hoeveel gooi jij in je joint?

Het ligt er eigenlijk een beetje aan..
Als ik weinig geld heb kan ik er wel 5 uit een gram halen..
Als ik genoeg geld/wiet heb mss. 2 :)

0,86gram amnesia, 2 jointjes en een topping van een xl mix haal ik eruit. Maar uiteraard, des te goedkoper de wiet des te sneller hij op gaat.

(ps: 1e post, hallo iedereen :wave: )

Ik gooi dr soms echt te veel in naar mijn idee omdat ik snel het gevoel heb dat de joint te slap is (terwijl dat achteraf niet zo is). Uit 1.2 gram weed haal ik 3 a 4 joints. Maar de laatste keer maar 2.5.

hasj heb ik vrij veel van nodig om goed stonend te worden wiet niet zo veel heb ik aan 1 joint genoeg en dan ben ik goed wazig

Ik haal nu uit een gram wiet een stuk of 6 joints, en uit hasj denk ik een stuk of 5. Ik draai vrij dun, en het bevalt me prima. Ik maak in een erg-drunne-draai-bui ook wel nog lichtere joints waar ik toch prima stoned van wordt.

Ik snap niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om van 1 gram 6 joints te draaien en daar nog effect van hebben :s Ik doe zelf meestal 2 jointjes met 1 gram.

Riel zei:
ik word al van 0,1 gram stoned

:eek:

Damn, ik doe als ik een joint met hasj maak doe ik er minimaal 0.66 gram in. Btw, vroeger rookte ik nog wel een voorgedraaide joint maar van die hasj werd ik niet stoned, nu ik ze zelf maak word ik lekker knetter :stoned:

Zelf blow ik niet zo vaak, maar als ik het doe; gooi ik al gauw 1 gram in de waterpijp en zuig dat lekker langzaam op totdat mijn filosfische geest wakker word en briljante ideeén krijg voorgeschoteld die ook nog realistisch zijn in een nuchtere bui.

Met mensen erbij stop ik niet zoveel meer in men joints, sinds ik ben begonnen lsd te gebruiken krijg ik gewoon een trip van wiet, ik zie dan alles vaak in mozaik op splijten, erg vaag :beer:
thuis in men eentje wordt het toch snel 2 uit een gram

:wave:

uit 1.2 gram haal ik 3 joints. Dus 0.4 gram per joint. Teminste voor weed. Bij hasj doe ik er meer in. 2/3de gram ofzo

Terug
Bovenaan