"Huishoudelijke drugs"

Calmzalm

Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen ik vroeg me af wat iedereen hier wist over drugs die je gewoon in huis kunt vinden. We hebben het ier dan over lijm, gas voor aanstekers, lachgas, nootmuskaat, ether, alleemaal dingen die je legaal kan kopen. wie weet er nog zon vernuftige dinges? ik woon in belgie dus ik kan niet gwn een koffieshop binnenwandelen. wie kan me haar helpen op een legale manier te zweven?

poe

Newbie
helabatjes
Ik heb vrij lang in belgie gezeten. Weet dat ze daar iets stiekemer zijn dan in Nederland. Maar je kan er echt alles wel krijgen. Wil je alleen een blowtje, plant je zelf toch wat plantjes. de meeste van die huishoudshit word je niet wijzer van. beter is voorzichtig rondvragen bij vrienden en bekenden.
saluu

Wacky

Badass junkie
Als ik moest kiezen tussen illigale drugs gebruiken en legale troep, dan zou ik kiezen voor mijn gezondheid en de illigale drugs nemen. Even zoeken, en je kunt alles wel vinden.

Delirium

Badass junkie
Aanstekergas, ether en al die andere troep die je noemt kan je beter van af blijven. Zoek ergens een dealer op en neem echte drugs (uiteraard met mate), veel fijner.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Sassi kan je ook gebruiken, doe het op je zakdoekje en inhalleer, maar ja, dan ben je jezelf meer aan het vergiftigen...
Blijf gewoon bij het bekende.
Alcohol, wiet, tabak, ghb, xtc, speed, coke, paddo, lsd, sport(lekker veel endorfine :wink: .... weet je

Calmzalm

bedankt voor de replies mensen, en uiteraard weet ik ook wel dat illegale drugs in meeste gevallen veel gezonder zijn, maart zou tog wel leuk zijn dat als ik tog zonder moest zitten ik ier tog iets in huis zou hebben:tongueout: ik denkt dak vliegezwammen ga plukken :grin: wie weet er hoe je deze klaarmaakt? ( de giftige stoffen eruithalen terwijl de psilosibine erinblijft ofzo?)

azgaza

Badass junkie
pipoxyz zei:
volgens ergens hier op het forum kun je
-sesamzaadthee zetten. (werkt niet als je het eet).

Neeneenee máánzáádthéé. Maanzaad dus. Want maanzaad komt uit de papaver en kan sporen bevatten van opium achtige dingen. Niet aan te raden, want het is dus gevaarlijk, eventueel verslavend als het werkt, en je weet nooit hoe goed het werkt en overdosering is mogelijk.

Mindcontroller

pipoxyz zei:
als ik jouw was zou ik afwijken van het lijm/gas/benzine snuifgerij.

er zijn veel betere diy alternatieven.

Natuurlijke drugs
-pluk paddos
-pluk die rood met witte stippen paddo, droog en rook het hoedje
-Klimmende blauwe winde is een klimop met paarse bloemetjes die vaak in tuinen staat. eet de zaadjes
-snij vertikale snedes in papaverbollen, vang het sap op, ruwe opium (er zijn TIGduizend verschillende soorten papaver, van de meesten word je bling, doof of anders. dit is dus niet echt een aanrader.
-eet doornappel bijverschijnsel, kans op blijvende gekte en bad trip guarenteed, dit is wel het allerslechste advies wat er te geven is,..doe dit dus nooit.
-pakken dille. ik zweerde dat dit werkte, maar ja..drugs has a way to fog memories, dus misschien werkt het ook wel niet, 2 pakken pp
-noodmuskaatolie, kost wel wat, maar dan heb je ook kans om na 7 druppels dood te gaan, als je nog leeft kun je bij 100 druppels trippen. Ook zeker niet adviseerbaar
-dan kun je nog wazig bezig gaan door thee of koffie in te dampen, bij thee raad ik je aan een chineze thee te kopen in een rood blik, bij orientaalse winkeltjes..die is sterker dan koffie... anyway..happy caffeine/theeine pil capsule making:)
tja, wat heb je nog meer...
-lachgas uit slagroomcapsules uiteraard
owja,...
-als je een schilverige huid, en overall physical and mental junkyness niet erg vind, kun je motteballen gaan snuiven en kauwen.
meer kan ik er zo ter plekke niet verzinnen

Je spreekt jezelf hier een beetje erg tegen.
Je zegt aan het begin van je post "als ik jouw was zou ik afwijken van het lijm/gas/benzine snuifgerij." maar verderop raad je hem wel lachgas aan? :confused:

Gezien je schrijfstijl, met het bijbehorende aantal fouten dat je maakt in een reactie, kan jij volgens mij beter van de drugs afblijven, of in ieder geval, drastisch gaan minderen! :rolleyes:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
mediteren, tabakthee, salvia d ( gewone salie kan je wel roken, maar je merkt er niets van, alleen last van hoesten).

Jenkem... (werkt wel, maar is af te raden)

DR.TH-Chill-25

-lachgas patronen kun je kopen in de macro en colruyt(moet je bestellen)
Dit zijn 24 patronen voor 7 €(denk ik+-),slagroomspuit is rond de 20(heb je nodig als je niet wilt dat je longen bevriezen),+natuurlijk ballonetjes,1 à 2 patronen genoeg voor een prettig gevoel,en het is heel goedkoop.
Als je het in mate gebruikt is het niet schadelijk,maar het kan erg schadelijk zijn bij overmatig gebruik.

-nootmuskaat,doornappel,benzine/lijm/gelijkaardige dingen,jenkem(<-is een hoax trouwens),deze middelen zijn het niet waard

-bestel wat :confused:alvia divinorum,vliegenzwammen,paddo's,lsa-zaadjes,kratom,cactussen of ayahuasca(alleen voor serieuze entheogene reizen,NIET ZO MAAR VOOR EEN HIGH TE GEBRUIKEN!!!) op internet,makkelijk verkrijgbaar,of ga gwn naar een smartshop

-zoek een dealer zoals iedereen,(tip: op feestjes vind je er altijd wel)

DR.TH-Chill-25

Larz zei:
kerel, ga gewoon na nen goa...
en koopt the good shit.

ik kan het echt niet af als mensen naar goa-feestjes gaan puur voor de drugs,naar een feestje ga je voor de sfeer
ik moet niets weten van jumpers of emo's die constant vragen achter pillen

en daarbij op elk feestje vind je wel drugs,als je maar de moeite doet om te zoeken

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
ether is wel een hele goeie geloof ik ( althans in de film Fear and Loathing in Las Vegas )

Ether is kutzooi.. Je bek stinkt nog een week naar benzinestation en je hersencellen sterven er goed van af(->niet zo gezond voor je kop dus). Vertrouw niet gwn op een film dudes.. Rook liever een jointje of neem wat lachgas (of in combo met elkaar).. :stoned:

takala

Bewuste gebruiker
ja ik heb me idd na een avondje doorzakken onder ether (echt een paar uur aan een stuk met 3u blackout, m'n eerste en laatste keer) ong een maand nadien echt dommer gevoeld en m'n bek stonk er 3 dagen na nog naar!
Ma ik denk dat het komt omdat ik veel te lang en veel te veel heb gedaan.
Behalve van DMT was dit wel de zotste trip ooit, wat je daar allemaal meemaakt, uuuuuren lang!! je herinnert je er wel niet veel van, maar man man, zooooo vet!
Probleem is, solventen zoals ether lossen vet op..
En waaruit bestaan je hersenen voor een groot deel?
Juist!

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
40% terpetine en 60% bleek....

Ligt een beetje zwaar op de maag, daarna volg er een reiniging van lichaam en geest aan de hand van kotsen en evt diaree. Maar verzet je er vooral niet tegen... Go with the Flow!

Bovenaan