Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
lolAking zei:Geilheid ten top! maar gelukkig kan ik het botvieren....![]()
maar als dr nog een meid zin heeft in een triootje.... laat t maar weten![]()
![]()
(mn msn staat wel in mn profiel)
buzzrider zei:anoniempje zei:wel vette tatoo hé
![]()
KNIFTIGEKARELTJE zei:Altijd Geilheid ten top maar niemand om het op bot te vieren !
Gegadigden ?
cronos zei:kijk naar REDTUBE als je geen raad weet met jullie geilheid,best groeten en hou het vooral proper!!!![]()
tomz0r zei:cronos zei:kijk naar REDTUBE als je geen raad weet met jullie geilheid,best groeten en hou het vooral proper!!!![]()
He bah, hoe kan je nou geil worden van van die poppetjes die gewoon domheid uitstralen en helemaal uit siliconen bestaan? Zelfs hun lippen.
Ik hou er absoluut niet van.
Aking zei:
Ellesdee zei:prrrrrr![]()
En dan pak je toch je rechterhand of spendeert 50euro voor een beurt in de rooie buurt. Jullie mannen ook met je seks altijd. Pfff.KNIFTIGEKARELTJE zei:Godverdomme ik wil seks en wel snel het liefst nu !!!
En jij bent er echt tegen hé ?Drientje zei:En dan pak je toch je rechterhand of spendeert 50euro voor een beurt in de rooie buurt. Jullie mannen ook met je seks altijd. Pfff.KNIFTIGEKARELTJE zei:Godverdomme ik wil seks en wel snel het liefst nu !!!![]()
buzzrider zei:En jij bent er echt tegen hé ?Drientje zei:En dan pak je toch je rechterhand of spendeert 50euro voor een beurt in de rooie buurt. Jullie mannen ook met je seks altijd. Pfff.KNIFTIGEKARELTJE zei:Godverdomme ik wil seks en wel snel het liefst nu !!!![]()
![]()
Drientje:
Ik wist heus wel dat je van speed geil werd, en soms is geil zijn erg leuk als het op het juiste moment is of als je zelf iets aan je geilheid kan doen, maar op visite bij vrienden na een feestje, en geen plaats of persoon om je honger mee te stillen dan is het wel 'godverdomme ik ben geil' en niet zo'n beetje ook!![]()
Kniftigekareltje, ik geef je gelijk, ik wil seks en het liefst nu!![]()
ik ben blij voor jou :P die chance heb ik dus al een tijd niet meer.SperSIZEboon zei:Wat ben ik blij dat ik een vriendin heb waarmee ik lekker na een feest nog wat kan sexxen![]()