Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 531 65,6%
  • Nee

Stemmen: 279 34,4%

• Totaal aantal stemmers
    810
je zou me nog mogen inspuiten met een mengsel van de meest geilmakende substanties op aarde dan nog zou mijn gierigheid het winnen van die geilheid hoor.
hoho geld aan sex geven
eerder wandel ik de volledige chinese muur af hand in hand met de belgische koning dan ik dat zou doen
Haha geweldig dit! Ik schud je de hand

je zou me nog mogen inspuiten met een mengsel van de meest geilmakende substanties op aarde dan nog zou mijn gierigheid het winnen van die geilheid hoor.
hoho geld aan sex geven
eerder wandel ik de volledige chinese muur af hand in hand met de belgische koning dan ik dat zou doen
Alleen kijken mag ook

Alleen kijken mag ook
alst gratis is ben ik er graag bij :p

maar ken een paar gevalletjes met schulden door bv webcamseks ...

sommigen zelfs nuchter , nah , ik snap het niet, ook prostitutie snap ik niet.

betalen voor sex is toch de lustkiller op zich.

maar nu zal een wijsneus wellicht zeggen jamaar blue eyes wat als ze jou zouden betalen?

heb even diep zitten contempleren over die vraag , en neen ik zou het ook niet kunnen ,iets met waardigheid en echtheid in mij zou blokkeren.

Zijn mensen die wel eens vertellen dat ze betaald willen worden voor gamen. Zoals nu met Twitch of eSports.

Van 9-5 verplicht gamen. Meh. Qua idee leuk, maar dag in dag uit? Nee, dat moet je niet willen.

Dus van 9-5 sex hebben, mij niet bellen.

Gaan ze je bellen dan??! 🤔😜
misschien een verkeerd verbonden negerin die ik aan haar lipval herken als zijnde congolese,

dat breekt dan het ijs wel , als je plots de zin opwerpt : hey , ontwaar ik daar een congolese lipval?

hoh ja , mweneer blauwoog , hoe vleiend en opmerkzaam van u ... ik krijg meteen die natte tijgerslip van oew.

woont u ver?

hoch wat is ver, in een land als frankrijk rijdt men over de middag tweehonderd kilometer om een restaurantje te zoeken, afstand is relatief.

ik kom meteen, oe heeft gelijk en er een frisse kijk op , afstand is idd relatief,

en blabalablaba luliulul dusja wie weet , als de goden me gunstig zijn gezind kan het ja

misschien een verkeerd verbonden negerin die ik aan haar lipval herken als zijnde congolese,

dat breekt dan het ijs wel , als je plots de zin opwerpt : hey , ontwaar ik daar een congolese lipval?

hoh ja , mweneer blauwoog , hoe vleiend en opmerkzaam van u ... ik krijg meteen die natte tijgerslip van oew.

woont u ver?

hoch wat is ver, in een land als frankrijk rijdt men over de middag tweehonderd kilometer om een restaurantje te zoeken, afstand is relatief.

ik kom meteen, oe heeft gelijk en er een frisse kijk op , afstand is idd relatief,

en blabalablaba luliulul dusja wie weet , als de goden me gunstig zijn gezind kan het ja
Wel lekker positief ingesteld 😋 nee heb je, ja kan je krijgen. Hoppa, ik zeg gaan en zien waar het schip strand 🙋🏻‍♀️

Wel lekker positief ingesteld 😋 nee heb je, ja kan je krijgen. Hoppa, ik zeg gaan en zien waar het schip strand 🙋🏻‍♀️
moet eerlijk zeggen dat dat vaak de grote kansen zijn in het leven, verkeerd verbonden zijn,

of in een situatie ergens tegen elkaar opbotsen, een dame die nieuw is in de stad en vraagt waar er een goede dokter is...

dat is ook zoveel leuker dan dat ganse sociale media dating gebeuren.

moet eerlijk zeggen dat dat vaak de grote kansen zijn in het leven, verkeerd verbonden zijn,

of in een situatie ergens tegen elkaar opbotsen, een dame die nieuw is in de stad en vraagt waar er een goede dokter is...

dat is ook zoveel leuker dan dat ganse sociale media dating gebeuren.
Ik werk op een zorglocatie en er belde laatst iemand of de aanbieding 4 voor de prijs van 2 nog geldig was, moest stiekem wel een beetje lachen.
Spontane telefoontjes op welke manier dan ook: altijd leuk!

Ik werk op een zorglocatie en er belde laatst iemand of de aanbieding 4 voor de prijs van 2 nog geldig was, moest stiekem wel een beetje lachen.
Spontane telefoontjes op welke manier dan ook: altijd leuk!
plus inderdaad zoals je zegt het spontane, men wordt opgebeld dus overvallen,

en van die verwarring kan je ook gebruik maken voor een goed geslaagde telefoongrap ,

daar kon ik van genieten toen ik nog blowde, een dikke joint roken na school , een willekeurig nummer zoeken in het telefoonboek

en volledig losgaan , altijd onvoorbereid ! gouden tijden , je zou je zelf verwonderen hoe lichtgelovig een verwonderd persoon is die een telefoon opneemt

en volledig platgeslagen wordt door een nonsensverhaal.

maarja OT een beetje ook , bommetje gaat er live in , gaat dit enige tinteling in de erogene zones teweeg brengen of is dit het moment dat blauwoog

de stimhornimmuniteit heeft bereikt,

cliffhangertje dit,

straks meer na de reclame (of ster in nederland zeker )

plus inderdaad zoals je zegt het spontane, men wordt opgebeld dus overvallen,

en van die verwarring kan je ook gebruik maken voor een goed geslaagde telefoongrap ,

daar kon ik van genieten toen ik nog blowde, een dikke joint roken na school , een willekeurig nummer zoeken in het telefoonboek

en volledig losgaan , altijd onvoorbereid ! gouden tijden , je zou je zelf verwonderen hoe lichtgelovig een verwonderd persoon is die een telefoon opneemt

en volledig platgeslagen wordt door een nonsensverhaal.

maarja OT een beetje ook , bommetje gaat er live in , gaat dit enige tinteling in de erogene zones teweeg brengen of is dit het moment dat blauwoog

de stimhornimmuniteit heeft bereikt,

cliffhangertje dit,

straks meer na de reclame (of ster in nederland zeker )
Enjoy!!! 😃

Haha ik ben geen man in ieder geval!
hahaha ja ik durf geen aannames meer te doen !

sloeg er al te vaak naast op het forum

in het lijstje dingen die ik slecht kan. : forumgeslachten raden, eerste kussen timen ,burgerlijk zijn , en provocateurs bekogelen met stenen op betogingen( heb vaak wel twee tot drie stenen nodig eer ik ze vol in de smoel raak ), och en het negeren van belachelijke liedjes in mijn hoofd daar ben ik ook slecht in

hahaha ja ik durf geen aannames meer te doen !

sloeg er al te vaak naast op het forum

in het lijstje dingen die ik slecht kan. : forumgeslachten raden, eerste kussen timen ,burgerlijk zijn , en provocateurs bekogelen met stenen op betogingen( heb vaak wel twee tot drie stenen nodig eer ik ze vol in de smoel raak ), och en het negeren van belachelijke liedjes in mijn hoofd daar ben ik ook slecht in
Hahaha +1 voor deze

Ik dacht dat alleen studie/werk/huishoudelijk ontwijkend gedrag bestond :openmouth:
bedoel je enkel het huishoudelijk werk ontwijken of allen ontwijken studies en werk ook ontwijken ? anders heb ik mss een leuk linkje voor je.

er is namelijk een parodiereligie,sekte, lsd achtige sekte in amerika; waarin werkontwijkend gedrag''slack'' als een supergave wordt gezien.

edit : daar zou je als een semi god ontvangen worden en wellicht kunnen wappen dag en nacht<;

Terug
Bovenaan