knowwhatyoudo
Newbie
ik kan me eigenlijk niet indenken wanneer ik niet geil ben 
Quality first postknowwhatyoudo zei:ik kan me eigenlijk niet indenken wanneer ik niet geil ben![]()

r@r@77 zei:Misschien 'not done' om als vrouw te zeggen, maar ik ga het lekker toch doen :P :
Ik ben (bijna) doorlopend geil, zeker nu ik clean ben en het zo lekker heet is buiten en er zoveel prachtige, schaars geklede meisjes over straat lopen en het vakantie is en ... en ... en ...![]()
Waarom is dat not done om te zeggen? Als een man dat kan kan een vrouw dat toch ook?r@r@77 zei:Misschien 'not done' om als vrouw te zeggen, maar ik ga het lekker toch doen :P :
Ik ben (bijna) doorlopend geil, zeker nu ik clean ben en het zo lekker heet is buiten en er zoveel prachtige, schaars geklede meisjes over straat lopen en het vakantie is en ... en ... en ...![]()
+1!AhooDrientje zei:Waarom is dat not done om te zeggen? Als een man dat kan kan een vrouw dat toch ook?r@r@77 zei:Misschien 'not done' om als vrouw te zeggen, maar ik ga het lekker toch doen :P :
Ahoo, to you to!DrippTone zei:+1!AhooDrientje zei:Waarom is dat not done om te zeggen? Als een man dat kan kan een vrouw dat toch ook?r@r@77 zei:Misschien 'not done' om als vrouw te zeggen, maar ik ga het lekker toch doen :P :
r@r@77 zei:(mijn man heeft er tenslotte het meeste werk aan)
Ellesdee zei:r@r@77 zei:(mijn man heeft er tenslotte het meeste werk aan)
vind ie vast niet erg toch?![]()
loadrunner zei:ik ben zo geil, als een slak op een pakje boter
r@r@77 zei:Ellesdee zei:r@r@77 zei:(mijn man heeft er tenslotte het meeste werk aan)
vind ie vast niet erg toch?![]()
Nee, integendeel![]()
Hij werkt 2 weken p.m. op een boorplatform, dus sowieso moeten we na die 2 weken echt de volledige 2 weken dat hij thuis is de schade inhalen![]()
![]()
SchilDpadDo zei:Ben even geil als een paashaas , gesmolten paashaas
Pak Suiker zei:Present! (hoe dubbel :P )
Ik wil hete B-day sex!![]()
Drientje zei:Wat je niet gebruikt gaat vanzelf weg heb ik gemerkt...... Heb het veel te druk met groeien om geil te zijn om en dat dierlijke instinct de overhand te geven.
Belgo zei:Nog steeds fockin geil! Ongelofelijk die speed :P
Nope, het is weer weg.Pak Suiker zei:Geile kriebeltjes present...
SperSIZEboon zei:i'm horny, horny horny horny
candygirl zei:Nog niet, maar ik verwacht gezien het zomerse weer, de setting en het gebruik dit weekend.
Een hoog vochtigheidsgehalte, met hier en daar een dondersbui die uitmond in heftige regenval.
En dan heb ik het over aankomende zondagmorgen denk ik zo....![]()
![]()
*belt de afspraak voor zondag af en wacht in spanning*candygirl zei:En dan heb ik het over aankomende zondagmorgen denk ik zo....