Exceptional Insight zei:Dat komt omdat je bergafwaarts gaat, dat is niet eerlijk.Deranged zei:Als je mij bent, dan weet je dat je sowieso hard gaat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Exceptional Insight zei:Dat komt omdat je bergafwaarts gaat, dat is niet eerlijk.Deranged zei:Als je mij bent, dan weet je dat je sowieso hard gaat.
KoxBox zei:Je geflitst wordt terwijl je in hyperspace op je bank zit.
Nou als je die niet snapt.....Sublimo zei:KoxBox zei:Je geflitst wordt terwijl je in hyperspace op je bank zit.
geflitst ?
Drientje zei:Nou als je die niet snapt.....Sublimo zei:KoxBox zei:Je geflitst wordt terwijl je in hyperspace op je bank zit.
geflitst ?
Flitspaal, snelheid..... Pfff.
De lol is er gauw af als je kleine kinderen mopjes moet uitleggen.
Thanks for ruining my joke, you son of a **** **** **** * * * * *** ** * ** ****!!!Sublimo zei:KoxBox zei:Je geflitst wordt terwijl je in hyperspace op je bank zit.
geflitst ?
KoxBox zei:Thanks for ruining my joke, you son of a **** **** **** * * * * *** ** * ** ****!!!Sublimo zei:KoxBox zei:Je geflitst wordt terwijl je in hyperspace op je bank zit.
geflitst ?
Niets persoonlijks hoor.![]()
KoxBox zei:Maar het is je vergeven hoor. (Omdat dit nu mijn 3000ste post is)
Huggybear zei:Je ruzie hebt met je broodje.
endor zei:Als je je riem 2 keer kapot trekt op de wc.![]()
Echt gebeurd bij mij.
Heb er toen een knoop in gelegt en nogmaals kapot getrokken , toen aan iedereen gaan vragen of ze een touwtje of een extra riem meehadden.![]()
Sublimo zei:endor zei:Als je je riem 2 keer kapot trekt op de wc.![]()
Echt gebeurd bij mij.
Heb er toen een knoop in gelegt en nogmaals kapot getrokken , toen aan iedereen gaan vragen of ze een touwtje of een extra riem meehadden.![]()
Wat had je toen genomen ? :P
endor zei:ongeveer 400 mg MDMA. :P
Sublimo zei:endor zei:ongeveer 400 mg MDMA. :P
Dan begrijp ik het !Was dat je eerste keer ?
In 1 keer? Ik heb ook al eens 800?mg (dacht ik, niet in één keer wel te verstaan) genomen, ik kon niet meer stappen, niet meer praten, had ongecontroleerde spastische bewegingen en van die dingen.endor zei:Sublimo zei:endor zei:ongeveer 400 mg MDMA. :P
Dan begrijp ik het !Was dat je eerste keer ?
Haha , neen dat was ongeveer de voorlaatste keer dat ik MDMA nam.
maar ik heb al erger gehad.
1 maal 750 mg (ongeveer) genomen , man ik was veel te hard aan 't gaan.![]()
KoxBox zei:Na die nacht wist ik maar één ding: NOOIT MEER!![]()
Volgens mij is MD één van de meest onderschatte drugs.
Sublimo zei:Je rond 4u 's nachts een meisje op straat voor een kauwgom vraagt waarop zij antwoordt: En zijn het goede pillen ?
endor zei:KoxBox zei:Na die nacht wist ik maar één ding: NOOIT MEER!![]()
Volgens mij is MD één van de meest onderschatte drugs.
Daar kan je wel gelijk in hebben.
OnderDeEik zei:Sublimo zei:Je rond 4u 's nachts een meisje op straat voor een kauwgom vraagt waarop zij antwoordt: En zijn het goede pillen ?
Hehe, mooi moment![]()
Geen locatie, geen lichaam, enkel gedachten![]()
LADd zei:...als je probeert je hand eraf te likken omdat je denkt dat die van coke gemaakt is
geen commentaar over mijn ideeën over het gebruik van coke op dat moment![]()
Euuuuuuuhhh nah.LADd zei:...als je probeert je hand eraf te likken omdat je denkt dat die van coke gemaakt is
LADd zei:...als je probeert je hand eraf te likken omdat je denkt dat die van coke gemaakt is
atbboy zei:LADd zei:...als je probeert je hand eraf te likken omdat je denkt dat die van coke gemaakt is
Junkie!, wat had je op toen je dacht dat je hand van coke was?
Mag ik je hand even lenen?

dan moetje wel héél erg ver weg zijnDreuge zei:als je op het festival terein van dour moet rondvragen hoe je bij de camping komt
cropp zei:Als je op je werk een hardslag ziet verschijnen in de horizontale voegen tussen de tegels in...
De dag ervoor om half 11 zo`n dikke lijn pep leggen dat je de hele nacht wakker blijft en de dag erna van 6 uur s`avonds tot 3 uur s`nachts moet werken, en om half 3 naar de tegels staart...W.F.L. zei:cropp zei:Als je op je werk een hardslag ziet verschijnen in de horizontale voegen tussen de tegels in...
Beetje teveel koffie op misschien? :P