Help, ze wilt ruimte + gevoel

Wungchi

Experimenterende gebruiker
De laatste update die er over deze situatie zal komen. Vandaag zijn we bij elkaar gekomen en hebben we toch besloten uit elkaar te gaan. Zij vond het samenwonen toch te heftig en daarmee is voor haar de relatie dermate uit zijn verband getrokken dat een verdere toekomst er samen niet in zit.

Een vervelend bericht om te horen, maar misschien wel de beste uitkomst voor ons beiden om afstand te nemen van elkaar.

Nogmaals bedankt iedereen voor de berichten de afgelopen weken. Deze hebben mij echt geholpen mijn hoofd koel te houden en niet te snel te handelen op gevoel.

Sniffle88

Bewuste gebruiker
Wat jammer.
Hoe voel je je onder deze break-up?
Lijkt alsof je het al aan voelde komen en er wel vrede mee hebt of stond je er heel anders in nog?

Wungchi

Wat jammer.
Hoe voel je je onder deze break-up?
Lijkt alsof je het al aan voelde komen en er wel vrede mee hebt of stond je er heel anders in nog?
Ik voel mij vooral gefrustreerd, wetende dat ik niet meer heb kunnen doen, en het dan toch op een breuk uit loopt raakt mij behoorlijk.

Het is even pijnlijk maar dat gaat wel weer weg. Eerst morgen de spullen halen om alles af te sluiten, en ga daarna even een Social media break nemen om me weer helemaal te herpakken.

Kordie

DF-koning
De laatste update die er over deze situatie zal komen. Vandaag zijn we bij elkaar gekomen en hebben we toch besloten uit elkaar te gaan. Zij vond het samenwonen toch te heftig en daarmee is voor haar de relatie dermate uit zijn verband getrokken dat een verdere toekomst er samen niet in zit.

Een vervelend bericht om te horen, maar misschien wel de beste uitkomst voor ons beiden om afstand te nemen van elkaar.

Nogmaals bedankt iedereen voor de berichten de afgelopen weken. Deze hebben mij echt geholpen mijn hoofd koel te houden en niet te snel te handelen op gevoel.

Sterkte kerel in die tijd die komen gaat.
Maar uiteindelijk zul je weer boven op krabbelen.

Sniffle88

Bewuste gebruiker
Ja soms werkt het gewoon niet en je kan best sommige dingen anders doen maar je moet ook jezelf kunnen blijven.
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.

En succes met spullen afhalen en het afsluiten.

Hopelijk kom je na het verwerken weer een leuke dame tegen waar het wel mee lukt.
Heel veel geluk.

N3K0

Badass junkie
Wel erg jammer ik zag het niet aankomen ik dacht ze wil gewoon beetje rustiger aandoen maar dat verder alls goed zat. Althans zo las ik het.
😢

Veel sterkte de komende tijd 🍀

Wungchi

We hebben het gisteren nog even kort besproken, maar we gaan niet uit elkaar omdat de liefde over was, maar het gevoel van mijn aanwezigheid was veranderd in dermate dat volgende stappen alleen maar beklemmend werken, en dat is niet eerlijk voor beiden.

we hebben wel besloten om in contact te blijven, maar dat ik zelf even alle tijd gaat nemen om alles weer te ordenen en daarna wel weer in contact kom met haar, maar daar gaat wel een paar maanden overheen. En gelukkig is ze daar heel begripvol voor.

Al met al, een goede relatie geweest, en een mooie ervaring!

Bovenaan