Heroïne en in slaap vallen?

benzzzy

Badass junkie
Gister beroerd geslapen en lag gister de hele dag praktisch gratis te noden.

En dan betaal ik voor mijn nod EN CAL I'M IN SLAAAP.

Maar dan de vraag is dat gevaarlijk?

Laatst bewerkt door een moderator:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Dat kan gevaarlijk zijn ja omdat misselijkheid en braken ook veel voorkomt bij gebruik van heroïne. Als je moet braken terwijl je buiten westen bent dan kan je zomaar stikken.

Jep door aspiratie kan je een dubbele longontsteking krijgen(En dan heb je nog geluk). Zou dit niet nemen om te slapen... na 8 uur van laatste inname kan je beter nog een ben zo nemen en daarop slapen. Maar beter stop je gewoon met de heroine. Ik spreek uit ervaring het is een klote middel.
Ben blij dat ik er makkelijk mee kon stoppen.

Sterkte en kijk dus uit met slapen op opiaten..

Neo-Shulginist

Badass junkie
na 8 uur van laatste inname kan je beter nog een ben zo nemen en daarop slapen. Maar beter stop je gewoon met de heroine. Ik spreek uit ervaring het is een klote middel.

Opiaten en benzo's combineren is echt gevaarlijk! Je noemt nu 8 uur; zo lang werkt het voordat de heroïne is uitgewerkt, maar er kunnen dan nog resthoeveelheden morfine (de metaboliet van heroïne) in het bloed zitten.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Jep door aspiratie kan je een dubbele longontsteking krijgen(En dan heb je nog geluk). Zou dit niet nemen om te slapen... na 8 uur van laatste inname kan je beter nog een ben zo nemen en daarop slapen. Maar beter stop je gewoon met de heroine. Ik spreek uit ervaring het is een klote middel.

Heel gevaarlijk advies dit!

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator

Vooral jij zou toch moeten weten dat dit niet het juiste advies is? Iemand met torenhoge tolerantie en met redelijk lage dosissen zou dit kunnen maar nog steeds niet het juiste advies. Sowieso verschillende verdovende middelen gaan niet goed met elkaar en dan natuurlijk vooral niet met Opiaten....

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Vooral jij zou toch moeten weten dat dit niet het juiste advies is? Iemand met torenhoge tolerantie en met redelijk lage dosissen zou dit kunnen maar nog steeds niet het juiste advies. Sowieso verschillende verdovende middelen gaan niet goed met elkaar en dan natuurlijk vooral niet met Opiaten....

Ik ging uit van heroïne wat max 6 uur aanhoud. En dan slapen als de heroine uitgewerkt is na 8 uur+ na laatste inname.
Maar je hebt gelijk die 2 mengen niet. Te groot risico versterkt elkaar.

Vchip

Badass junkie
Het lukt mij nooit om te slapen op heroine. Vind het daar totaal niet voor geschikt. Heroine is meer om te doen na een stevige wandeling en je bent weer thuis. Effe wat olie op de folie en je komt in ern heerlijke roes terecht. Al zijn de bijwerkingen vaak heftig als je lichaam niet gewend is aan de heroine. En dat is het hem nou juist: je wilt niet dat je lichaam gewend is aan de heroine, omdat als je met het middel stopt slapeloosheid, koorts, nachtmerries, zweten, het koud hebben en krampen op kunnen treden.

Blijf van heroine en heavy opiaten af.

Bovenaan