als ik jouw was zou ik afwijken van het lijm/gas/benzine snuifgerij.
er zijn veel betere diy alternatieven.
Natuurlijke drugs
-pluk paddos
-pluk die rood met witte stippen paddo, droog en rook het hoedje
-Klimmende blauwe winde is een klimop met paarse bloemetjes die vaak in tuinen staat. eet de zaadjes
-snij vertikale snedes in papaverbollen, vang het sap op, ruwe opium (er zijn TIGduizend verschillende soorten papaver, van de meesten word je bling, doof of anders. dit is dus niet echt een aanrader.
-eet doornappel bijverschijnsel, kans op blijvende gekte en bad trip guarenteed, dit is wel het allerslechste advies wat er te geven is,..doe dit dus nooit.
-pakken dille. ik zweerde dat dit werkte, maar ja..drugs has a way to fog memories, dus misschien werkt het ook wel niet, 2 pakken pp
-noodmuskaatolie, kost wel wat, maar dan heb je ook kans om na 7 druppels dood te gaan, als je nog leeft kun je bij 100 druppels trippen. Ook zeker niet adviseerbaar
-dan kun je nog wazig bezig gaan door thee of koffie in te dampen, bij thee raad ik je aan een chineze thee te kopen in een rood blik, bij orientaalse winkeltjes..die is sterker dan koffie... anyway..happy caffeine/theeine pil capsule making

tja, wat heb je nog meer...
-lachgas uit slagroomcapsules uiteraard
owja,...
-als je een schilverige huid, en overall physical and mental junkyness niet erg vind, kun je motteballen gaan snuiven en kauwen.
meer kan ik er zo ter plekke niet verzinnen