Je weet dat je hard gaat als....

Als je je joint al een kwartier vasthoud maar die vergeet omdat je ergens op een andere plek met je gedachten zit.

Je op het idee komt dat je best een heel lelijk meisje kan zoenen om haar zelfbeeld wat op te krikken en denkt hiermee een goede daad te doen :rolleyes:

je zonder t-shirt op de wc van een feest je flesje staat te vulle en dan in de spiegel kijkt en ff je grote doppe bewondert met mond open en een vriend of iemand die je net kent komt binne lopen en vraagt ''ga je hard?''

Je rond 4u 's nachts een meisje op straat voor een kauwgom vraagt waarop zij antwoordt: En zijn het goede pillen ?

Als je je riem 2 keer kapot trekt op de wc. :lol:
Echt gebeurd bij mij.
Heb er toen een knoop in gelegt en nogmaals kapot getrokken , toen aan iedereen gaan vragen of ze een touwtje of een extra riem meehadden. :lol:

endor zei:
Als je je riem 2 keer kapot trekt op de wc. :lol:
Echt gebeurd bij mij.
Heb er toen een knoop in gelegt en nogmaals kapot getrokken , toen aan iedereen gaan vragen of ze een touwtje of een extra riem meehadden. :lol:

Wat had je toen genomen ? :P

endor zei:
Sublimo zei:
endor zei:
ongeveer 400 mg MDMA. :P

Dan begrijp ik het ! :lol: Was dat je eerste keer ?

Haha , neen dat was ongeveer de voorlaatste keer dat ik MDMA nam.
maar ik heb al erger gehad.
1 maal 750 mg (ongeveer) genomen , man ik was veel te hard aan 't gaan. :lol:
In 1 keer? Ik heb ook al eens 800?mg (dacht ik, niet in één keer wel te verstaan) genomen, ik kon niet meer stappen, niet meer praten, had ongecontroleerde spastische bewegingen en van die dingen.

Leuke avond dat wel. :D

Na die nacht wist ik maar één ding: NOOIT MEER! :lol:

Volgens mij is MD één van de meest onderschatte drugs.

endor zei:
KoxBox zei:
Na die nacht wist ik maar één ding: NOOIT MEER! :lol:

Volgens mij is MD één van de meest onderschatte drugs.

Daar kan je wel gelijk in hebben.

Ja, inderdaad. Dat heb ik zelf ook ervaren in het afgelopen weekend...

MDMA is een fantastische drug, maar je mag het zeker niet onderschatten.

OnderDeEik zei:
Sublimo zei:
Je rond 4u 's nachts een meisje op straat voor een kauwgom vraagt waarop zij antwoordt: En zijn het goede pillen ?

Hehe, mooi moment :lol:

Geen locatie, geen lichaam, enkel gedachten :love:

Ik heb dat nog al eens gehad met methylone. Ik stond buiten een sigaret te roken en toen kwam er een meisje op mij af die me in de ogen keek, en zei: Wat heb jij een grote pupillen, als jij niks genomen hebt weet ik het ook niet meer....

Heerlijk zo van die momenten ! :love:

...als je probeert je hand eraf te likken omdat je denkt dat die van coke gemaakt is

geen commentaar over mijn ideeën over het gebruik van coke op dat moment :wave:

LADd zei:
...als je probeert je hand eraf te likken omdat je denkt dat die van coke gemaakt is

Als je het openlijk op een forum plaatst , kun je toch wel commentaar verwachten ?
Here we go : het is gewoon vreemd.
Van coke denken dat je hand gemaakt is van coke? :P
Hoeveel had je op ? 5 gram?

LADd zei:

Junkie!, wat had je op toen je dacht dat je hand van coke was?
Mag ik je hand even lenen?

atbboy zei:
LADd zei:

Junkie!, wat had je op toen je dacht dat je hand van coke was?
Mag ik je hand even lenen?

50 euro en je krijgt mn hand voor n uurtje :mrgreen:

Als je iemand van de groep op een feest kwijt bent en tegen een ander van de groep zegt, hij is van de kaart of zie jij hem nog?

Dreuge zei:
als je op het festival terein van dour moet rondvragen hoe je bij de camping komt
dan moetje wel héél erg ver weg zijn :p
alsje op dour camping tegen een voorbijganger zegt , zo en wat komjij verkopen?

W.F.L. zei:
cropp zei:
Als je op je werk een hardslag ziet verschijnen in de horizontale voegen tussen de tegels in...

Beetje teveel koffie op misschien? :P
De dag ervoor om half 11 zo`n dikke lijn pep leggen dat je de hele nacht wakker blijft en de dag erna van 6 uur s`avonds tot 3 uur s`nachts moet werken, en om half 3 naar de tegels staart...

....Je weet dat 't zwarte gat niet bestaat, maar er tóch maar over heen stapt. :D

....Je scooter in de lucht ziet hangen, gas hendel vastpakt en gas geeft en valt omdat je mee gesleept word.

....Je ineens veilloos mooi kan zingen en alle hoge noten haalt... :eek:

....Ruzie maakt met de mannetjes achter de bar, die gauw wegschieten als je kijkt, maar hun wel doorhebt want de haarsprietjes steken er boven uit.. ha!

....Als je een bekende tegenkomt, maar en niet tegen praat omdat je geen 3de keer in zo'n stomme hallucinatie trapt :rolleyes:

Terug
Bovenaan