Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 530 65,6%
  • Nee

Stemmen: 278 34,4%

• Totaal aantal stemmers
    808

candygirl

Belezen gebruiker
T-men zei:
candygirl zei:
En dan heb ik het over aankomende zondagmorgen denk ik zo....
*belt de afspraak voor zondag af en wacht in spanning* :grin:

OT; Ja, 't zonnetje & alcohol zorgen voor de juiste stemming...

Je bent een weekje te laat :wink:
Maarre de voorspellingen konden zomaar doorgaan voor dit weekend hoor.. alleen was het aan deze kant een eenzijdige bui.. ivm het ontbreken van andere geile buien... (lees hubbie was not in town)

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Geil. :openmouth:

Maar knuffelen is ook goed, ik heb even behoefte aan lichamelijk contact, in welke vorm maakt niet uit, zolang het maar lang en lief is. ^^

Judas

Wijs gebruiker

NO COMMENT

Holden

Bewuste gebruiker
Holden zei:
Het is weer van dat..

Ik moet denken aan dat (die ) meisje (jonge vrouw) van het interimkantoor...ooohh ze was zooooo mooi en tegelijkertijd zo kwetsbaar (25 jaar, ik 22..)
Ik heb haar, face to face, gevraagd of die kleine op Facebook van haar was, en dat blijkt niet zo te zijn :)

She's always a woman to me...Ik ga haar volgende week eens (proberen) privé (te) contacteren.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Heb ergens nog een warme gloed van de mdma van gisteravond. En de behoefte naar een lief en zacht meisje is nu wel groot. Met knuffelen zou ik op dit moment al genoegen nemen. :hearteyes:

peach

Experimenterende gebruiker
nu al geil terwijl we weten dat we vanmiddag rond 15.00 uur aan de witte mitsuh's gaan.......nog ff kijken of er een lekker stel met ons mee wil doen :grin: :)

Bovenaan