LaCokaNostra
Newbie
Dat je na 15 seconden naar een vreemdeling kijken pas doorhebt dat het een vriend van je is, en elkaar dan uitbundig begroet.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat was zoooo lachen!!walnootje zei:- Als je door je vriendengroep "sjaak discokaak" genoemd wordt.
naturelover zei:walnootje zei:- Als je door je vriendengroep "sjaak discokaak" genoemd wordt.
Ik spuugde mijn drinken uit bij het lezen van deze![]()
walnootje zei:naturelover zei:walnootje zei:- Als je door je vriendengroep "sjaak discokaak" genoemd wordt.
Ik spuugde mijn drinken uit bij het lezen van deze![]()
Ik begreep er eerst helemaal niks van totdat ik een filmpje van mezelf terug zag.![]()

naturelover zei:Je gaat hard als je zegt dat je deze foto wel opnieuw zal nemen omdat hij te vaag is![]()
en dit het resultaat is:
![]()
Deborah87 zei:Je een onderkant van een rotonde heel mooi vind!
Kan de foto niet zien Naturelover![]()
ZERO- zei:Je weet dat je hard gíng, als je een filmpje terug ziet waarop je er lijkbleek en verlept uitziet maar ondertussen de meest grote lach ever op je gezicht hebt.......

spacebilly zei:je weet dat je hard gaat als je...
snachts met alleen je boxershorts aan door de wijk heen loopt en de stoere hangjongeren bang van je worden.![]()
leipebaviaan zei:spacebilly zei:je weet dat je hard gaat als je...
snachts met alleen je boxershorts aan door de wijk heen loopt en de stoere hangjongeren bang van je worden.![]()
En wat had je hier op?

(Alcohol)
(wiet)Ik ben wel benieuwd wat hier je gedachtegang was. xDWhiteWiddow zei:Je met een meid aan het praten bent over het feest, om op de vraag van "Ga je vaker naar dit soort feesten" zonder schaamte antwoord en ook nog eens hard "Nee hoor, geen last van een drugslul, gaat prima!"(XTC)