Heeft jouw piemel een naam?

Drientje

DF-koning
Zeg dat nou niet, had net een hele msn discussie met Wacky dat iedereen nou denkt dat ik met jou geneukt heb. Ik ga ook voor hem werken bij een sekslijn, ik vind het leuk om mensen op het verkeerde been te zetten. :hearteyes:

3970

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Zeg dat nou niet, had net een hele msn discussie met Wacky dat iedereen nou denkt dat ik met jou geneukt heb. Ik ga ook voor hem werken bij een sekslijn, ik vind het leuk om mensen op het verkeerde been te zetten. :hearteyes:

Ze zouden maar al te graag weten wat wij hebben gedaan :grin: :hearteyes:

Drientje

DF-koning
3970 zei:
Drientje zei:

Damn, je wil niet weten..... ik loop nu nog krom. :mrgreen:

Ellesdee

Badass junkie
Drientje zei:
3970 zei:
Drientje zei:

Damn, je wil niet weten..... ik loop nu nog krom. :mrgreen:
:openmouth:
En dat allemaal zonder mijn aanwezigheid? :openmouth:

cronos

Wijs gebruiker
ik noem hem flurske,niet echt groot...maar best wel dapper.het zou ook geen zicht zijn met een lange saucisse te lopen terwijl ik maar 170 cm ben hé :tearsofjoy: ,wat een topic zeg en ik trap er alweer in :angry: :angry: :angry:

Vigilante

Wijs gebruiker
Grap?

Vind het trouwens een stuk vreemder dat jij bedenkt om je lul wat-is-dit-een-stom-topic te noemen.. of bedoelde je dat misschien ook anders? :openmouth:

Bovenaan