Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 530 65,5%
  • Nee

Stemmen: 279 34,5%

• Totaal aantal stemmers
    809
Drientje zei:
Fishhead0707 zei:
Als je een vriendin hebt kan je echt niet een paar dagen zonder sex hoor. tenminste is toen de tijd niet, en zij al helemaal niet :)

Rode zee.. 8)
Tsss. Heb echt wel eens langer dan twee weken geen seks gehad in een relatie hoor.

Ik geef ook toe dat ik toen verslaafd was aan de sex, maar zij net zo goed. Dus dat kwam prima uit.

W.F.L. zei:
Fishhead0707 zei:
Als je een vriendin hebt kan je echt niet een paar dagen zonder sex hoor.

Haha, jij niet nee :D

Nee ik niet nee. Dat klopt.

OT: Nee totaal niet op dit moment.

:)

Ella zei:
ik doe mijn best zei:
Ella zei:
Tuurlijk meid,. :s .Of mag ik mama zeggen :D

Ik ben 28 maar als jij mij mama wilt noemen mag dat best hoor kind... :love:
Hmmmm,..krijg ik dan ook een beetje moederliefde.Zoals een kind dat verdrietig is,en Mama haar kind tegen zich aandrukt en zegt,.;-Komt wel goed schatje,.!!.Ik bedoel,is er nog genoeg ruimte daar tussen voor mijn hoofdje,..MAMA!! :D :D :D

Fishhead0707 zei:
Laatste dagen echt compleet niet geil. Hmm is ook wel is fijn haha :wink:
Dat kan ook fijn zijn.
Effe geen zorgen maken over een paal in je broek.
Zeer genant als het zo'n "spontane" is , en je in het midden van het zwembad staat. :D
Ugh , ik haat 't als mijn liefje me opgeilt in het zwembad en er dan direct na eruit wilt , voor me te pesten. :o

endor zei:
Fishhead0707 zei:
Laatste dagen echt compleet niet geil. Hmm is ook wel is fijn haha :wink:
Dat kan ook fijn zijn.
Effe geen zorgen maken over een paal in je broek.
Zeer genant als het zo'n "spontane" is , en je in het midden van het zwembad staat. :D
Ugh , ik haat 't als mijn liefje me opgeilt in het zwembad en er dan direct na eruit wilt , voor me te pesten. :o

haha dat ken ik ja. vrouwen.. :evil: :evil: :evil: :evil: :love: :love: :love: :love: :love:

Vrouwen zijn de mooiste schepsels op de wereld ! :love:
Wat zouden we toch zonder hen zijn. Domme vraag , dan zouden we niets zijn , want dan bestaan we niet.

endor zei:
Vrouwen zijn de mooiste schepsels op de wereld ! :love:
Wat zouden we toch zonder hen zijn. Domme vraag , dan zouden we niets zijn , want dan bestaan we niet.

Klopt!! Het zijn mooie schepsels, die af en toe rete vaag kunnen zijn.. :D maar dat ben ik zelf natuurlijk ook, whaha.

Zonder vrouwen zouden we nergens zijn, Klopt als een bus.

Girl, Girl, Girl!!!!

:love:

OT: Nog steeds niet geil! nja misschien een beetje aan het worden.

Fishhead0707 zei:
Drientje zei:
Ik had nooit moeten stoppen met de pil.

HOLY SHIT.

Want? :)

OT: Pff zoals meestal meld ik me weer... :)
De pil maakt vrouwen minder geil maar ik ben gestopt omdat ik in een jaar 20 kilo ben aangekomen. Tegelijk stoppen met speed, op je gat gaan zitten en de prikpil zorgen daar wel voor. Ik moet echt afvallen want mij voeten genezen echt shitty en dat ik wel the key op het moment.

Drientje zei:
Fishhead0707 zei:
Drientje zei:
Ik had nooit moeten stoppen met de pil.

HOLY SHIT.

Want? :)

OT: Pff zoals meestal meld ik me weer... :)
De pil maakt vrouwen minder geil maar ik ben gestopt omdat ik in een jaar 20 kilo ben aangekomen. Tegelijk stoppen met speed, op je gat gaan zitten en de prikpil zorgen daar wel voor. Ik moet echt afvallen want mij voeten genezen echt shitty en dat ik wel the key op het moment.

hmm, dan begin je toch weer?

Nee want ik slik nu al 14 jaar hormonen. Dat kan niet echt goed voor je zijn. Af en toe niet lijkt me ook wel goed voor je lichaam.

Terug
Bovenaan