Ape
Badass junkie
Smijt je geld er tegenaan op www.chaturbate.com1 bommetje verwijderd van ''godverdomme ik ben geil'' nu gewoon geil ...
zoek ik het op of niet
hmmm ik twijfel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Smijt je geld er tegenaan op www.chaturbate.com1 bommetje verwijderd van ''godverdomme ik ben geil'' nu gewoon geil ...
zoek ik het op of niet
hmmm ik twijfel
je zou me nog mogen inspuiten met een mengsel van de meest geilmakende substanties op aarde dan nog zou mijn gierigheid het winnen van die geilheid hoor.Smijt je geld er tegenaan op www.chaturbate.com
Haha geweldig dit! Ik schud je de handje zou me nog mogen inspuiten met een mengsel van de meest geilmakende substanties op aarde dan nog zou mijn gierigheid het winnen van die geilheid hoor.
hoho geld aan sex geven
eerder wandel ik de volledige chinese muur af hand in hand met de belgische koning dan ik dat zou doen
Alleen kijken mag ookje zou me nog mogen inspuiten met een mengsel van de meest geilmakende substanties op aarde dan nog zou mijn gierigheid het winnen van die geilheid hoor.
hoho geld aan sex geven
eerder wandel ik de volledige chinese muur af hand in hand met de belgische koning dan ik dat zou doen
alst gratis is ben ik er graag bijAlleen kijken mag ook
Mij niet bellen, mailen, sms’en, aanbellen doei.Zijn mensen die wel eens vertellen dat ze betaald willen worden voor gamen. Zoals nu met Twitch of eSports.
Van 9-5 verplicht gamen. Meh. Qua idee leuk, maar dag in dag uit? Nee, dat moet je niet willen.
Dus van 9-5 sex hebben, mij niet bellen.
nu dat is weer wat anders,Wappen? Mij wel bellen.
Gaan ze je bellen dan??! 🤔😜nu dat is weer wat anders,
met wederzijdse instemming , wederzijds plezier... daar zit al weer echtheid in dan.
ja mij ook bellen , verdikke zou ik dan toch dat fatale bommetje nemen?
misschien een verkeerd verbonden negerin die ik aan haar lipval herken als zijnde congolese,Gaan ze je bellen dan??! 🤔😜
Wel lekker positief ingesteld 😋 nee heb je, ja kan je krijgen. Hoppa, ik zeg gaan en zien waar het schip strand 🙋🏻♀️misschien een verkeerd verbonden negerin die ik aan haar lipval herken als zijnde congolese,
dat breekt dan het ijs wel , als je plots de zin opwerpt : hey , ontwaar ik daar een congolese lipval?
hoh ja , mweneer blauwoog , hoe vleiend en opmerkzaam van u ... ik krijg meteen die natte tijgerslip van oew.
woont u ver?
hoch wat is ver, in een land als frankrijk rijdt men over de middag tweehonderd kilometer om een restaurantje te zoeken, afstand is relatief.
ik kom meteen, oe heeft gelijk en er een frisse kijk op , afstand is idd relatief,
en blabalablaba luliulul dusja wie weet , als de goden me gunstig zijn gezind kan het ja
moet eerlijk zeggen dat dat vaak de grote kansen zijn in het leven, verkeerd verbonden zijn,Wel lekker positief ingesteld 😋 nee heb je, ja kan je krijgen. Hoppa, ik zeg gaan en zien waar het schip strand 🙋🏻♀️
Ik werk op een zorglocatie en er belde laatst iemand of de aanbieding 4 voor de prijs van 2 nog geldig was, moest stiekem wel een beetje lachen.moet eerlijk zeggen dat dat vaak de grote kansen zijn in het leven, verkeerd verbonden zijn,
of in een situatie ergens tegen elkaar opbotsen, een dame die nieuw is in de stad en vraagt waar er een goede dokter is...
dat is ook zoveel leuker dan dat ganse sociale media dating gebeuren.
plus inderdaad zoals je zegt het spontane, men wordt opgebeld dus overvallen,Ik werk op een zorglocatie en er belde laatst iemand of de aanbieding 4 voor de prijs van 2 nog geldig was, moest stiekem wel een beetje lachen.
Spontane telefoontjes op welke manier dan ook: altijd leuk!
Hé ho! Ben nog even present, dus geen zorgen. 🙋🏻♀️@blue eyes straks zijn er alleen mannen hier over lijkt het 🥵
Enjoy!!! 😃plus inderdaad zoals je zegt het spontane, men wordt opgebeld dus overvallen,
en van die verwarring kan je ook gebruik maken voor een goed geslaagde telefoongrap ,
daar kon ik van genieten toen ik nog blowde, een dikke joint roken na school , een willekeurig nummer zoeken in het telefoonboek
en volledig losgaan , altijd onvoorbereid ! gouden tijden , je zou je zelf verwonderen hoe lichtgelovig een verwonderd persoon is die een telefoon opneemt
en volledig platgeslagen wordt door een nonsensverhaal.
maarja OT een beetje ook , bommetje gaat er live in , gaat dit enige tinteling in de erogene zones teweeg brengen of is dit het moment dat blauwoog
de stimhornimmuniteit heeft bereikt,
cliffhangertje dit,
straks meer na de reclame (of ster in nederland zeker )
van jou wist ik het, van druktemaker ken ik nog het geslacht niet ? dus wrs wordt er een man tot nachtburgemeester gekroond dan ?@blue eyes straks zijn er alleen mannen hier over lijkt het 🥵
Nam het iets te letterlijk dat je naar bed ging 🙈Hé ho! Ben nog even present, dus geen zorgen. 🙋🏻♀️
Haha ik ben geen man in ieder geval!van jou wist ik het, van druktemaker ken ik nog het geslacht niet ? dus wrs wordt er een man tot nachtburgemeester gekroond dan ?
Lag er ook wel in, maar laten we stellen dat het zo koud is dat ik aan het lopen blijf. Heb nu besloten maar even een rookpauze in te lassen. 😮💨Nam het iets te letterlijk dat je naar bed ging 🙈
Haha onze wegen hebben zich gescheiden, die is al vertrokken 😂.
hahaha ja ik durf geen aannames meer te doen !Haha ik ben geen man in ieder geval!
Ja óf hij doet net alsof 🤔Hij slaapt of wordt dat tmi? (Too much information)
Hahaha +1 voor dezehahaha ja ik durf geen aannames meer te doen !
sloeg er al te vaak naast op het forum
in het lijstje dingen die ik slecht kan. : forumgeslachten raden, eerste kussen timen ,burgerlijk zijn , en provocateurs bekogelen met stenen op betogingen( heb vaak wel twee tot drie stenen nodig eer ik ze vol in de smoel raak ), och en het negeren van belachelijke liedjes in mijn hoofd daar ben ik ook slecht in
Waar nog meer voor dan? Dit wekt mijn nieuwsgierigheidIk dacht dat alleen studie/werk/huishoudelijk ontwijkend gedrag bestond![]()
Hahaha dan mag je wel heel wat uitvreten 😜Ik wil geen boze @Rotjoch op m'n beeldscherm morgen 🥴
bedoel je enkel het huishoudelijk werk ontwijken of allen ontwijken studies en werk ook ontwijken ? anders heb ik mss een leuk linkje voor je.Ik dacht dat alleen studie/werk/huishoudelijk ontwijkend gedrag bestond![]()
Ik dacht dat alleen studie/werk/huishoudelijk ontwijkend gedrag bestond![]()
Bier én op bed liggen?Bier of op bed liggen 🤔
Ben het kwijt geraakthahaha in stijgende lijn makker
en bij jou,?
HoezoBen het kwijt geraakt![]()