Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 530 65,5%
  • Nee

Stemmen: 279 34,5%

• Totaal aantal stemmers
    809
Geilheid ten top! maar gelukkig kan ik het botvieren.... :love:
maar als dr nog een meid zin heeft in een triootje.... laat t maar weten :love: :rolleyes: :D
(mn msn staat wel in mn profiel :wink: )

Ik zou het iedere dag wel kunnen doen.

Het komt er helaas niet van.

Maar als ik bij m'n vrouwtje ben geef ik haar alle liefde en sex die we hebben moeten missen met terugwerkende kracht. :love:

kijk naar REDTUBE als je geen raad weet met jullie geilheid,best groeten en hou het vooral proper!!! :lol:

cronos zei:
kijk naar REDTUBE als je geen raad weet met jullie geilheid,best groeten en hou het vooral proper!!! :lol:

He bah, hoe kan je nou geil worden van van die poppetjes die gewoon domheid uitstralen en helemaal uit siliconen bestaan? Zelfs hun lippen.
Ik hou er absoluut niet van.

tomz0r zei:
cronos zei:

He bah, hoe kan je nou geil worden van van die poppetjes die gewoon domheid uitstralen en helemaal uit siliconen bestaan? Zelfs hun lippen.
Ik hou er absoluut niet van.

poppetjes?er zitten toch gewone chicks bij...
siliconen?er zitten toch met pure echte borsten bij...
er zit voor voor elk wat wils bij,zelfs voor homo's...ik geef dan eens een tip voor de geilerds onder jullie...ik doe nooit iets goeds :(

:rolleyes: :mrgreen:

OT: geil als de neten dus wou eigk naar ede toe vanavond... maar ik ben te moe om wat dan ook uit te halen... dus hatseflats rukken en tukken

KNIFTIGEKARELTJE zei:
Godverdomme ik wil seks en wel snel het liefst nu !!!
En dan pak je toch je rechterhand of spendeert 50euro voor een beurt in de rooie buurt. Jullie mannen ook met je seks altijd. Pfff. :D

buzzrider zei:
Drientje zei:
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Godverdomme ik wil seks en wel snel het liefst nu !!!
En dan pak je toch je rechterhand of spendeert 50euro voor een beurt in de rooie buurt. Jullie mannen ook met je seks altijd. Pfff. :D
En jij bent er echt tegen hé ? :D

Nou enorm. :D

Ik wist heus wel dat je van speed geil werd, en soms is geil zijn erg leuk als het op het juiste moment is of als je zelf iets aan je geilheid kan doen, maar op visite bij vrienden na een feestje, en geen plaats of persoon om je honger mee te stillen dan is het wel 'godverdomme ik ben geil' en niet zo'n beetje ook! :x

Kniftigekareltje, ik geef je gelijk, ik wil seks en het liefst nu! :D

Drientje:

Ik wist heus wel dat je van speed geil werd, en soms is geil zijn erg leuk als het op het juiste moment is of als je zelf iets aan je geilheid kan doen, maar op visite bij vrienden na een feestje, en geen plaats of persoon om je honger mee te stillen dan is het wel 'godverdomme ik ben geil' en niet zo'n beetje ook! :x

Kniftigekareltje, ik geef je gelijk, ik wil seks en het liefst nu! :D

Jij begrijpt hem Drientje :) !!! Vooral dat Speedverhaal, Zaterdag naar 15 years geweest flink doorgesnoven, veel heel veel mooie dames gezien. Maarja uiteindelijk na een lange gezellige treinreis met allemaal idioten, thuis aankomen en je lusten niet kunnen botvieren is fucked up !!

Terug
Bovenaan