kutspeedpepfreak
Experimenterende gebruiker
leven a;ls junk zijnde vin dt eigenlijk niet zo erg,behalve als ik geen speed heb,maar van een beetje onschuldig freaken werden de dagen steeds langer tot dat er eigenlijk geen dag meer zonder haar is,wat best wel zwak is ten opzichte van je natuurlijke kracht,waarbij ik bewust ben van het fijt dat ik alleen maar mijn hypothalamus een kleine klier ergens in je hersenen,die ook eigenlijk je persoonlijke drug lab is,aan het lui maken ben.
op eengegeven moment dat je denkt nu ga ik wel weer even stoppen,zegt hij...huh...maar ik dacht dat je me onslagen had.
waarop jij weer op jouw beurt in een emotioneel wrak verandert dus de onderliggende metafoor van het hele dillema is het antwoord simpel DOORGAAN.
.........toch?
op eengegeven moment dat je denkt nu ga ik wel weer even stoppen,zegt hij...huh...maar ik dacht dat je me onslagen had.
waarop jij weer op jouw beurt in een emotioneel wrak verandert dus de onderliggende metafoor van het hele dillema is het antwoord simpel DOORGAAN.
.........toch?

