Hoeveel pillen neem jij, deel 2

Als ik pillen neem, dan neem ik er...

• Een halve pil, en als ze niet genoeg werkt mss nog een halfje...

Stemmen: 8 4,8%
  • Meestal 1 pil per avond

Stemmen: 44 26,5%
  • 2 tot zelfs 4 pillen

Stemmen: 91 54,8%
  • 5 of meer. Xtc werkt niet zo goed meer bij mij...

Stemmen: 23 13,9%

• Totaal aantal stemmers
    166

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
qinn zei:
need^weed zei:
Frisko zei:
need^weed zei:
heeft hij zuivere gezegd dan er kan net zogoed slechte kwalitatieve mdma in die pillen zitten, als je 2 pillen van bijv bijde 100mg mdma hebt kunnen ze pp ook nog erg verschillen door de verschillende kwaliteit van de mdma.
kerel je gaat me nie vertellen als je 100 dezelfde pillen koopt dat er verschil in kwaliteit van mdma is individueel per pil...(hoeveelheid per pil wel ja)
nog iets...15 stuks van elk 145mg??
hoe kunnen zei weten dat ze allemaal 145mg waren????

pff, ik bedoel ook 2 verschillende pillen gwoon totaal verschillend alleen de mg even sterk, dus die pillen van hem zouden minder goeie mdma in kunnen zitten als in 2,5 puur mdma...

en misschien was t niet 145 k ga gwoon uit van zijn verhaaldje, omdat ik die pillen van 110 zelf ook zeker weet, waar die gast er 16 van op had... dus dat zou dan ook nog kunnen...

en dit is zeker nog niet t recore hoor...

Gewoon je spul laten testen :wave:
Dan weet je precies wat er waar in zit :wink:

:wave:

waar heb je t over me spul laten testen, ik ga op het verhaaldje van meth in dat ik ook zoiets heb meegemaakt met iemand die ik ken ...wat heeft dat met mijn spul temaken :confused:

qinn

Bewuste gebruiker
need^weed zei:
qinn zei:
need^weed zei:
Frisko zei:
need^weed zei:
heeft hij zuivere gezegd dan er kan net zogoed slechte kwalitatieve mdma in die pillen zitten, als je 2 pillen van bijv bijde 100mg mdma hebt kunnen ze pp ook nog erg verschillen door de verschillende kwaliteit van de mdma.
kerel je gaat me nie vertellen als je 100 dezelfde pillen koopt dat er verschil in kwaliteit van mdma is individueel per pil...(hoeveelheid per pil wel ja)
nog iets...15 stuks van elk 145mg??
hoe kunnen zei weten dat ze allemaal 145mg waren????

pff, ik bedoel ook 2 verschillende pillen gwoon totaal verschillend alleen de mg even sterk, dus die pillen van hem zouden minder goeie mdma in kunnen zitten als in 2,5 puur mdma...

en misschien was t niet 145 k ga gwoon uit van zijn verhaaldje, omdat ik die pillen van 110 zelf ook zeker weet, waar die gast er 16 van op had... dus dat zou dan ook nog kunnen...

en dit is zeker nog niet t recore hoor...

Gewoon je spul laten testen :wave:
Dan weet je precies wat er waar in zit :wink:

:wave:

waar heb je t over me spul laten testen, ik ga op het verhaaldje van meth in dat ik ook zoiets heb meegemaakt met iemand die ik ken ...wat heeft dat met mijn spul temaken :confused:

Het gaat er om dat je dan weet wat er in zit en dan niet hoeft loope discuceere over wat er wel in kan zitten of wat er niet in kan zitten

cadou

Belezen gebruiker
Ehh..... misschien voor jullie een vreemd antwoord, maar als ik slik en dat is nu nog maar zo'n 2 a 3 keer per jaar dan toch wel zeker 6+.
Niet gelijk denken, die is knettergek, want ik volg dit forum nu een tijdje en ik denk dat wij toch anders gebruiken dan het meeste gros hier.
Als volgt: Als ik slik begin ik op vrijdagmiddag tot zaterdagochtend circa +/- 8 uur.
Dat is dus een lijp gevoel van ongeveer 16+ uur.
De eerste pil slik ik helemaal, als het hoogtepunt van die pil bereikt is wacht ik een half uurtje om in te schatten hoe ze precies zijn, valt het mee dan neem ik nog een hele, stuiter ik heftig dan neem ik een halve, die begint dan op te komen als het hoogtepunt van de eerste voorbij is, vanaf de eerste pil slik ik geen HELE pillen meer maar halfjes, kwartjes en driekwartjes, dit doseer ik zo dat ik iedere keer bijslik als het hoogtepunt over de helft is(voor iemand die veel ervaring heeft met xtc is dit bijna tot op de minuut in te schatten). Zo heb je een hele lange (leip)ervaring zonder dat je te hard gaat. Misschien vinden jullie het onverstandig maar ik doe dit nu zo al 10 jaar en het bevalt mij het beste.
Nog 1 ding, als ik (is altijd per ongeluk, en baal daar dan flink van) te druk ben met kletsen of wat anders en merk dat het hoogtepunt voorbij is(gaat vrij acuut altijd) slik ik NOOIT bij, ook al heb ik dan nog maar 2 pillen op. Ik heb de ervaring dat als je hoogtepunt voorbij is en je slikt dan toch nog weer om het gevoel weer terug te krijgen, je een enorme roofaanval op je lichaam pleegt, en das slechter dan de hoeveelheid pillen die je neemt.

deamonique

Experimenterende gebruiker
het verschilt, nu heb ik t lang niet gedaan, heb 2 witte mutshubishi (ogf hoe je t ook schrijft, geen auto liefhebster hier :wink: ). En die zijn zat voor een avondje. Maar ik heb vorig jaar zomer veet xtc gebruikt, elk weekend bijna, en toen werden het er al vaker meer, meeste ooit was 5, en dan met coke enzo erbij, niet slim. Veel kramp in mn kaken, koppijn erna, veel te gammel, dus dat doe ik niet meer. Nu gebruik ik hooguit een of 2 keer per maand, maar de laatste keer is maanden geleden.

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
gebruik ik ook zelden,
de laatste keer had ik er 3 en een halve op.
maar dat was al weer in juli, relaxt met de zomerfeesten

disaster

Bewuste gebruiker
GewoonVOL zei:
DarkScope zei:
GewoonVOL zei:
XTC-Dance zei:
halfje gemiddeld :) (nog maar 2 keer gedaan).
en als ik lees hoeveel sommige hier gebruiken :openmouth: echt niet gezond hoor

Een maat had er 16 100 mg's op op Defqon. :openmouth: dat is pas niet gezond.

hoe van de kaart moet je dan wel niet zijn :openmouth:

Helemaal vol. :P

Vrienden van me die boven de 13 ofso komen, vinden het niet meer zo leuk :P . Ze zeggen dat ze dan een buikpijn krijgen en die de hele week aanhoud :rolleyes: .

Peels

Hallo, eerste berichtje hier.

Vond dit ook wel een leuke om te reageren.
Meestal met stappen, nemen we 1 tot 3 pilletjes.
Thuis (ook leuk) dan 1 tot anderhalve en wat G (3 ml) :wave:

xtaz

Wijs gebruiker
Ik neem al meer dan 4 jaar geen XTC meer, maar toen ik nam, nam ik er +5.
Mijn 'record' is 9.5 denk ik, op een uurtje of 2.
Mijn 'record' slaappillen daarentegen.. 15.5.. :rolleyes:

J0rrit

Badass junkie
xtaz zei:

9,5 in een uurtje of 2?goeie pillen? hoe moet ik me dat voorstellen ben je dan gewoon echt helemaal de kaart, dat je niet meer weet wat je aan t doen bent, zoals bij paddos bijvoorbeeld. of heb je gewoon een hoge tolerantie opgebouwd?

En ik lees net dat na een bepaalde hoeveelheid meer nemen geen zin meer heeft? je serotonine is dan op dus je zal je niet nog lekkerder gaan voelen? maar wordt je wel waziger ofzo?

vdk

Bewuste gebruiker
3 avondjes op 1 gram, dus ongeveer 3,333333333333 mg per keer dat gelijkstaat op ongeveer 3 pillen

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Re:

J0rrit zei:
xtaz zei:

9,5 in een uurtje of 2?goeie pillen? hoe moet ik me dat voorstellen ben je dan gewoon echt helemaal de kaart, dat je niet meer weet wat je aan t doen bent, zoals bij paddos bijvoorbeeld. of heb je gewoon een hoge tolerantie opgebouwd?

En ik lees net dat na een bepaalde hoeveelheid meer nemen geen zin meer heeft? je serotonine is dan op dus je zal je niet nog lekkerder gaan voelen? maar wordt je wel waziger ofzo?

Ja je gaat je waziger voelen Je gaat dan "meestal" Soort van trippen/ echt hallicuneren
Je gaat kleurverschillen zien je gaat denken dat je ergens anders ben terwijl je dat niet bent

Ik neem er nou 2-4 op een avond heb er ook al eens meer gedaan maar doe ik niet meer teveel brain damage :)

+ het ligt er ook aan waar je 2-4 van neemt os het nou een 60 mger is een dubbelgedrukte van 200 mg

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik verspreid meestal 2a 3 pillen over de avond. Het hangt er ook vanaf hoe mijn tollerantie is, soms meer soms minder.

CRYSTAL

Newbie
Ik gebruik er meestal tussen de 3 & 6 ( 1 x in de 2 maanden en vaak zelfs met nog meer tussentijd) , Maar laatst met decibel had ik er 8 gehad verdeeld over 11 uur.

:hearteyes:

Windhoos

Hou het tegenwoordig op hoogstens 2, 4 of 5 (zoals ik vroeger nog welleens wou doen) is imho toch echt veel. Moeten dan echter wel 2 goeie zijn natuurlijk :wink:

Wakkoe

Belezen gebruiker
Meestal 1, tis een keer voorgekomen dat ik er 2 nam..

Maarja, zoals al eerder gezegd, het aantal maakt niks uit, t gaat om de mg.. heb 1x hele beste gehad, eerst een halfje, toen voelde ik em opkomen, toen nog een halfje, toen fietste ik naar t centrum, en vanaf daar weet ik niks meer...

Ik was ook niet zo heel erg ervaren toen, maar dat was best spul:P

Everio

Bewuste gebruiker
ik pak wat ik wil... tot ik het genoeg vind...

meestl gebruik ik het op festivals (meestal 12 uur bijvoorbeeld van 11:00 tot 23:00) dan begin ik rond 13:00-14:00 en ik pak dan gewoon wat ik wil... als ik lekker ga pak ik niks bij... als ik harder wil gaan pak ik wat bij :P

Ik schat op een festival dag... 7 van 100mg ofzo... vind ik te doen... (tijdsbestek van een uur of 9)

Echter op SOLAR dit jaar :P had ik op:

Vrijdag: 2cb gehad (hoeveelheid weet ik echt niet, wel genoeg :P)
Zaterdag: 6 van 80mg en een halve gram kristallen van 84% puurheid getest
Zondag: 8 van 80 mg en een gram kristallen van 84% puurheid getest

heb ook wel geweten dat dit teveel was :P :wink:

IllySilly

Newbie
Mijn maximum was 4 (misschien ook meer, daar let je niet altijd op).
In de coffeeshop waar k kwam, slikte iemand er 10 op een avond. :openmouth:

982

Bewuste gebruiker
Gemiddeld 8 op een avond/nacht als ik ga.

Heb in het verleden weleens +/- 15 stuks gehad binnen 4 uur.. toen was ik zo van de kaart dat ik steeds bijpakte, en weer vergat dat ik net ook al gepakt had

caatje

Badass junkie
Het aantal ligt aan de setting en ook aan hoe de eerste pil erin tikt. Gemiddeld een stuk of 2 soms 3 op een avond.

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Ik heb binnen een anderhalfuur 4 pilletjes genomen.
Dit was overigens me eerste keer en gelukkig zijn er wat afgepakt want had al gauw 2 zware pilletjes in me handen zonder het bewust te merken. :flushed:

Psilo

Bewuste gebruiker
Zeer onzinnig onderwerp...
Als je 6 pillen van 40 mg op een avond hebt genomen heb je een aardige dosis. Heb je 6 pillen genomen van 140 mg heb je al gauw een overdosis.

Omdat niemand zijn pillen test kun je lopen blaten wat je aan hoeveelheid genomen hebt. Maar de hoeveelheid wordt bepaald aan de hoeveelheid miligrammen per pil.

Als je 10 bier gedronken hebt maakt het ook immers uit WAT je gedronken hebt... 10 blikjes bier van een halve liter of 10 vaasjes.

Ik ben gewoon benieuwd naar hoeveel milligrammen jullie nemen...dat zegt me wat.

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Psilo zei:
Als je 6 pillen van 40 mg op een avond hebt genomen heb je een aardige dosis. Heb je 6 pillen genomen van 140 mg heb je al gauw een overdosis.

Omdat niemand zijn pillen test kun je lopen blaten wat je aan hoeveelheid genomen hebt. Maar de hoeveelheid wordt bepaald aan de hoeveelheid miligrammen per pil.

Als je 10 bier gedronken hebt maakt het ook immers uit WAT je gedronken hebt... 10 blikjes bier van een halve liter of 10 vaasjes.

Ik ben gewoon benieuwd naar hoeveel milligrammen jullie nemen...dat zegt me wat.
Een overdosis heb je pas na 7 gram.
Ik heb al 800mg in 1x binnengehad..

Ik nam vroeger gemiddeld 6 pillen van 70mg (had torenhoge tolerantie).
Ben inmiddels al 7 maand gesopt met xtc.

Wakkoe

Belezen gebruiker
meestal een halve of 1..

Is tussen de 70 en 100mg meestal..

Ik heb niet veel nodig en vind t veel relaxter als ik er gewoon bij ben

Psilo

Bewuste gebruiker
VidaLoCa zei:
Psilo zei:

Een overdosis heb je pas na 7 gram.
Ik heb al 800mg in 1x binnengehad..

Ik nam vroeger gemiddeld 6 pillen van 70mg (had torenhoge tolerantie).
Ben inmiddels al 7 maand gesopt met xtc.

Tolerantie is afhankelijk van je metabolisme. Sommige mensen (en dieren) hebben een andere stofwisseling waardoor ze sommige stoffen veel sneller afbreken.

Enkele onderzoeken spreken van een LD50 van 80mg tot 300mg per Kg lichaamsgewicht. LD50 is de dosis per kilogram waarbij de helft van de onderzoekspopulatie overlijdt (muizen in de meeste gevallen)
Als je 70 kg bent kom je op 5.6 gram tot 21 gram waarbij de helft van de mensen (muizen) overleden is.
Overdosis heeft te maken met de toxische bijwerkingen. De gemiddelde persoon hier op het forum zal (als ze het overleven) geen prettige ervaring hebben met 6x 140mg MDMA of je hebt een ander metabolisme (redelijk zeldzaam) of je doet geen weekend iets anders dan je pildosering opvoeren.

Kortom...vind ik de dosering nog steeds het belangrijkst.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
1 tot 2 pillen tegenwoordig. Als je meer dan 2 pillen pakt voegt het voor mij niet echt erg veel toe en de kater wordt er alleen maar erger van. :kots:

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
begon rustig maar na een paar maanden gebruiken werkte zelfs 3 al niet meer
als ik nu pillen slik gaan er meestal 7 in

Maar gevoel van vroeger krijg ik nooit meer
:(

Alex B

Newbie
meestal een stuk of 9 hoogste aantal is 16 ging echt hard die ene keer afgelopen zaterdag had ik er 8 van die superman en 1dolfijntje

Bovenaan