Je weet dat je hard gaat als....

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je ruim acht uur lang nonstop achter elkaar bezig bent met het zoeken naar een leuk achtergrondplaatje voor je myspace/hyves.... :rolleyes:

Vigilante

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
Als je ruim acht uur lang nonstop achter elkaar bezig bent met het zoeken naar een leuk achtergrondplaatje voor je myspace/hyves.... :rolleyes:

Omg! Ik besteed onder invloed zo nu en dan wel lange tijd met zoeken naar plaatjes/filmpjes... maar die komen niet op me hyves lol

cropp zei:
vdk zei:
je joint al 3 uur in de asbak ligt;

je vergeet dingen ofzo :confused:

of dat je een joint draait, en er nog 2 halve in de asbak liggen

Herkenbaar :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Qocaïne zei:
Als je compleet uit je dak gaat en dan opeens beseft dat je al een uur in je bed ligt...

Bij mij betekent dat, dat ik al eerder die nacht heel hard ben gegaan en dat het nu juist de hoogste tijd is geworden om het er eens goed uit te gaan slapen... :P :wink:

Qocaïne

Badass junkie
Marla Singer zei:
Qocaïne zei:
Als je compleet uit je dak gaat en dan opeens beseft dat je al een uur in je bed ligt...

Bij mij betekent dat, dat ik al eerder die nacht heel hard ben gegaan en dat het nu juist de hoogste tijd is geworden om het er eens goed uit te gaan slapen... :P :wink:

Haha! Jij moet toch ook wel eens 'té vroeg' in bed gelegen hebben? :wink: Half spacend, half slapend, half wakker worden en dan beseffend dat slapen waarschijnlijk nog lang niet gaat werken :beer:

Elohtibbar

Badass junkie
- als je een half gesloopt betonnen gebouw waar verroeste stalen kabels uitsteken in Rotterdam ineens heel mooi vindt
- als de lichtjes bovenop een gillende ambulance en stoplichten prachtig zijn
- als je steeds vergeet wat je de vorige zin zei
- als de zwarte jas van een vriendin ineens prachtige rode stippen-patronen blijkt te hebben
- als je om 3 uur 's nachts op een industrieterrein ineens een paard met wagen ziet staan
- als je verdwaalt in Outland

eXeCuze

Bewuste gebruiker
Als je lekker aan het pokeren bent en ook aan het winnen, en je dan opeens wakker word in je bed en je bedenkt dat je eigenlijk niet eens kan pokeren xD

Elohtibbar

Badass junkie
Qocaïne zei:
Rabbithole zei:

En alleen maar rondjes loopt! Want tja, ieder rondje is anders! :wink:

Hahahaha, precies! :tearsofjoy: en ik had voordat ik xtc gebruikte me nog ZO voorgenomen om nooit rondjes te gaan lopen en zo te worden! Maarja, ieder rondje is toch ook anders :') :wink:

Vigilante

Wijs gebruiker
Rabbithole zei:

Mijn 1e keer outland, ik stond met een maatje.
Hij zo: laten we naar de kelder gaan, dus wij kijken rond en zien ergens een trap. Wij erheen, blijkt het een trap omhoog te zijn.
Wij zo, nee we moeten naar beneden, want we willen naar de kelder.
Aan de andere kant van de zaal zagen we nog een trap, wij daarheen; trap gaat alleen omhoog.
Nog een trap gezien (de 1e trap), wij daarheen. "Hey wat is dit, alle trappen gaan omhoog, hoe komen we dan ooit in de kelder?".

Uiteindelijk maar naar boven gegaan om erachter te komen dat we toen op de begane grond uitkwamen.
Damn wat was ik koekerd :flushed:

Zoekendezoeker

Belezen gebruiker
alainalain zei:
*Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.

*Je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken.

*Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief".

*Als je je gezicht niet meer voelt.

*Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat.

*Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine
ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.

*Je je gsm zoekt die je gewoon in je hand houdt.

*Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het
wat gebrabbel is.

*Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.

*Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt... Of ineens een boot ziet op de snelweg

*Je iedereen zijn/haar naam kent op een groot feest en je denkt dat
iedereen je beste vriend is!

*Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te
bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)

*Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt je pillen onder je kussen

*Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent!

*Je een drankje gaat halen, en dan bij de bar staat en dan uberhaupt niet meer weet waarom je bij een bar staat.

*Dat je naar je gsm kijkt en met geen mogelijkheid het smsje kan lezen.

*De persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!!

*Elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt..

*Je om je heen staat te kijken en op een gegeven moment je vrienden vragen:
'wat is er?' en jij zegt: 'O niets, ik zocht jullie!

*Dat je allang thuis bent en in bed maar toch het gevoel hebt dat je hele kamer volstaat met mensen, en dat je dus de hele tijd om je heen
kijkt om te kijken of er echt geen mensen zitten.

*Als je meer dan een half uurtje doet om een smsje te sturen.

*Als je een slokje van je flesje water probeert te nemen maar er na duizend keer proberen erachter komt dat de dop er nog op zit.

*Tegen alles en iedereen aanlopen en overal net niet over struikelen.

*dat je na het drinken halen een paar rondjes de zaal door moet omdat je niet meer weet waar je vrienden ook alweer stonden...

Hahaha, heel netjes!!

+ Drinken voor iedereen halen, maar niet aan de beurt kunnen komen omdat iedereen steeds voor je gaat staan :rolleyes:

+ Steeds een slokje willen nemen uit je flesje, maar dat je er voor de 1000ste keer achterkomt dat je water op is.....

:grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Als je in het licht gaat staan om te kijken of je hart nog klopt.

Je je verbaasd dat de kranen zijn dichtgedraaid, daarom water uit de stortbak tapt

Qocaïne

Badass junkie
Na een lange nacht feesten de lichten aangaan en jezelf afvraagd waarom het nu al afgelopen is. Je bent ten slotten net een uurtje binnen :wink:

Je vanalles kwijt bent en dit gaat navragen bij je vrienden, die op hun beurt het voorwerp uit jouw eigen handen halen. Je hebt het gewoon zelf vast!

En dan nu een echte:

Je in het toitet de knopen van je broek niet meer los krijgt... maar wel héél nodig moet plassen.
Je dan uiteindelijk probeerd om je lul via de broekrand naar buiten te trekken, maar beseft dat het niet gaat lukken... hij is immers flink gekrompen.

Oops, dat zit er niets anders op dan maar gewoon door te dansen.. hopen dat het over een uurtje wel lukt :P

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Je de kerel die je een uur geleden hebt uitgescholden omdat ie je fiets wilde jatten, ineens een knuffel geeft.

iSmokex

Bewuste gebruiker
- je geen diepte meer ziet op mdma
-je wilt smsen, maar naar je agenda gaat, en er dan achter komt dat die vakjes om elkaar heen kunnen dansen terwijl je daaronder nog een hele lichtshow van je toetsen hebt.
-je xbox animaties kijkt, het te heftig word, weg kijkt, maar je al snel weer terug kijkt zonder dat je dit wilt.
-Met dekentjes in een huis zitten waar de verwarming op 28 graden staat, je dan de vloerverwarming aanzet, en vervolgens de openhaard aangooit.
-je verdwaalt bent op een weg waar je elke dag minimaal 3 keer fietst
-een band hebt met rare reptielen, ze gaat vasthouden en aaien, terwijl je ze normaal een beetje eng vind. (was daarna wel over de angst heen xD)
-je constant opzoek bent naar dingen en vergeet waar je naar zoekt.
-een peuk een halfuur in je handen hebben maar hemvergeet dat je hem in je hand hebt en dus ook vergeet aan te steken.
-in een berging op een matras liggen en denken dat er camera's hangen en mensne ons volgen.
-je afvragen of er mensen zouden zijn die aan mensen denken die doorgespaced in een berging liggen.
-een preek van je vader door de telefoon krijgen over dat het kut gaat en die me verteld datje alleen achteruit gaat, maar tergelijkertijd een goed gevoel bij dat gesprek hebben
-vanaf 3 tot 6 uur snachts op straat rondlopen, nergens heen.
-je aan een waterpijp blijft hijsen alsof je leven er van af hangt, terwijl deze al zo'n half uur op is.
-als je naar huis fietst denkt dat er op elk portiek waar je langsfietst iemand staat, terwijl er helemaal niemand op straat is.
-je met een laptop in the middel of nowhere gaat zitten kijken naar een heel groen scherm.

enkele gevallen van erg hard gaan bij mij!

Santatrip

Belezen gebruiker
- je na ieder feestje denkt hoe je nou toch aan die brandblaren tussen je vingers komt...
- een feestje in een klein uurtje voorbij lijkt te zijn en pas de volgende dag de herinneringen 1 voor 1 terugkomen...
- iemand tegen je zegt dat er bloed uit je mond loopt...

:wave:

Brabbels

Newbie
al wilt afrekenen wanneer je de menukaart krijgt

als je je koffer vriendelijk in de bagagekluis wipt en ze de kluis later open moeten schroeven om hem er weer uit te krijgen (de koffer bleek naderhand eigenlijk niet in de kluis te passen).

cropp

Badass junkie
je kotst, en besluit dat je kotsen grappig is, je vinger in je keel steekt en liters begint rond te spauwen, het heeft het hele weekeind zo nu en dan geregend, maar die vlek gaat niet meer van de stoep :tearsofjoy:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
cropp zei:
je kotst, en besluit dat je kotsen grappig is, je vinger in je keel steekt en liters begint rond te spauwen, het heeft het hele weekeind zo nu en dan geregend, maar die vlek gaat niet meer van de stoep :tearsofjoy:

Ok, dit begint wel vrij ziek te worden... :rolleyes:

cropp

Badass junkie
Marla Singer zei:
cropp zei:

echt gebeurt :tearsofjoy:

bijna weekeind dus weer een kans :hearteyes:

jimi

Belezen gebruiker
cropp zei:

hahaha kaaaanker, dat gaat echt heel ver

Drientje

DF-koning
Je thuis komt van een buiten feestje en niet meer normaal kunt lopen omdat je steeds op een brandende peuk hebt getrapt en dat niet gevoeld hebt.

Je ineens bier drinkt terwijl je dat nooit doet maar je mond is zo droog en bier is alles wat er is.

Je drie dagen later ineens opgebeld wordt door iemand die je schijnbaar je telefoonnummer hebt gegeven inclusief je levensverhaal :flushed: (mdma maakt iedereen zo lief)

Vigilante

Wijs gebruiker
Irie zei:
...je het allemaal niet meer weet

Je niet meer weet of je je dosis al had genomen of dat je hem vergeten was en er nog steeds ligt... dan bedenken: ik was m vergeten (aangezien je koekoek maten dat ook zeggen). En dat een paar keer achter elkaar en dan de volgende dag beetje narekenen en erachter komen dat je 3x meer heb genomen dan gepland.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Als je niet in de gaten hebt dat je hard gaat. En je stotterend probeert te zeggen, met enkele knikkende bewegingen met het hoofd: "Ik v vv vv voel me hardstikke nuchter"

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
cropp zei:
Marla Singer zei:
cropp zei:

echt gebeurt :tearsofjoy:

bijna weekeind dus weer een kans :hearteyes:

:rolleyes: Het is maar wat je leuk vindt, ieder zo z'n voorkeur, maar ik ga zelf toch liever voor andere - prettiger - effecten van drugs...

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
- De muziek zo danig vervormd dat het niet meer mooi is en je het maar uit zet.
- Je niet meer de straat op durft omdat je geen kleuren meer kan onderscheiden en bang bent dat je een boete krijgt voor door het rode licht lopen.

Bovenaan