Invaders must DIE

Oom Klaas

Badass junkie
Invaders must die - The Prodigy

Hell Yeah :rock:

'k Ga hier toch wel goed los op,
hebben jullie hem al gehoord zo ja wat vond je ervan?

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Erg leuke plaat geworden, wel een aantal 'fillers' erop, maar zelfs die zijn nog wel de moeite waard. Ik betrap mezelf erop dat ik 'm wel vaak draai, gave drum 'n bass invloeden. Binnenkort maar kopen.

Funky Monkey

Badass junkie
Ik heb hem inmiddels al helemaal grijs gedraaid, hij is echt lekker om op wakker te worden. En lekker om na het werk even de laatste restjes energie weer even wakker te schudden.

Ik vind de bijna de hele CD tof behalve het nummer "Run With The Wolves" ik heb alleen geen flauw idee waarom, waarschijnlijk omdat er een redelijk lang stuk tekst in zit met bijna geen beat :beer:

Oom Klaas

Badass junkie
'k Vind ze toch echt gegroeid, technisch gezien.
Deze plaat vind ik toch zo goed in elkaar zitten, alsof het 1 lang muzikaal verhaal is (zonder de tekst mee gerekend).

Draai hem nu gemiddeld 2x per dag, en geeft me geweldige energie om doorrrr te gaan :hearteyes:

SyntheticDistortion

Experimenterende gebruiker
ja lekkere CD, duurde wel ff tot ik hem kon waarderen, maar nu vind ik hem heerlijk, vooral het eerste gedeelte van de cd is heerlijk!

Dopezilla

Badass junkie
Wisselvallige CD, hier en daar gouden momenten, daar weer wat verslappingen. Hoogtepunt is World's on fire.

Erg fijne CD, maar Music for the Jilted Generation is nog altijd mijn favoriet.

Olle

Nathaniel

Wijs gebruiker
De eerste keer dat ik 'm hoorde vond ik het een wat te hoog Pendulum gehalte hebben, leek wel een coproductie

Ondertussen kan ik het album wel waarderen maar vind de oudere albums toch wel een stukje vetter

FUCK'M,AND THEIR LAW! :rock:

Bovenaan