Funky Monkey
Badass junkie
^ dit werkt inderdaad ook, maar dan moet je verder geen verplichtingen hebben of je sowieso 1 week ziekmelden op je werk of dergelijke 
haha dit ben ik nog nooit eerder in een zin tegengekomeNick de Neger zei:Ik heb het getest... het kan ook met goeie pep! Maar dan krijg je van die mooie MDMA ogen enzo!lysergine25 zei:1-2 gram per 24 ... LOL .....
in mijn opinie betekent dat maar 1 ding:
DRUGSMISBRUIKER DIE VERSNEDEN BAGGER SNUIFT !
![]()
![]()
En ik vind MDMA ogen wel mooi... bijna altijd houd dat in dat iemand het heel erg naar ze zin heeft toch 

kutspeedpepfreak zei:dat is tussen jou en haar niet tussen mij en miss amfetamine![]()
hahahahahaDumpy zei:Haha, zo te lezen is het best erg ja..

lysergine25 zei:junks vernielen de maatschappij zijn grondvesten.
peukenjunks
alcoholjunks
pillen junks
pep junks
hero junks
de doodstraf kan ze redden
jcutter123 zei:Junkies; ik begrijp ze wel. Ze hebben allemaal stoornissen en daardoor zijn ze ook vaak in een kut jeugd beland. En dan moeten ze ook nog de puberteit doorstaan. Sommige mensen hebben erg veel pech in hun leven en hierdoor gaan ze een kut karakter vormen, waardoor ze zeg maar in een negatief cirkeltje blijven. Junks zijn gewoon zielig en hebben een behandeling nodig en nieuwe kansen. Voor de meeste junks dan![]()

Stylus zei:is dat niet een beetje een harde conclusie? zeker als het komt van iemand die bijna alles zelf uitgeprobeert heeft ^^