Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 530 65,5%
  • Nee

Stemmen: 279 34,5%

• Totaal aantal stemmers
    809
Hahaha, wat een grappig topic.
Ik ben vannacht en vanmorgen juist van m'n geilheid afgeholpen. Die komt vanavond pas weer terug.

Enorm geil maar kan er werkelijk helemaal niets mee. Heb vanavond een clithoodpiercing laten zetten en ik mag er niet eens aan komen..... Damn, mijn ziel in lijdzaamheid leren bezitten...

Drientje zei:
Enorm geil maar kan er werkelijk helemaal niets mee. Heb vanavond een clithoodpiercing laten zetten en ik mag er niet eens aan komen..... Damn, mijn ziel in lijdzaamheid leren bezitten...

arme jij...

console.gif

26.gif

Nou in de eerste plaats doe ik het omdat ik mijn poes gewoon heel erg mooi vind en ik het een sieraad vind. Mijn tepels heb ik ook gepierced en dat is niet gedaan voor de gevoeligheid, maar omdat ik het zo fakking mooi vind. Piercings vind ik sowieso mooi. Ligt eraan waar ze zitten, maar meestal vind ik mensen met piercings prachtig, lekker dwars en eigen stijl!

Drientje zei:
Nou in de eerste plaats doe ik het omdat ik mijn poes gewoon heel erg mooi vind en ik het een sieraad vind. Mijn tepels heb ik ook gepierced en dat is niet gedaan voor de gevoeligheid, maar omdat ik het zo fakking mooi vind. Piercings vind ik sowieso mooi. Ligt eraan waar ze zitten, maar meestal vind ik mensen met piercings prachtig, lekker dwars en eigen stijl!
ik hou er ook wel van, niet bij mezelf dan maar bij anderen vind ik het tof

Drientje zei:
Mooi, ik had een ex die het me verbood om piercings te hebben, dat is pas sukkelig. Het is MIJN lijf!
elkaar dingen verbieden in een relatie gaat sowieso nergens over. tot op een zekere hoogte uiteraard

Drientje zei:

pfff ik heb me dr eerlijk gezegd weinig van aangetrokken toen :D :D Twee dagen later konden mn ex en ik ons niet meer inhouden en heeft geen schade gedaan ofzo, gewoon lekker voorzichtig, Het geneest daar toch zo goed. :D

Terug
Bovenaan