hoeveel gooi jij in je joint?

ik doe genoeg in een joint om stoned van te worden ofzo

of als je enorm zin hebt om knetter te worden
gooi je o,7 gram hash en nog een gram wiet erbij. en je heb op z'n fries gezegd dan een noffelijk jontje :stoned: :smoke:

Ik draai standaard altijd met shag, vrienden van me ouwehoeren altijd over mijn shag joints, maarhey graag of niet meeroken natuurlijk! :wink:

Bal0n

Badass junkie
Wat draaien jullie allemaal sterk, ik vind dat maar niks, dan ben ik zo intens gaar en 2 uur later zo duf als een makke beer in de winter.

Uit een grammetje wiet haal ik zeker 3 of 4 joint, gram hasj 5 of 6 denk ik :).

Wortel

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
-ToXiC- zei:
oh ja, merk ik anders niks van... jammer genoeg
hoelang blow je al? ik hoop dat iemand mijn bewering kan bevestigen met een bron.

voorbeeld : begin mijn vriendengroep iedereen had minstens 5 euro wiet mee

nu als we met zn alle 3 a 4 jointjes roken zijn we echt wel stoned genoeg..
Ik zie bij mijn vrienden juist het tegenovergestelde gebeuren eerst 5 euro en iedereen lachen en doen nu 5 euro en iedereen merk je vrij weinig aan.

Acra

Newbie
de laatste tijd heb ik een klein probleem.
ik rook ongeveer 2 joints per dag. sommige dagen kunnen het er wel een pak meer zijn.

mijn 1ste joint voel ik.
maar als ik na een tijd mijn 2de joint rol, dan voel ik daar totaal niets van.

iemand die dat probleem ook heeft ?

Frisko

Badass junkie
Acra zei:
ik rook ongeveer 2 joints per dag. sommige dagen kunnen het er wel een pak meer zijn.

mijn 1ste joint voel ik.

moeha,zelfde scheutje hier....
ook word ik van mn 1ste joint na 10 trekken zo stoned,rook ik hem verder op dan rook ik mn eigen gewoon terug nuchter....
vet kut dus!!!

tip : minder roken of meer in je joint gooien(weet niet wat jij erin gooit maar ik ongeveer 0.6 ofzo....rook er ook net als jou 2 of meer per dag(weekend niet inbegrepen)

oi

lot

Badass junkie
Bal0n zei:
Wat draaien jullie allemaal sterk, ik vind dat maar niks, dan ben ik zo intens gaar en 2 uur later zo duf als een makke beer in de winter.

Uit een grammetje wiet haal ik zeker 3 of 4 joint, gram hasj 5 of 6 denk ik :).

jah dat lukt mij ook wel.. tenzij je knetter stoned wil worde:P dan gooi ik naja ongeveer een grammetje of anderhalf in me sticky en bij hasj.. 3 gram :P nee dat was laatst... ook meetsal uit een grammetje hasj 3/4 bommetjes

matthijs

Badass junkie
Acra zei:

mijn 1ste joint voel ik.

Als je op zo'n dag bijvoorbeeld eerst in 2 keer 1 gram wiet/hasj rookte, moet je proberen in 4 keer 1 gram te roken. Mijn ervaring is dat, wanneer je pauzes ertussen neemt je stoneder wordt.

Intoxicated

Wijs gebruiker
zeg maar een bommetje speed, als je niet wilt snuiven, doe je t in een vloeitje en slik je t in: een bommetje (niks voor mij hoor, ook anders niet) maar ik hoor bommetje ik denk doorslikken dus. maar ik loop dus alweer achter :) sorry

Psykaholik

Wijs gebruiker
Intoxicated zei:
nee, kzit gewoon super in mn vel, en mn jointjes geven me gewoon rust. Eigenlijk sinds ik bn gaan blowen is mn leven en stuk rustiger geworden, en sinds k ben gestopt met veel drinken is het helemaal goed. Kweenie, volgens mij is het gewoon gewenning. De eerste joint van de dag word k ook altijd veel stoneder van dan van de rest van de joints die volgen[/quote
idd is bij mij ook wel zo
mijn tolerantie met weed is wel vrij hoog en gooi meer als genoeg in mijn joint ongeveer hetzelfde als frisko
(hoewel hij soms kan overdrijven :mrgreen: :mrgreen: )
ma ja rook nu ondertussen wel al 5 jaar iedere dag soms wel eens geen maar da gebeurt maar HEEEEL zelden :) :)

Frisko

Badass junkie
schranziewanzie zei:
mijn tolerantie met weed is wel vrij hoog en gooi meer als genoeg in mijn joint ongeveer hetzelfde als frisko
(hoewel hij soms kan overdrijven :mrgreen: :mrgreen: )
ma ja rook nu ondertussen wel al 5 jaar iedere dag soms wel eens geen maar da gebeurt maar HEEEEL zelden :) :)

hmmm hmm,ik zit hier ook nog hé stiet!! :P :P :P

Zu

Experimenterende gebruiker
ik heb nu nog 4 à 5 hijsen nodig (dan wel door een waterpijp)
terwijl ik vroeger een hele staaf/bonk hash/wiet nodig/had.
omgekeerde tolerantieee!!! :rock:

Haze

Bewuste gebruiker
Zu zei:
ik heb nu nog 4 à 5 hijsen nodig (dan wel door een waterpijp)
terwijl ik vroeger een hele staaf/bonk hash/wiet nodig/had.
omgekeerde tolerantieee!!! :rock:

Ruilen van tolerantie?

Psykaholik

Wijs gebruiker
Solidius zei:
6 a 7 joints uit een gram, met weinig tabak. Meer stoned voor minder wiet :smoke:
6 a 7 joints rol ik uit 3 gram :cry: :cry: :cry:
daarom is het dus tijd da ik ga stoppen maar het lukt godverdomme maar niet he
ga het vanaf morgen nog eens proberen (WEERAL)
maar eerst moet de weed op zijn :wave: :wave: :wave:

Dags

Bewuste gebruiker
Ik rol zoooooo veel uit 1 gram tegenwoordig

gram Wiet: zeker 4
gramHasj, 5/6

Volgens mij is wiet ook veeeeeel sterker geworden!! (in de elsevier stond een artikel: PP in 2001 gem.15,7% THC, PP in 2004 gem 27% THC) 3/4 jaar deed ik 2 dagen met 5 gram, tegenwoordig koop ik alleen nog maar 1 gram als dat kan aangezien ik het anders eerder kwijtraak dan dat ik het oprook!!!!(nou raak ik ook echt teveel sh1t kwijt hoor!)
Tenzij ik echt met 4/5 vrienden ervoor gah zitten een avondje, dan gaat er wel veel jointjes doorheen, ook draai ik dan veel sterker dan als ik voor mezelf draai.

Jonirsz

frotten met die handel,.. vol met wiet,.. heerlijk, puur,.........'natuur' maar dan wat anders

Izx

spacekonijn zei:
wisten jullie trouwens dat tolerantie afbouwt? oftewel je word steeds sneller stoned , hoe meer je rookt.

voor mij geld dit zeker... in het begin steeds meer nodig maar nu eigenlijk nog maar weinig[/b]

Mm zou leuk zijn, ik ben juist gestopt omdat ik sowieso nooit meer echt iets van de joints voelde. Beetje honger bleef het wel bij

ennuh.. ik haalde meestal 2-3 joints uit een gram, alhoewel de laatste paar keren de joints wat dikker werden omdat ik er dus nogal weinig van voelde.. :cry:

Bovenaan