Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 531 65,6%
  • Nee

Stemmen: 279 34,4%

• Totaal aantal stemmers
    810
cropp zei:
Fishhead0707 zei:
cropp zei:
Godverdegodver, nieuwe lichting eerstejaar maatschappelijk werk, damn damn damn wat een leger...

Wrong topic?

OT: Nope nog steeds niet.. :)
Dude, de opleiding maatschappelijk werk bestaat voor 80 procent uit vrouwen...

Gett my point?

Zeg dan gewoon ik wordt geil van de meiden die ik momenteel zie ofzo.. Haha maar ik snap je punt nu. Ik legde de link even niet.

cropp zei:
Godverdegodver, nieuwe lichting eerstejaar maatschappelijk werk, damn damn damn wat een leger...

Hot-Jailbait.jpg

haha.

OT: Ik meld me, voor het eest sinds een dag of 4 weer geil. Maar geen behoefte er iets mee te doen. Mooi ik denk dat ik nog nooit(vanaf het moment dat ik ontdekte dat je meer kan doen dan plassen ermee) zolang mezelf met rust heb gelaten/ga laten. haha

:wink:

Fishhead0707 zei:
haha.

OT: Ik meld me, voor het eest sinds een dag of 4 weer geil. Maar geen behoefte er iets mee te doen. Mooi ik denk dat ik nog nooit(vanaf het moment dat ik ontdekte dat je meer kan doen dan plassen ermee) zolang mezelf met rust heb gelaten/ga laten. haha

:eek:

Jij viespeuk. :P

Fishhead0707 zei:
haha.

Pas maar op dat je geen prostaatkanker krijgt!

Drientje zei:
Fishhead0707 zei:
haha.

:eek:

Jij viespeuk. :P
Hoevaak veeg jij je poes dan?

Ik veeg niet, ik aai.

En mijn vagina veeg ik zo'n 5 keer per dag, maar dat tel ik niet mee in de zin van met rust laten.

cropp zei:
W.F.L. zei:
Jullie bezitten ook geen greintje subtiliteit he :lol:
HatseflatseBOTS alle smerige, plakkerige, harige details zo rambam, midden op de keukentafel!!!

Lekker man...
Dat doe ik altijd
en collega's die dan klagen dat ze aan het eten zijn

hey zolang je mijn eten niet onder kotst vind ik het best.

Drientje zei:
cropp zei:
W.F.L. zei:
Jullie bezitten ook geen greintje subtiliteit he :lol:
HatseflatseBOTS alle smerige, plakkerige, harige details zo rambam, midden op de keukentafel!!!

Lekker man...
Dat doe ik altijd

Je mag op het randje van mijn bord scheiten, als je maar niet spettert..

funky_skunk_junky zei:
Drientje zei:
cropp zei:

Lekker man...
Dat doe ik altijd

Je mag op het randje van mijn bord scheiten, als je maar niet spettert..
Ik scheit altijd heel netjes.

Terug
Bovenaan