Hoeveel pillen neem jij, deel 2

Als ik pillen neem, dan neem ik er...

• Een halve pil, en als ze niet genoeg werkt mss nog een halfje...

Stemmen: 8 4,8%
  • Meestal 1 pil per avond

Stemmen: 44 26,5%
  • 2 tot zelfs 4 pillen

Stemmen: 91 54,8%
  • 5 of meer. Xtc werkt niet zo goed meer bij mij...

Stemmen: 23 13,9%

• Totaal aantal stemmers
    166

Angramar Temenos

Badass junkie
Hmm, heb wel eens 7 (redelijke) pillen op een avond gehad, maar dat had achteraf weinig zin behalve dat ik er fucking gaar van werd uiteindelijk.. De laatste 2 deden niet eens wat, had ze net zo goed niet kunnen nemen.. Alles boven 3-4 goede pillen is zonde van je pillen.

Moet trouwens wel toevoegen dat ik niet meer dan 300-350 mg in een keer zou durven nemen. Niet dat ik normaal zoveel neem (Meestal ong. 150-225 mg voor de eerste dosis, 80-100 bijpakken of zo), maar hoger dan 300-350 ben ik nogal bezorgd dat ik bijv. out kan gaan, in coma raak, hartproblemen, etc..

nito98

Belezen gebruiker
Tot alles op is :grin: :grin: :grin:

Niet goed maar wel de waarheid
Als ik een keer ga dan weet ik ook niet van stoppen en worden het makkelijk 5 of meer soms

fatsoen1

Experimenterende gebruiker
laatste keer 6 van tachtig mg per pil, maar de laatste twee hadden alleen nog maar een speedy effect.

binnert

ik neem er 1. Geen pil maar een capsule van meestal 100 mg. Dit is voor mij de perfecte dossis en die wil ik ook niet omhoog gooien,wil graag nog langer in mijn leven van mijn serotine genieten :grin: Volgens mij maakt het op een gegeven moment ook niks meer uit of je er 8 of 10 neemt van 100 mg. Na een bepaalde grens word je alleen maar iets vager verder niks meer. Wel triest om hier te lezen van mensen die het misbruiken,eerst elk weekend 7 pillen naar binnen stouwen en daarna klagen dat ze niks meer van xtc voelen en dat het niet meer 'werkt' Ach de mensen die nu zeggen dat ze zo veel nemen spreek ik over een paar jaar wel weer en waarschijnlijk gaan zij ook zeuren dat het niet meer werkt.
gr binnert

TrippyShit

Badass junkie
Het ligt eraan waar ik het doe. Op een groot feest neem ik er zo'n 3/4 ofzo. Kleiner feest zo'n 2. Als ik het gewoon thuis doe ofzo dan zit ik wel altijd aan de 3/4 eigenlijk.. Zijn getest op gemiddeld 140mg. En raad is :grin: Na lang zoeken heb ik weer snoepjes gevonden die op gemiddeld 140mg getest zijn :grin: :grin: Dat betekend dat ik binnenkort maar weer is wat ga snoepen want met die rotzooi heb ik toch een tijdje ff niks genomen :P

junkie

Newbie
mijn gemiddelde is 4-6 pillen voor een lkkr n8je door.
alleen ben standaard de volgende dag erg naar de kloten
meestal zit ik de volgende dag gewoon op de xbox de hele dag
en als ik goed wil slapen of ontspannen dan smoke ik een lkkre J

thunder-droopy

Belezen gebruiker
ik kom gemiddeld uit tussen de 2-4 p/n.
tis al weer een aardige tijd geleden dus ik ga binnenkort maar weer eens op jacht naar een :xtc: doktor

Angramar Temenos

Badass junkie
Laatst twee en halve gehad van goede knallers (120 mg) na een flinke tijd niet, gaat opzich al wat beter dan vroeger. Nu weer 3 maandjes niet :hearteyes:.

Dopezilla

Badass junkie
Uh, twee tot zelfs vier pillen per avond heb ik ingevuld, maar dat klinkt zo zwaar.

Als ik pillen heb is het meestal anderhalf, maar ik koop pillen nooit groot in, maar als ik aan de kristallen ga neem ik gewoon meerdere malen een vingertje mdma, en als het eenmaal gezellig wordt herhaalt zich dat meestal ook nog enkele keren. :flushed:

Ik heb op twee avonden de laatste keer 1 gram mdma opgemaakt, waarvan een beetje uitgedeeld was, en ja, ik was erg waus, en dit is denk ik niet de handigste dosering (maar wel leuk hoor :grin: ). ;x

Olle

Ziggy

Aantal pillen zegt NUL, aantal MG!

1: één driekwart, totaal 180mg in 1x (W00000000000T!!)
2: 2x één, elke 60mg, totaal 120mg (even up, de rest mwah .. te weinig?)
3: 5. Eerst 2 daarna steeds 1, elk 60mg, totaal 300mg (weinig en vaak, ging okay maar ga liever kort en hard)

Planning 4

Lkkr relax spacen is niets voor mij. Lekker hollen is mijn ding! :rock:

Ik wil beginnen met een BOMB dus zkr 150mg, waarna 1x bijpakken. Deze dosering is afhankelijk hoe hard de 150mg inslaat, maar zal waarschijnlijk minder zijn.

WeirdoW

Belezen gebruiker
13 pillen op een avond maximum : dont do drugs... :P like that...

Kan de helft niet meer herinneren xD kzag veel hallucinaties.. enneh ik kan me herinneren dat ik 3x pillen in nam XD daarna nix meer :P kep wel 2 dagen last van buikpijn gehad. En dikke wallen

(ps het aantal MG weettik ff niet meer, mar t waren geen zwakker zoals velen wellicht zullen denken :P)

Grt weirdow

Paddo100

Bewuste gebruiker
Meestal 2 of 3.

Meestal overschat ik mezelf als k me eerste halfje genomen heb. en neem k teveel bij en moet ik kotsen. voel ik me 5 minuutjes kut en dan kan ik weer :grin:

JohnAlmere

Gasten, het gaat niet over hoeveel pillen je neemt maar hoeveel mdma er in zit.. :confused:

Iemand die maandelijks gebruikt kan meestal wel af met 300mg op een avond/nacht.. meer dan dat is voor mij geen toegevoegde waarde..

De eerste 2x zijn toch het beste daarna verlengt het de roes een beetje..
Stap dan maar over op de ghb of neem een jointje :mrgreen:

2C-Em

Belezen gebruiker
Ik kan me niet herinneren wanneer ik er voor het laatst meer dan 1 heb gedaan. Ik heb geleerd van m'n verleden (wat niet eens zo heftig is geweest) en gebruik nu met mate (en met maten). Laatste jaren is dat altijd 1 capsule met M, netjes gedoseerd, die zo getimed wordt dat ik op het einde van het feest of vlak daarna uitgespaced ben. Iig niet te vroeg, want dat is juist wanneer het arelaxt wordt. Zodoende ook nog een goed deel van het feest nuchter.
Laatste tijd komt er, bij het incidentele droppen van wat kristal in een capsule, na afloop vaak nog wat 2C-B bij. Maar goed, hoe vaak neem ik uberhaupt X? 1-3x per jaar. :)
2C-X inmiddels een stuk vaker..

Zeepbel

Hier in belgie is het niet zo evident je pil te laten testen.. Ik neem nu al 2 jaar XTC, en heb al heel wat overdreven zalige space-momenten gehad. Jammergenoeg is dit al meer dan een jaar geleden :(

Neem als van ongeveer mijn 17e AD's, eerst lichte, rond m'n 19e iets zwaardere, en nu sinds een maand of 4 weer andere, die ook positief werken op m'n OCD.

Nadeel.. ik voel geen kl*ten meer van XTC, ookal weet ik dat het goede pillen zijn.. ik zie hoe andere mensen reageren van bvb 1 a 2 pilletjes, ik kan ze afslikken als tictacs..

Vorig weekend nog op een GOA geweest.. op een tijdspanne van ongeveer 8 uur, had k 10 pilletjes afgeslikt.. t enige wat ik merkte was zweten en wat evenwichtsstoornissen (heb ik bij verschillende drugs).

Na veel research dan te weten gekomen hoe dit komt.. Maar het is me niet waard te stoppen met de AD's, om het pilleneffect weer te kunnen voelen.

Peace !

Memmûm

Belezen gebruiker
beetje laat ingelezen ja :openmouth: Ben persoonlijk een beetje tegenstander van AD's, vooral omdat mensen die troep gewoon opvreten terwijl ze niet eens weten wat er in zit, hoe het werkt, voor en nadelen etc. Ze nemen gewoon zonder vragen wat de huisarts hun zegt. Jammer. Maar goed, je hoeft je niet druk te maken om de mdma schaarste tegenwoordig want pillen hoef je niet meer te vreten

Wonderland

Belezen gebruiker
Dat verschilt per keer, en lengte van de avond.
Tijdens een lange avond 1,5 pilletje van 130mg, moet meestal genoeg zijn om niet in slaap te storten halverwege de avond.

Rondjeslopen

42 pillen :confused: (van 4 mg nou goed :rolleyes:)

Even serieus ligt aan de hoeveelheid mdma in mijn pil. meestal tussen de 150 mg en de 250 mg, ligt er een beetje aan hoe lang het feest duurt 150mg>5 uur<250 mg.

MDMA<3

Belezen gebruiker
Pille van 40 mg die kan je veel meer op dan 'n blauwe driehoeke van 160 mg.
dus ik zie het nut van dit topic niet echt
mja als je het leuk vind om te vertelle dat je gister weer 10 pille op heb. dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten he. :wave:

Oom Klaas

Badass junkie
MDMA<3 zei:
Pille van 40 mg die kan je veel meer op dan 'n blauwe driehoeke van 160 mg.
dus ik zie het nut van dit topic niet echt
mja als je het leuk vind om te vertelle dat je gister weer 10 pille op heb. dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten he. :wave:

Alsof iedere blauwe mitsubishi 160 mg bevat :tearsofjoy:

Re:

Bollie zei:
ik ook zoiets... Kga soms wel eens boven de 5, maar tegenwoordig is da ferm verminderd.
Als jij van iedere soort die bestaat 5 pillen neemt noem ik kaka shit lama kaka lama hoor.
Je hebt er eens vijf strepen voor moeten betalen voor je shit cannabis sativa holandica dus neem jij er maar vijf waar ik er drie van neem echte bullshit noem ik dat wat jij doet in een avond of waren het vitamintjes dat jij eigenlijk zegt directive de waarzegger kan nog eens een boel shit over je schrijven als jij zegt vijf zeg ik drie tegen jouw.
Je hebt eens cannabis gerookt in je vitamintjestijd.
Dank u Sinterklaasje

Marcell`

Belezen gebruiker
als het redelijke pillen zijn red ik me echt wel met 3 op een hele avond. Moet wel minimaal 1 hele nemen voor ik wat voel, soms 1,5 :(

Heb 1 keer gehad dat ik na VIER pillen nog gewoon niks voelde, behalve een chemisch kutgevoel in m'n maag. Echt sonde :angry:

langeman

Bewuste gebruiker
De afgelopen driemaal gebruiken deze zomer heb ik telkens capsules gepakt met ??mg.
De eerste keer drie, de tweede keer drie en 1 pil en de laatste keer weer drie, maar toen had ik er wel twee nodig voordat het feest begon.
Het zijn de mg die tellen...., back in the days heb ik het heeel leeuk gehad op 2x een halfje. Daarnaast zijn het de sfeer en je eigen geestelijk/fysieke toestand die de preciese afronding bepalen.

Albino

Bewuste gebruiker
2 stuks.. maareh.. ik dacht dat de mdma krisis voorbij was..? wil ik het eindelijk na 2 jaar is gaan doen zijn de dealers die ik ken slackers geworden. dan maar weer coke waarschijnlijk :rolleyes: .

kunlan

Belezen gebruiker
Albino zei:
2 stuks.. maareh.. ik dacht dat de mdma krisis voorbij was..? wil ik het eindelijk na 2 jaar is gaan doen zijn de dealers die ik ken slackers geworden. dan maar weer coke waarschijnlijk :rolleyes: .

weak

Bovenaan