Don Draper
Badass junkie
@blue eyes zat er een tijd zo doorheen dat m'n seks stuk was dus haal het weer in lijkt het wel. 
Post relevant op dit moment.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
als het daar allemaal op volle toeren draait, horen we binnenkort weer verhalen van dontje die de wijven naait !@blue eyes zat er een tijd zo doorheen dat m'n seks stuk was dus haal het weer in lijkt het wel.
Nu snap ik je naam eindelijkNiet normaal
Neem wat van mij over , voel teveel 😬😂Wil met jullie meedoen maar voel het nog niet
Sneeuwstorm op de pisteNu snap ik je naam eindelijk
ik heb ooit eens voor de grap een moeder van mijn vriend opgebeld en een imitatie van zijn baas gedaan (zijn ma was enorm dominant)Ik zat te bellen met iemand en werd geil dus ik hing op.
Maar ik zei ook dat dat de reden was en dat had ik niet moeten doen.![]()
ik herken dit gedragNee. In plaats ervan infiltreerde ik op plekken waar mensen vinden waar ik niks te zoeken heb.
Was ooit bij een presentatie voor CEOs en hoge security aangeprezen medewerkers van Nederland op een ICT beurs. Ik mocht er officeel niet naar binnen want alleen hoger opgeleide mochten in de beurs zijn. Ik was MBO student.
Dus ik deed alsof ik Gabe Newell was van Steam/Valve Software en kwam in een NS presentatie over hoe het OV vol met techniek is zoals de 21e eeuw. Was voornamelijk om de OV Chipkaart te hypen daar.
Dus er kwam een vragenronde en ik zei dat ik een journalist was en stelde een serieuze, weet niet precies welke vraag, aan de mensen van NS. Goh je moest eens erbij zijn hoe het is om 50 tot 100+ boze mensen aan je nek te hebben 🤭😂😂😂😂🥵🥵
Wat? Wat heeft insta ermee te maken?Sinds ik geen instagram meer heb op mijn telefoon ben ik bang hier niks meer te zoeken te hebben.
Terwijl het me wel leuk lijkt...
maar met dit bedoelde ik dat het me wel leuk lijkt om weer geil te zijn.Terwijl het me wel leuk lijkt...
Ik ben thuis🤩🤩🤩Pfftt nou het is weer zo'n dag hoor 🙈😇
Gistersvond nog seks gehad, vannacht een hete seksdroom gehad en werd dus super geil wakker😅 Vriendlief moest naar werk en had helaas geen tijd voor een vluggertje, dus heb de Womanizer maar gepakt toen hij weg was. Maar het heeft het nog niet echt verminderd 🙈
Geil van 3cmc? Hoe doe je dat?Ik ben geil van 3 cmc eerste keer geslikt 40 mg,
En nu suf van geiligheid aan t chatten!
Ik zou je wel doen hoor Inner, kom maar langs. 😜

Bijna 30 jaar getrouwd en hier is het nog niet saai geweest. Tip, af en toe ondeugende dingen doen, met of zonder drugs.Ik hoorde altijd dat de seks verdwijnt zodra je getrouwd bent, maar blijkbaar is er een hele simpele oplossing in 3m! Good to know..![]()
Uiteraard, je moet het zelf leuk houden. Was dan ook maar een (flauw) geintjeBijna 30 jaar getrouwd en hier is het nog niet saai geweest. Tip, af en toe ondeugende dingen doen, met of zonder drugs.
Ja behoorlijk samen met mijn vrouw aan de 3-mmc en allebei dus, heerlijk
Lukt goed 👍Enjoy!
Lukt goed 👍
Zijn ook zo open minded nu, prachtig 😍
[/QUOTELukt goed 👍
Zijn ook zo open minded nu, prachtig 😍
Gaan jullie lekker?
nu moet je weten wat je wilt kevinIdd. Alleen XTC nu btw maar topic titel klopt wel haha
kapot lachen, ik typ op sendHahahahahha Ja KEVIN
Wat wordt het. We doen ook gewoon onze best he