Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 531 65,6%
  • Nee

Stemmen: 279 34,4%

• Totaal aantal stemmers
    810
@blue eyes zat er een tijd zo doorheen dat m'n seks stuk was dus haal het weer in lijkt het wel. :)

Post relevant op dit moment.
als het daar allemaal op volle toeren draait, horen we binnenkort weer verhalen van dontje die de wijven naait !

goed nieuws, je kwam , je kwam een tijd niet, en je overkwam ... die bult in je mooie pantalon , leek te roepen dat je terug aan het spuiten kon

(kernachtig samengevat ) rijmen is puur toeval , de auteur is niet verantwoordelijk voor toevallige rijmpjes

Ik zat te bellen met iemand en werd geil dus ik hing op.

Maar ik zei ook dat dat de reden was en dat had ik niet moeten doen. :(

Soms zie ik oudere mannen die blijkbaar hun libido goed getemd hebben. Dan vraag me af, wanneer komt dat omslag punt? Ik heb ooit rond mijn tiende ergens een playboy opengeslagen, en sindsdien is kleine Dirkjan niet meer te houden geweest.

Wanneer komt dat punt dat je niet meer die innerlijke geile tiener van je de overhand heeft maar dat je sex kan doseren?

We hebben allemaal wel eens dagen dat je denkt “ik zou ze wel de bosjes in kunnen sleuren vandaag”.

Niet dat ik dat ooit zou doen. Maar als ik dat zou doen dan zou ik haar wel eerst uit eten nemen. Wel onder dwang, maar dat het best wel iets mag kosten, dat het daar niet om gaat.

Zijn mensen die een mid-life crisis krijgen op middelbare leeftijd en dat houd hen ook niet tegen. 🤭

Soms als ik of mijn jobcoach naar een verzorgingstehuis gaan met mensen die vooral met pensioen al zijn, zijn ze ook 🥵🥵🥵 tegen ons. (Ik niet met hen lol)

Ik zat te bellen met iemand en werd geil dus ik hing op.

Maar ik zei ook dat dat de reden was en dat had ik niet moeten doen. :(
ik heb ooit eens voor de grap een moeder van mijn vriend opgebeld en een imitatie van zijn baas gedaan (zijn ma was enorm dominant)

zijn moeder beulde die jongen dan ook af, werken van zijn zeventien mocht de school niet afmaken, mocht geen vriendinnetje hebben ,

hij had een leuke meid leren kennen in brugge maar toen zijn moeder een liefdesbriefje uit zijn portefuille las, scheurde ze het en verbood ze elk contact.

dit tintelde al mijn plaaginstincten die ik toen had als ik schat vijftienjarige... tijd om dat wijf een lesje te leren zei ik.

dus ik met een zware dreigende stem : ja tis hier david zijn baas waar zit hij godverdomme , ligt hij nog in zijn nest

de vrouw schrok hevig, en zei oei ? hij is deze morgen nochtans met zijn fiets naar zijn werk vertrokken hoor meneer !

ik briesende nu : wel hij is in elk geval verdomme hier niet aangekomen dan maar kzal kik het u zeggen madamke sinds hij bij dat wijf van brugge zit kunnen we niks met hem aanvangen als hij zo door doet dan ...

echter eer ik de zin kon afmaken voelde ze de bui al hangen en zei ze : IK RIJ ONMIDDELLIJK NAAR BRUGGE MENEER IK GA ELKE CAFE ELKE TAVERNE AF IK ZAL HEM HALEN GEEN ZORGEN ER ZAL IETS ZWAAIEN

ik lag plat vant lachen toen ik inhaakte dat ging veel te goed,

echter de ware PRACHT. van het verhaal is , dat ik een paar weken later hoorde, dat zijn moeder daar in brugge gans haar broek had volgescheten.

echt waar geen gelul, ja dat wijf was naar brugge gereden op zoek naar haar zoon

die gewoon op zijn werk zat en had daar bij gans haar broek vol gescheten , kun je het u inbeelden

soms gaan grappen gewoon te goed, true story sorry ik zit veel te hard te lachen nog bij dat verhaal, soms mis ik de tijd toen ik nog een gemene puber was.

zonder geweten of besef,

eens je de wereld begrijpt kun je het echter niet meer. maken , plagerijen en dergelijke, eens je weet wat de impact kan zijn maar komaan

een slecht wijf haar broek doen volschijten in brugge , zou dat geen goed karma gegeven hebben????

wat denk jij @Don Draper ? en deed jij aan telefoongrappen als stonede puber ,?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee. In plaats ervan infiltreerde ik op plekken waar mensen vinden waar ik niks te zoeken heb.

Was ooit bij een presentatie voor CEOs en hoge security aangeprezen medewerkers van Nederland op een ICT beurs. Ik mocht er officeel niet naar binnen want alleen hoger opgeleide mochten in de beurs zijn. Ik was MBO student.

Dus ik deed alsof ik Gabe Newell was van Steam/Valve Software en kwam in een NS presentatie over hoe het OV vol met techniek is sinds de 21e eeuw. Was voornamelijk om de OV Chipkaart te hypen daar.

Dus er kwam een vragenronde en ik zei dat ik een journalist was en stelde een serieuze, weet niet precies welke vraag, aan de mensen van NS. Goh je moest eens erbij zijn hoe het is om 50 tot 100+ boze mensen aan je nek te hebben 🤭😂😂😂😂🥵🥵

Nee. In plaats ervan infiltreerde ik op plekken waar mensen vinden waar ik niks te zoeken heb.

Was ooit bij een presentatie voor CEOs en hoge security aangeprezen medewerkers van Nederland op een ICT beurs. Ik mocht er officeel niet naar binnen want alleen hoger opgeleide mochten in de beurs zijn. Ik was MBO student.

Dus ik deed alsof ik Gabe Newell was van Steam/Valve Software en kwam in een NS presentatie over hoe het OV vol met techniek is zoals de 21e eeuw. Was voornamelijk om de OV Chipkaart te hypen daar.

Dus er kwam een vragenronde en ik zei dat ik een journalist was en stelde een serieuze, weet niet precies welke vraag, aan de mensen van NS. Goh je moest eens erbij zijn hoe het is om 50 tot 100+ boze mensen aan je nek te hebben 🤭😂😂😂😂🥵🥵
ik herken dit gedrag

piet van haut ? ben jij het ? aka het mirakel van België

dit ga je leuk vinden Don

en @Zanza jij ook , jambers en piet van haut, de meesteroplichter van België, geniaal dit altijd lachen met zijn dolle fratsen

Sinds ik geen instagram meer heb op mijn telefoon ben ik bang hier niks meer te zoeken te hebben. :(

Terwijl het me wel leuk lijkt...

Terug
Bovenaan