is pepjunk zijn eigenlijk wel zo erg...

Funky Monkey

Badass junkie
^ dit werkt inderdaad ook, maar dan moet je verder geen verplichtingen hebben of je sowieso 1 week ziekmelden op je werk of dergelijke :)

Jeller

Badass junkie
Nick de Neger zei:
lysergine25 zei:
1-2 gram per 24 ... LOL .....

in mijn opinie betekent dat maar 1 ding:

DRUGSMISBRUIKER DIE VERSNEDEN BAGGER SNUIFT !

:hearteyes:
Ik heb het getest... het kan ook met goeie pep! Maar dan krijg je van die mooie MDMA ogen enzo! :hearteyes:
haha dit ben ik nog nooit eerder in een zin tegengekome :grin:

Funky Monkey

Badass junkie
^ wel is meegemaakt dat als je pep snoof je van die hele grote pupillen kreeg? :mrgreen: En ik vind MDMA ogen wel mooi... bijna altijd houd dat in dat iemand het heel erg naar ze zin heeft toch :)

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Mja, maar dat zou je in t geval van pep consumptie ook gewoon pep pupillen kunnen noemen :P

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
junks vernielen de maatschappij zijn grondvesten.

peukenjunks
alcoholjunks
pillen junks
pep junks
hero junks

de doodstraf kan ze redden

Stylus

Belezen gebruiker
is dat niet een beetje een harde conclusie? zeker als het komt van iemand die bijna alles zelf uitgeprobeert heeft ^^

kutspeedpepfreak

Experimenterende gebruiker
lysergine25 zei:
junks vernielen de maatschappij zijn grondvesten.

peukenjunks
alcoholjunks
pillen junks
pep junks
hero junks

de doodstraf kan ze redden

nou nou niet boos worden badass junkie,iedereen doet lekker wat i wilt, :wink:

jcutter

Badass junkie
Junkies; ik begrijp ze wel. Ze hebben allemaal stoornissen en daardoor zijn ze ook vaak in een kut jeugd beland. En dan moeten ze ook nog de puberteit doorstaan. Sommige mensen hebben erg veel pech in hun leven en hierdoor gaan ze een kut karakter vormen, waardoor ze zeg maar in een negatief cirkeltje blijven. Junks zijn gewoon zielig en hebben een behandeling nodig en nieuwe kansen. Voor de meeste junks dan :wink:

kutspeedpepfreak

Experimenterende gebruiker
jcutter123 zei:
Junkies; ik begrijp ze wel. Ze hebben allemaal stoornissen en daardoor zijn ze ook vaak in een kut jeugd beland. En dan moeten ze ook nog de puberteit doorstaan. Sommige mensen hebben erg veel pech in hun leven en hierdoor gaan ze een kut karakter vormen, waardoor ze zeg maar in een negatief cirkeltje blijven. Junks zijn gewoon zielig en hebben een behandeling nodig en nieuwe kansen. Voor de meeste junks dan :wink:

dank je wel :)

jcutter

Badass junkie
Ik wil trouwens niet generaliseren hoor, maar het valt mij op dat alle junks die ik ken toch wel last hebben van; adhd, add, pddnos enz. En als je het gesprek wat dieper richting hun jeugd laat zakken; dan floept er ook allemaal woorden die een zeer pessimistische jeugd formuleren.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
een goede junk is inderdaad een dooie junk ...

en diegene die hem constant maar dope verkoopt mag ook sterven !!

een maatschappij zonder junks .. stel je is voor !

paradijs voor iedereen, genoeg dope, zuiver en goedkoop.

:mrgreen:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
jammer dat de doodstraf er niet meer is ....

of een soort Siberie met dikke strafkampen ?

zodat we onze junks kunnen heropvoeden en hun respect kunnen aanleren.

:wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
uit jou ....

een goede junk geeft zo wie zo toe ... dat ie zwaar junk is.

dus ben jij junk of niet ?

Bovenaan