Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 530 65,6%
  • Nee

Stemmen: 278 34,4%

• Totaal aantal stemmers
    808

r@r@

Wijs gebruiker
Misschien 'not done' om als vrouw te zeggen, maar ik ga het lekker toch doen :P :

Ik ben (bijna) doorlopend geil, zeker nu ik clean ben en het zo lekker heet is buiten en er zoveel prachtige, schaars geklede meisjes over straat lopen en het vakantie is en ... en ... en ... :grin:

Ellesdee

Badass junkie
r@r@77 zei:
Misschien 'not done' om als vrouw te zeggen, maar ik ga het lekker toch doen :P :

Ik ben (bijna) doorlopend geil, zeker nu ik clean ben en het zo lekker heet is buiten en er zoveel prachtige, schaars geklede meisjes over straat lopen en het vakantie is en ... en ... en ... :grin:
:grin: :grin: :grin:

Drientje

DF-koning
r@r@77 zei:

Waarom is dat not done om te zeggen? Als een man dat kan kan een vrouw dat toch ook?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
r@r@77 zei:

Waarom is dat not done om te zeggen? Als een man dat kan kan een vrouw dat toch ook?
+1!Ahoo

Drientje

DF-koning
DrippTone zei:
Drientje zei:
r@r@77 zei:

+1!Ahoo
Ahoo, to you to!

r@r@

Wijs gebruiker
Misschien niet 'not done', maar er komen wél veel reacties...; 'not common' dan wellicht? :wink:

Nou ja, ik schaam me er niet voor hoor! Ik ben gewoon megablij dat ik clean ben en dat ik geil ben moet iedereen maar voor lief nemen (mijn man heeft er tenslotte het meeste werk aan :grin: )

r@r@

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
r@r@77 zei:
(mijn man heeft er tenslotte het meeste werk aan :grin: )

vind ie vast niet erg toch? :wink:

Nee, integendeel :grin:
Hij werkt 2 weken p.m. op een boorplatform, dus sowieso moeten we na die 2 weken echt de volledige 2 weken dat hij thuis is de schade inhalen :wink:

Alhoewel, soms wil hij inderdaad niet en dan ging ik vroeger echt zitten mokken als een puber (ja, vrouwen kunnen dat ook, maar misschien ben ik niet helemaal vrouw omdat ik bi ben, maar dat terzijde :wink: ), maar dan help ik mezelf maar.
En met vrouwen mag ik spelen wat ik wil (komt er alleen niet van, te druk met gezin, werk en huishouden etc.).
Maar doordat het van hem mag, hoeft het van mij ook niet per se, maf hé? :wink:

Ellesdee

Badass junkie
mwah, niet heel erg maf, dat t mag haalt misschien een beetje spanning er af:tongueout:

en dat mokken ken ik ja :flushed:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Vooral met dit lekkere weer ja...

En het wordt steeds erger nu de vrouw van de directeur de hele tijd met me aan het flirten is.. Kan me moeilijk inhouden :openmouth:

I need to get laid quickly :grin:

Gorrila

Newbie
Ik ooooooook - al 3 maanden clean...dus morgenavond gaan we er weer eens flink tegenaan met een lekker snoepje en een Gtje.. :hearteyes: :mrgreen: :grin: :mrgreen: :hearteyes: :P :grin:

verneukeratief

Badass junkie
r@r@77 zei:
Ellesdee zei:
r@r@77 zei:
(mijn man heeft er tenslotte het meeste werk aan :grin: )

vind ie vast niet erg toch? :wink:

Nee, integendeel :grin:
Hij werkt 2 weken p.m. op een boorplatform, dus sowieso moeten we na die 2 weken echt de volledige 2 weken dat hij thuis is de schade inhalen :wink:

:wink:

das ook wat, komt hij na 2 weken hard werken thuis heeft hij weer het gevoel op een boorplatform beland te zijn :wink:

ot: best wel heeel erg vanavond maar eens wat aan doen :grin:

Drientje

DF-koning
Wat je niet gebruikt gaat vanzelf weg heb ik gemerkt...... Heb het veel te druk met groeien om geil te zijn om en dat dierlijke instinct de overhand te geven.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Wat je niet gebruikt gaat vanzelf weg heb ik gemerkt...... Heb het veel te druk met groeien om geil te zijn om en dat dierlijke instinct de overhand te geven.

Ik kan dit weerleggen overigens... maar dat is natuurlijk niet eerlijk in mijn geval. :P

r@r@

Wijs gebruiker
Nog steeds g*dverd*mme!

Mijn man is net eerder thuisgekomen na 10 dagen platform en we hebben heerlijk gevreeën, maar hij ligt nu boven lekker te snurken en ik ben nog steeds botergeil, tja, hij heeft mijn geilheidsdeurtje weer open gezet (letterlijk en figuurlijk :grin: ).

Morgen nog maar eens goed over doen :wink:

candygirl

Belezen gebruiker
Nog niet, maar ik verwacht gezien het zomerse weer, de setting en het gebruik dit weekend.

Een hoog vochtigheidsgehalte, met hier en daar een dondersbui die uitmond in heftige regenval.
En dan heb ik het over aankomende zondagmorgen denk ik zo.... :hearteyes: :wink:

Drientje

DF-koning
candygirl zei:
Nog niet, maar ik verwacht gezien het zomerse weer, de setting en het gebruik dit weekend.

Een hoog vochtigheidsgehalte, met hier en daar een dondersbui die uitmond in heftige regenval.
En dan heb ik het over aankomende zondagmorgen denk ik zo.... :hearteyes: :wink:
:grin:.

Nice weatherforecast.

T-men

Bewuste gebruiker
candygirl zei:
En dan heb ik het over aankomende zondagmorgen denk ik zo....
*belt de afspraak voor zondag af en wacht in spanning* :grin:

OT; Ja, 't zonnetje & alcohol zorgen voor de juiste stemming...

Bovenaan