Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Flameon zei:
Flameon zei:ook zo slijmerig als een vis?:P
There is something rather fishy going 'round here...Flameon zei:ook zo glad als een vis?:P
cropp zei:Godverdegodver, nieuwe lichting eerstejaar maatschappelijk werk, damn damn damn wat een leger...
Dude, de opleiding maatschappelijk werk bestaat voor 80 procent uit vrouwen...Fishhead0707 zei:cropp zei:Godverdegodver, nieuwe lichting eerstejaar maatschappelijk werk, damn damn damn wat een leger...
Wrong topic?
OT: Nope nog steeds niet..![]()
cropp zei:Dude, de opleiding maatschappelijk werk bestaat voor 80 procent uit vrouwen...Fishhead0707 zei:cropp zei:Godverdegodver, nieuwe lichting eerstejaar maatschappelijk werk, damn damn damn wat een leger...
Wrong topic?
OT: Nope nog steeds niet..![]()
Gett my point?
cropp zei:Godverdegodver, nieuwe lichting eerstejaar maatschappelijk werk, damn damn damn wat een leger...
Fishhead0707 zei:haha.
OT: Ik meld me, voor het eest sinds een dag of 4 weer geil. Maar geen behoefte er iets mee te doen. Mooi ik denk dat ik nog nooit(vanaf het moment dat ik ontdekte dat je meer kan doen dan plassen ermee) zolang mezelf met rust heb gelaten/ga laten. haha
![]()
Pas maar op dat je geen prostaatkanker krijgt!Fishhead0707 zei:haha.
OT: Ik meld me, voor het eest sinds een dag of 4 weer geil. Maar geen behoefte er iets mee te doen. Mooi ik denk dat ik nog nooit(vanaf het moment dat ik ontdekte dat je meer kan doen dan plassen ermee) zolang mezelf met rust heb gelaten/ga laten. haha
![]()
Aalpoepert zei:Pas maar op dat je geen prostaatkanker krijgt!
Drientje zei:
Jij viespeuk. :P
weyoun22 zei:Aalpoepert zei:Pas maar op dat je geen prostaatkanker krijgt!
Lijkt mij wel relaxed.
Wiet op doktersrecept.
![]()
Hoevaak veeg jij je poes dan?Drientje zei:Fishhead0707 zei:haha.
![]()
Jij viespeuk. :P
HatseflatseBOTS alle smerige, plakkerige, harige details zo rambam, midden op de keukentafel!!!W.F.L. zei:Jullie bezitten ook geen greintje subtiliteit he![]()
Dat doe ik altijdcropp zei:HatseflatseBOTS alle smerige, plakkerige, harige details zo rambam, midden op de keukentafel!!!W.F.L. zei:Jullie bezitten ook geen greintje subtiliteit he![]()
Lekker man...
Voor jou moet alles zeker zo proper zijn.W.F.L. zei:Jullie bezitten ook geen greintje subtiliteit he![]()
pascal828 zei:Voor jou moet alles zeker zo proper zijn.W.F.L. zei:Jullie bezitten ook geen greintje subtiliteit he![]()
:P
Drientje zei:Dat doe ik altijdcropp zei:HatseflatseBOTS alle smerige, plakkerige, harige details zo rambam, midden op de keukentafel!!!W.F.L. zei:Jullie bezitten ook geen greintje subtiliteit he![]()
Lekker man...
en collega's die dan klagen dat ze aan het eten zijn
hey zolang je mijn eten niet onder kotst vind ik het best.
Ik scheit altijd heel netjes.funky_skunk_junky zei:Drientje zei:Dat doe ik altijdcropp zei:HatseflatseBOTS alle smerige, plakkerige, harige details zo rambam, midden op de keukentafel!!!
Lekker man...
en collega's die dan klagen dat ze aan het eten zijn
hey zolang je mijn eten niet onder kotst vind ik het best.
Je mag op het randje van mijn bord scheiten, als je maar niet spettert..
funky_skunk_junky zei:scheiten, poepen, schijten, lekkah BOEIUND.