Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 531 65,6%
  • Nee

Stemmen: 279 34,4%

• Totaal aantal stemmers
    810
:love: mijn nieuwe buurvrouw...

Zal in de zomer wel eens een mooi schot maken. ( Komt eindelijk die mega lens nog eens van pas)
Een echte blonde droom ,28 lentes jong, vrijgezel...
bow.gif
cloud9.gif

Ik heb Kim mijn boek met erotische verhalen gegeven en ze zat in de trein al te lezen. Toen ik haar net belde las ze een stukje voor, net dat stukje wat ik het leukst vind. En om het uit de mond te horen van de vrouw waar ik me ontzettend mee identificeer is op zijn minst bijzonder te noemen. Verder ga ik niet.

Drientje zei:
Ik heb Kim mijn boek met erotische verhalen gegeven en ze zat in de trein al te lezen. Toen ik haar net belde las ze een stukje voor, net dat stukje wat ik het leukst vind. En om het uit de mond te horen van de vrouw waar ik me ontzettend mee identificeer is op zijn minst bijzonder te noemen. Verder ga ik niet.
Zullen de mensen in de trein ook leuk hebben gevonden. :P

Arthur King zei:
Drientje zei:
Ze was al thuis... Jammer eigenlijk, ik hou wel van een goede provocatie op zijn tijd.

En of geil maarja dat is een ilusie om de mensheid aan het neuken te krijg zodat wij ond weer voortplanten.
Nee ik houd wel lange tijd droog uit en anders is er altijd zoon gaar discotheekje in de buurt waar je een slet voor 2 bier kan ophalen :D

maar voor de mensen met een hoog libdo zal wel een erge drang zijn om maar de iliusie van het voorplanten aan de gang te houden

Drientje zei:
Arthur King zei:
Drientje zei:
Ze was al thuis... Jammer eigenlijk, ik hou wel van een goede provocatie op zijn tijd.
als je het boek aan mij uit had geleend was het echt fakking smerig geweest, als ik door de trein allemaal wilde verhalen voor ga lezen...

Er zijn tijden geweest waar ik uren vast kon lopen op de vraag hoe iemand ooit tot de verwoording ''godverdomme ik ben geil'' zou kunnen komen.

Die tijden zijn voorbij.

Het ging mij meer om de barbaarse wijze waarop het zo beschreven staat. Het doet in ieder geval wel denken aan een kwijlende carnivoor die een stuk vlees moet hebben en maar weinig verschil kent tussen eten of geslachtsgemeenschap.

En je kan in ieder geval niet zeggen dat dat niet op de rest van het gebeuren aansluit.

Dus het zal allemaal wel verder.

'If you want to be the heart of midnight, you got to be the cynical one.'

Dit werd mij net gezegd door John Cale en dat is ook wel iemand die ik serieus durf te nemen.

Mijn beleving van dit soort zaken kent in ieder geval wat meer nuances enzo. Sowieso veel te veel om het ooit aan het woord ''godverdomme'' te kunnen verbinden.

Ja die gedachte kan ik wel delen. Zo zou ik ook nooit zeggen wat is dit kanker lekkere muziek. Wanhopig je taal verzieken in de hoop het kracht bij te zetten. Bij zulke uitspraken komt vast ook een rottende lucht van onzekerheid vrij.

OT: Ben momenteel niet echt opgewonden, maar wat niet is kan nog komen.

''Godverdomme ik moet schijten'' is denk ik de dichtste benadering tot mijn bestaan in deze.

Maar nee, zelfs dat vind ik nog net iets te leuk voor zo'n verwoording.

Deranged zei:
''Godverdomme ik moet schijten'' is denk ik de dichtste benadering tot mijn bestaan in deze.
ben serieus net klaar, zit nog geen 5 seconde...

bij mij zou meer van toepassing zijn: godverdomme ik ben 3 kilo lichter!

Ik gebruik dat woord gvd alleen als ik enorm kwaad ben. En niet om iets wat ik fijn of lekker vind te benadrukken.

Terug
Bovenaan