cool maar ik was zelf de stomme oetlul dat ik hem nog niet in had genomen of thuis had gelaten.
Toen ben ik als een haas naar het huis van een vriendin gegaan en heb me daar omgekleed, m'n sik eraf geschoren, haar anders, stoere zonnebril op en opnieuw geld gepind voor een nieuw kaartje. 30 euro naar de hoere. Gelukkig kwam ik wel weer binnen en dat was maar goed ook, want ik voelde me vet schuldig omdat ik nu naast m'n eigen avond, ook de avond van m'n vriendin vrij erg had verneukt.

Maar goed de reden dat ik dit typ is het volgende...
ja ik ben gek op een pilletje of nifje coke, al heb ik beide nog niet super vaak gedaan. Maar gisteren, toen ik naar huis liep en terug naar Paradiso (ongeveer anderhalf uur over gedaan), bedacht ik me dat ik boos was op mezelf en dat ik mezelf "verdomme wel eens zou bewijzen dat ik ook een good time kan hebben zonder pillen". Dus dat deed ik, en het geld was het me helemaal waard. Ik heb het super tof gehad zonder pillen. Het is wel waar dat een feest enorm tof is met die shit, maar ik heb aan mezelf heel erg duidelijk bewezen het ook zonder drugs erg leuk kan zijn. Ik heb nu in elk geval besloten veel minder vaak pillen te nemen dan ik tot aan gisteren deed, al zijn die dingen wel bijzonder cool. Het is me in ieder geval duidelijk geworden dat ik besluit of ik een toffe avond heb, dus niet dat de drugs dat voor me besluiten.

Neman

Admin
Forumleiding
Beheerder
DF Founder
Laat dat een voorbeeld zijn voor anderen, de drugs moeten je leven niet gaan beheersen, het moet ook zonder kunnen.

caatje

Badass junkie
het is zo dat als ik me helemaal heb verheugt op n avondje uit mn dak gaan en dat dan niet kan door gaan om wat van reden dan ook dat ik n behoorlijk verziekte avond heb. Maar ik schrijf dat niet toe aan verslaving. Ik kan helemaal uit mn dak gang ook zonder medicijnen. Het is gewoon dat ik dan baal dat ik niet ga voelen wat ik wilde voelen. Het is alsof je al dagen van te voeren je helemaal inleeft over die avond met medicijn. Tja en als dat dan niet zo is heb je dagen voor jan doedel je zo verheugt.

dallandra

Wijs gebruiker
het kan ook heel leuk zijn zonder ja!
vroeger deed ik het altijd alleen met alcohol,en had het dan ook prima naar mn zin.maarja,toen wist ik nog niet wat ik miste..
ik vind het gevoel met zo anders...alhoewel ik zonder ook best zou kunnen.
maar af en toe moet wel gewoon kunnen,toch?

boy

Bewuste gebruiker
Prima keuze toch :)

Ik doe feesten altijd zonder (zelfs weinig alcohol) en ik vermaak me prima. Een feest is uit zichzelf al leuk vind ik. Het hoeft van mij niet kunstmatig leuker te worden, hoe vet het ook kan zijn.

Ik begrijp wel dat sommige de ultieme ervaring hebben als ze wel trippen op een feest, ieder z'n ding.

dallandra

Wijs gebruiker
ik voel me gewoon vrijer,minder verlegen en onzeker als ik wat op heb.
en ik doe het alleen op feesten,thuis niet,zie er ook geen reden voor,ook prima toch.

BacingsPen

Badass junkie
Mja, altijd verstandig ook eens niet te gebruiken op zo'n feest, anders raak je er te veel aan gewend en is het niet meer leuk zonder!

spacekonijn

Badass junkie
heb een tijdje veel gefeest met x.

nu ga ik altijd naar feesten met alleen alcohol / wiet en wat energy hits of ephedra.
waarom? het feest duurt 3 x zo lang , je hebt na het feest een voldaan gevoel van wow het was lekker he en nu lekker slapen , je weet na het feest nog wat er gebeurd is en alles lijkt nite 1 grote droom , je kan het volgende feest weer net zoveel lol maken zonder een pilletje , en je kan dat pilletje een keer op de bank nemen met goede vrienden en veel space muziek en op een dag waarop je toch niks leuks te doen had een geweldige dag meemaken.

Jeller

Badass junkie
thuis pillen nemen heb ik wel al gedaan , is wel leuk maar op feesten komt het vele beter tot zijn recht en ik vind lekker van de kaart zijn met wiet en alcohol leuker dan op pillen, ik moet gelijk meer lachen als ik zat ben.. op pillen heb ik gewoon zo'n algemeen gelukkig gevoel

Bal0n

Badass junkie
spacekonijn zei:
jaja zei:
Er zitten dus ook nog wel gezond-denkende mensen op dit forum.
uiteraard , drugs voed de geest. maar je moet m niet overbelasten he :wink: dan krijg je last van overgewicht

Bovenaan