Je weet dat je hard gaat als....

- Als je in je perifere zicht een bedelende zwerver ziet en dan ook nog geld in zijn bakje probeerd te doen.

- Als je na het pissen opeens de Horizon 60 graden schever ziet staan.

- Als je door je vriendengroep "sjaak discokaak" genoemd wordt.

- Als je denkt dat je honger hebt bij de Burgerking een King deal bestellen die je vervolgens na een hap weer weg gooit.

- Als je laatste stukje pil in de taxi inslaat en je zo onrustig wordt dat je er bijna uitgegooid wordt.

Zo en dan ga je hard hoor!

je op de wc zit en denkt, zo lekker heb ik nog nooit gepoept.

je een niet te stoppen stuiterbal bent die er niks meer van snapt

Als ik een nieuwe peuk wil aansteken terwijl ik er nog 1 in mn hand heb...
Als ik de dag na de space night een plat gekauwd lolly stokje terug vind ik mn pakje sigaretten (traditie!)
Als ik dans/aan t neuriën ben wanneer er geen muziek meer is (dus als je onderweg naar huis bent)
Als ik wartaal ga uitkramen
Als ik heel veel rondjes wil lopen
Als ik even wil zitten en mn benen spaghetti worden.... (sucks!)
Als ik de volgende dag geen hap door mn keel krijg
Als ik de volgende dag de vorm van mn tanden in mn lippen en wangen voel/zie

Als ik iedereen om een spiegeltje ga vragen om mijn tanden te controleren.
Als ik gezichten zie smelten.
Als ik de volgende ochtend stukjes glas in mijn zak vind.

Je een heel pakje sigaretten leeg rookt, door te roken door je neus (een neusgat dichtdrukken en een hijs met de andere 'snuiven'), en vervolgens tegen iedereen zegt dat ze dit moeten proberen, want het is het beste idee wat je ooit had. Niemand probeerde het :(

Je weet dat je hard gíng, als je een filmpje terug ziet waarop je er lijkbleek en verlept uitziet maar ondertussen de meest grote lach ever op je gezicht hebt.......

Je gaat hard als je zegt dat je deze foto wel opnieuw zal nemen omdat hij te vaag is
zAkxhdEuBYPwd51Nhe1Jt1LPN5J4bnn2G4l5PHMbDRc

en dit het resultaat is:

Zdz3xgcL_MeOQWLcYBOpMVLsutQSbcGJJNNzc_nRpfI

Dat je dit hele topic doorleest en denkt over mensen die veel roken "goh ik val wel mee", dan een peuk wil draaien en beseft dat je pakje shag al bijna op is...

Dat je tijden dat peukje maken je naar je handen kijkt en dat ze paars/blauw zijn en dan denken "o dat komt doordat ik kleurenblind ben" terwijl je handen er anders wel normaal uitzien.

Dat je denkt dat je niet superhard gaat maar dat in je ondergoed op het balkon staan roken een goed idee is omdat je het zo heet hebt :D

als je 5uren op dezelfde plaats stond en eventjes naart wc moet en gewoon niet meer herinneren waar ja staat.
Of als je je begapen voelt of rare dingen begint te zeggen
I like it :D!

Als je op je horloge kijkt dat het 1 uur is en dan weer kijkt en het 5 uur is terwijl je niet weet wat je die 4 uur hebt gedaan :D

Als je naar huis fietst door een stukje bos, en allemaal mensen hoort praten en dingen aan ziet voor mensen terwijl het gewoon struikjes zijn :P. Godverdomme werd toch wel een beetje bang :).

Als je je hasj/wiet kwijtraakt en later op de avond weer terug vind in je pak shag al wil je een halfzwaar shaggie draaien omdat je je peuken al hebt uitgedeeld, en je van pure vreugde een dikke joint begint te draaien maar dat je geen tabak hebt omdat je halfzware shag om te roken en uit te delen is.

Eergisteren op Decibel,

Na een bom van 200 mg 4fmp met daarna een redose van 80, en 3 tot 4 nakjes pep, besloot ik over te gaan op pillen. Binnen 3 uur tijd 4 halfjes gepakt, ben nog nooit zo van der kaart geweest. Was met een meisje dat net als is ook gigantisch leip was. We begrepen elkaar echt niet. Zinnen waren niet langer verstaanbaar, de formulering van de zin was helemaal verkeerd, of de ander begreep de vraag/opmerking niet. Zij whatsappte constant met mensen met de vraag waar ze waren, later bleek ze alleen maar onzin te hebben verstuurd met ook nog eens haar 3g uit. Ik was zelf teveel van de kaart om nog uberhaupt bij mijn telefoon te komen :s

Na een tijdje begrepen we eindelijk dat communicatie verder niet mogelijk was, dus gebeurde het meeste in hand en gebaren taal. Toen ik aan het eind werd gebeld door een vriend begreep ik er niks van, ik heb de telefoon maar doorgepasst naar dat meisje. Vervolgens nog gigantisch lang gezocht naar de desbetreffende stage waar we moesten komen.

Nog nooit zoiets vaags meegemaakt.

-Als je iedere keer dezelfde vraag stelt aan je vrienden.

-Als je eenmaal aan het dansen bent op de muziek je niet meer wilt stoppen.

-Wanneer iemand 5x je naam moet roepen voordat je reageert.

:xtc:

je weet dat je hard gaat als je...
snachts met alleen je boxershorts aan door de wijk heen loopt en de stoere hangjongeren bang van je worden. :rock:

Je de deur van je eigen huis niet meer openkrijgt :lol:
Toen maar paar rondjes gelopen en in t park gechillt tot mn hersenen t weer deden :lol:

leipebaviaan zei:
spacebilly zei:
je weet dat je hard gaat als je...
snachts met alleen je boxershorts aan door de wijk heen loopt en de stoere hangjongeren bang van je worden. :rock:

En wat had je hier op?

Zo'n driekwart gram mephedrone en een hele pil van 180mg die net aan het inklappen was. Shit, al hijgend en zwetend met doppen zo groot als flippo's over straat. Ik zat thuis en MOEST even een rondje lopen hahahha
+ heb aardig wat spiermassa, dus zal wel een combi van die factoren geweest zijn. Nog net geen barfje gelegd toen, dat weet ik wel.

Iemand je van een halve meter een flesje water aanbiedt en je niet eens meer kan zien wat het is.

- Als je tegen de gracht staat te schreeuwen, een maatje van je tegen je zegt: "De gracht is lief hoor", en dan heel rustig fluisterend ermee in gesprek gaat.

• Like
Waarderingen: Eman
Als je met een pluchen hond ga wandelen aan de leiband, terugkomt zonder hond en dus iedereen optrommelt om da plushen beest te gaan zoeken, en, en wanneer je blacky terug hebt, een blik hondenvoer opentrekt als beloning : :mrgreen:

Je weet dat je hard gaat als...

- Je een heel pakje peuken hebt weggerookt.
- Je kaak een eigen leven begint te leiden.
- Je één oog dicht moet doen om een smsje te lezen.
- Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.
- Je ogen zo erg beginnen te trillen, dat je overal dingen ziet die er niet zijn.
- Je iedereen wilt vertellen hoe mooi en lief ze wel niet zijn.

Dat ben ik op een avondje feesten. haha geweldig dit en dan vooral de verhalen die je daarna hoort van je maten.

je bij het verlaten van je woonst halt houd aan de oprit, 10meter van je auto,
15 minuten in discussie gaat met je maat omdat de reserche je kofferbak overhoop aan het halen is

Ik had geen rijbewijs nog auto en zat nog ver van mijn woonst :s :rock:

Als je 2 volle dosissen paddo's hebt gevroten (en je dit niet meer kunt herinneren) en je verstijfd op bed ligt, maar je geest door de hele kamer aan het zweven is. En dan vervolgens nog de geesten van je vrienden tegenkomen die precies hetzelfde ervaren...

Je ex vriendin bellen na zo'n 8 maanden niet gesproken te hebben, stront lazarus aan de telefoon 2 uur 's nachts. Na een tijd slap te lullen merken dat je eigenlijk tegen haar nieuwe vriend aan het praten bent, en daar vervolgens flinke ruzie mee krijgen :rock: :mrgreen: (Alcohol)

Je je dealer aan het zoeken bent op een feestje, bij de WC afspreekt, en na een tijdje merken dat 'ie aan de andere kant van de ingang van de WC staat te wachten op je... (XTC)

Je met een meid aan het praten bent over het feest, om op de vraag van "Ga je vaker naar dit soort feesten" zonder schaamte antwoord en ook nog eens hard "Nee hoor, geen last van een drugslul, gaat prima!" :D (XTC)

Onderweg naar huis achterop bij je maat op zn brommer, er 4 keer afvalt, en nog hard ook. (alcohol)

Bij je vrienden in de taxi wil stappen, maar perongeluk bij een ander groepje in de taxi stapt (alcohol)

Tijdens het nachtvissen een dikke roken, je op je stretcher ligt, keihard beetkrijgt, en vervolgens denkt "fuck it, geen zin" :stoned: (wiet)

WhiteWiddow zei:
Je met een meid aan het praten bent over het feest, om op de vraag van "Ga je vaker naar dit soort feesten" zonder schaamte antwoord en ook nog eens hard "Nee hoor, geen last van een drugslul, gaat prima!" :D (XTC)
Ik ben wel benieuwd wat hier je gedachtegang was. xD

Terug
Bovenaan