SperSIZEboon
Badass junkie
ik heb vanochtend wel ff flinks wat aan mn geilheid gedaan iig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Arthur King zei:Eerste keer dat ik langs dit topic kom en ik ook echt geil ben. :P
Jaa, dat kan toch (a) hahaBeanhead zei:
iSmokex zei:Jaa, dat kan toch (a) hahaBeanhead zei:
Ot: nogsteeds een beetje maar al ietsssjes meerxP
komt door boonhoofds oerkreed...iSmokex zei:Jaa, dat kan toch (a) hahaBeanhead zei:
Ot: nogsteeds een beetje maar al ietsssjes meerxP
Zullen de mensen in de trein ook leuk hebben gevonden. :PDrientje zei:Ik heb Kim mijn boek met erotische verhalen gegeven en ze zat in de trein al te lezen. Toen ik haar net belde las ze een stukje voor, net dat stukje wat ik het leukst vind. En om het uit de mond te horen van de vrouw waar ik me ontzettend mee identificeer is op zijn minst bijzonder te noemen. Verder ga ik niet.
Ze was al thuis... Jammer eigenlijk, ik hou wel van een goede provocatie op zijn tijd.Arthur King zei:Zullen de mensen in de trein ook leuk hebben gevonden. :PDrientje zei:Ik heb Kim mijn boek met erotische verhalen gegeven en ze zat in de trein al te lezen. Toen ik haar net belde las ze een stukje voor, net dat stukje wat ik het leukst vind. En om het uit de mond te horen van de vrouw waar ik me ontzettend mee identificeer is op zijn minst bijzonder te noemen. Verder ga ik niet.
als je het boek aan mij uit had geleend was het echt fakking smerig geweest, als ik door de trein allemaal wilde verhalen voor ga lezen...Drientje zei:Ze was al thuis... Jammer eigenlijk, ik hou wel van een goede provocatie op zijn tijd.Arthur King zei:Zullen de mensen in de trein ook leuk hebben gevonden. :PDrientje zei:Ik heb Kim mijn boek met erotische verhalen gegeven en ze zat in de trein al te lezen. Toen ik haar net belde las ze een stukje voor, net dat stukje wat ik het leukst vind. En om het uit de mond te horen van de vrouw waar ik me ontzettend mee identificeer is op zijn minst bijzonder te noemen. Verder ga ik niet.
ben serieus net klaar, zit nog geen 5 seconde...Deranged zei:''Godverdomme ik moet schijten'' is denk ik de dichtste benadering tot mijn bestaan in deze.
kut ligt lekker in de mondLauu zei:Godverdomme klinkt gewoon zo lekker, zeker als er christenen present zijn.

cropp zei:kut ligt lekker in de mondLauu zei:Godverdomme klinkt gewoon zo lekker, zeker als er christenen present zijn.![]()
op het puntje van mijn tongLauu zei:cropp zei:kut ligt lekker in de mondLauu zei:Godverdomme klinkt gewoon zo lekker, zeker als er christenen present zijn.![]()
Of aan de mond.
Drientje zei:Sorry hoor maar puntjes van tong doe ik niet aan. Je hebt een hele tong gekregen, niet alleen een puntje.
ik doe wel aan puntjes, mespuntjes, sleutelpuntjes, pizzapuntjes...Lauu zei:Drientje zei:Sorry hoor maar puntjes van tong doe ik niet aan. Je hebt een hele tong gekregen, niet alleen een puntje.
Jij misschien niet, er zijn meer vrouwen op de wereld.
Die puntjes zijn ook wel erg lekker hoor!cropp zei:ik doe wel aan puntjes, mespuntjes, sleutelpuntjes, pizzapuntjes...Lauu zei:Drientje zei:Sorry hoor maar puntjes van tong doe ik niet aan. Je hebt een hele tong gekregen, niet alleen een puntje.
Jij misschien niet, er zijn meer vrouwen op de wereld.