Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Erg leuke plaat geworden, wel een aantal 'fillers' erop, maar zelfs die zijn nog wel de moeite waard. Ik betrap mezelf erop dat ik 'm wel vaak draai, gave drum 'n bass invloeden. Binnenkort maar kopen.
Ik heb hem inmiddels al helemaal grijs gedraaid, hij is echt lekker om op wakker te worden. En lekker om na het werk even de laatste restjes energie weer even wakker te schudden.
Ik vind de bijna de hele CD tof behalve het nummer "Run With The Wolves" ik heb alleen geen flauw idee waarom, waarschijnlijk omdat er een redelijk lang stuk tekst in zit met bijna geen beat
'k Vind ze toch echt gegroeid, technisch gezien.
Deze plaat vind ik toch zo goed in elkaar zitten, alsof het 1 lang muzikaal verhaal is (zonder de tekst mee gerekend).
Draai hem nu gemiddeld 2x per dag, en geeft me geweldige energie om doorrrr te gaan
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.