is pepjunk zijn eigenlijk wel zo erg...

kutspeedpepfreak

Experimenterende gebruiker
leven a;ls junk zijnde vin dt eigenlijk niet zo erg,behalve als ik geen speed heb,maar van een beetje onschuldig freaken werden de dagen steeds langer tot dat er eigenlijk geen dag meer zonder haar is,wat best wel zwak is ten opzichte van je natuurlijke kracht,waarbij ik bewust ben van het fijt dat ik alleen maar mijn hypothalamus een kleine klier ergens in je hersenen,die ook eigenlijk je persoonlijke drug lab is,aan het lui maken ben.
op eengegeven moment dat je denkt nu ga ik wel weer even stoppen,zegt hij...huh...maar ik dacht dat je me onslagen had.
waarop jij weer op jouw beurt in een emotioneel wrak verandert dus de onderliggende metafoor van het hele dillema is het antwoord simpel DOORGAAN.


.........toch?
 

kutspeedpepfreak

Experimenterende gebruiker
grammetje 1 of 2 gaat er wel in per 24 uur soms rustig aan maar wel lang wakker en daar gaat het om geen tijd te verliezen toch?
 

Funky Monkey

Badass junkie
lysergine25 zei:
pepjunks weten niet wat respect is ....

:hearteyes:

een verstandige junk neemt max 100mg per 12 uur.
Gelukkig ben ik niet verstandig en geniet er wat meer van, maar soms ook pauzes wat het dan alweer een stuk minder erg maakt. :beer:
 

Addick

Bewuste gebruiker
Vriendje van berbe ?
En inderdaad ik vind speed erg onschuldig lijken,maar het heeft mij altijd vanaf het begin gegrepen..
Maar ik ben er nooit ingetrapt,hoogstens een paar weken dagelijks gebruikt.

De rush,de tintelingen,het gejaagde gevoel.
Voor mij ook totale rust in me hoofd,overal zin in heerlijk :hearteyes:
 

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
1-2 gram per 24 ... LOL .....

in mijn opinie betekent dat maar 1 ding:

DRUGSMISBRUIKER DIE VERSNEDEN BAGGER SNUIFT !

:hearteyes:
 

Albino

Bewuste gebruiker
Kap er gewoon mee als je een beetje discipline heb, het leven is zo veel beter als je niet verslaafd ben!
 

kutspeedpepfreak

Experimenterende gebruiker
mijn contact is een hele goeie vriendt die heeft altijd een uitdraaitje van t met de cijfers maar in mijn wereldtje heeft het geen zin om elkaar te naaien :P
 

Funky Monkey

Badass junkie
lysergine25 zei:
1-2 gram per 24 ... LOL .....

in mijn opinie betekent dat maar 1 ding:

DRUGSMISBRUIKER DIE VERSNEDEN BAGGER SNUIFT !

:hearteyes:
Ik heb het getest... het kan ook met goeie pep! Maar dan krijg je van die mooie MDMA ogen enzo! :hearteyes:
 

kutspeedpepfreak

Experimenterende gebruiker
lysergine25 zei:
lol een uitdraaitje ?

Waarvan ?
Van wie ?
Wat staat erop ?

SCANNNE MAAR !!


:mrgreen:

van een of ander test buro kmet allemaal cijfers en waardes die ik tog niet begrijp...een ding zie ik wel er zit meer procent pep in dan andere stoffen maar aan sommige ontkom je gewoon niet tenzij je het wil spuiten en dat doe ik liever niet...athans nog niet..
 

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn pepverslaafde periode van twee jaar, was een van de KUTSTE periodes uit mijn leven........
 

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
maar soms ook pauzes wat het dan alweer een stuk minder erg maakt. :beer:

Is het zo dat die pauzes het echt een stuk minder erg maken? Lichamelijk en geestelijk gezien?

Ik zie mijn pep-periodes meer als pauzes op mijn normale leventje :hearteyes:
 

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Is het erg? Mjah.. Ik kan het je niet aanraden in ieder geval.. Het heeft veel verwoest van mijn leven.
 

Funky Monkey

Badass junkie
afbouwen is dan idd een goeie... neem gewoon alleen sochtends een bommetje en doe daar steeds minder in laat je speed thuis als je naar school / werk of wat dan ook gaat anders kom je toch weer in de verleiding denk ik :)
 

kutspeedpepfreak

Experimenterende gebruiker
oke maar ik heb elke manier geprobeerdt ik ben naar dokters gegaan ik hep pillen gekregen en niks helpt ....je even ,misschien is afbouwen wel de manier??bedankt in iedergeval nick
 

Funky Monkey

Badass junkie
Succes... je hebt de pep verder niet nodig om dingen te kunnen doen die je normaal niet zou kunnen (want je kan alles ook zonder pep :wink:), maar het blijft nog wel een hele tijd in je gedachte... zodra iemand iets zegt wat je in verband kan brengen met pep (lijn, snelheid, snel wat dan ook) zal je toch weer denken en pep en het niet moeten kopen / doen... dan weet je dat alvast :)
 

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
kutspeedpepfreak zei:
oke maar ik heb elke manier geprobeerdt ik ben naar dokters gegaan ik hep pillen gekregen en niks helpt ....je even ,misschien is afbouwen wel de manier??bedankt in iedergeval nick

Methode die het beste werkt: gewoon niet meer gebruiken. Als je echt wilt lukt het je. Iedere keer als je wilt nemen, moet je jezelf af vragen of dat de juiste keuze is.. En gewoon niet meer nemen.. Het klinkt simpel, is het ook.
 
Bovenaan