Je weet dat je hard gaat als....

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
Je weet dat je hard gaat als...

- Je een heel pakje peuken hebt weggerookt.
- Je kaak een eigen leven begint te leiden.

Dat je moet gaan liggen omdat je coordinatie totaal weg is... :rolleyes:

Dat je binnen met een zonnenbril op je bek aan het stuk bijten bent tijdens een speed trip, terwijl je losgaat op airhockey..

Je bijna twee pakjes sigaretten leeg rookt..

Jezelf op de foto laat zetten( en nog zegt midden in een speed trip, dat je de volgende dag de foto wel leuk zal vinden.) Vervolgens de volgende dag de foto ziet en je de tering schrikt :openmouth: :grin:

Andyy

Bewuste gebruiker
als je scheef loopt en denkt dat je heel normaal voorwaarts loopt
als je allemaal onzin woorden uitkraamt en daarna vraagt wat er zo grappig is als iedereen lacht
als je in de prullenbak pist omdat je denkt dat de wc bezet is
als je in bed ligt met je ogen dicht en een andere wereld voor je ziet
als je na 12 uur nog niet hebt geslapen
als je hoofden van jongetjes boven de schuttig ziet die lopen te lachen als je staat te pissen
als je een ouwe man in eeen steeg je naam hoort roepen en zegt KOM IS! en je gaat erachteraan
als je achterin de auto zit en je denkt dat je al een kwartier rijdt maar nog maar 200 meter verderop bent
als je je beste maat voor heel iemand anders aanziet
als je beste maat opeens geel/paars/zwart/rood/oranje haar heeft
als je opeens een dikke tor op je maat ze arm ziet zitten en de volgende dag zit je er met ze allen over te denken of dat wel echt was? (en ik denk nog steeds van wel :rolleyes: )
als je op dinsdag(nacht) richting discotheek loopt en je denkt ff een leuke zaterdag avond te hebben( :confused::grin: )
als je een bos met daarachter een heleboel verlichting aanziet voor een groep mensen met fakkels.

en nog wel veel meer !!

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Andyy zei:
als je scheef loopt en denkt dat je heel normaal voorwaarts loopt
als je allemaal onzin woorden uitkraamt en daarna vraagt wat er zo grappig is als iedereen lacht
als je in de prullenbak pist omdat je denkt dat de wc bezet is
als je in bed ligt met je ogen dicht en een andere wereld voor je ziet
als je na 12 uur nog niet hebt geslapen
als je hoofden van jongetjes boven de schuttig ziet die lopen te lachen als je staat te pissen
als je een ouwe man in eeen steeg je naam hoort roepen en zegt KOM IS! en je gaat erachteraan
als je achterin de auto zit en je denkt dat je al een kwartier rijdt maar nog maar 200 meter verderop bent
als je je beste maat voor heel iemand anders aanziet
als je beste maat opeens geel/paars/zwart/rood/oranje haar heeft
als je opeens een dikke tor op je maat ze arm ziet zitten en de volgende dag zit je er met ze allen over te denken of dat wel echt was? (en ik denk nog steeds van wel :rolleyes: )
als je op dinsdag(nacht) richting discotheek loopt en je denkt ff een leuke zaterdag avond te hebben( :confused::grin: )
als je een bos met daarachter een heleboel verlichting aanziet voor een groep mensen met fakkels.

en nog wel veel meer !!

Kijk dat klinkt goed. Jij vermaakt je lekker en gaat goed hard op je shit... :hearteyes:

Altijd goed en zeer herkenbaar. :sunglasses:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Al je na 36uur trippen uur nog niet de realiteit/waanzin kan onderscheiden :hearteyes:
Oke had wat (te)veel lsd,2c-p genomen maar het is toch zomer Full moon :hearteyes:

Beanhead

Badass junkie
Zonet gebeurd en vond het toch wel wat :tearsofjoy:

Dus ik besluit om nog een laatste (dikkere) joint te rollen om lekker te slapen... Merk ik nadat ik hem heb dichtgerold, dat ik geen vuur heb -_-.

Heel het huis afgezocht, no lighter to find...

Duuussss krijg ik de geniale ingeving:

Om een opgerold stuk keukenpapier op het elektrisch vuur te leggen stand 10... Wachten tot het begint te roken, paar keer blazen en dan joint er tegenhouden en aanademen :tearsofjoy:

Daarna als de TERING naar buiten lopen want er mag binnen niet gerookt worden & ik wil van dat strootje af dus loop ik helemaal naar buiten naar het dichtsbijzijnste rioolputje, word ik begroet door twee meisjes "goeienacht!" :tearsofjoy: en eens ik terug naar binnen keer word ik ontvangen door vier stevige windvlagen :hearteyes:

Heerlijk heh die MDMA

slaapzacht DF!

Als je na 4 pilletjes, 2 buisjes G en 3 snuifjes Speed hallucineert als een gek...

Ken je die videoclips van lady gaga en nog zo'n andere gozer waarin de ogen veels te groot zijn voor bij 't passen van 't hoofd?

Ik zag de rest van de tijd alleen maar mensen met één groot oog en één mini oog, gezichten waren heel erg richting de zombies van de clip Thriller, en 't leek alsof iedereen een doorzichtige plastic beugel inhad, die je er zo uit kon halen.

Heeel vaag en iets te veel van 't goede spul gehad.

Huggybear

Belezen gebruiker
25tolife zei:
Na 4 dagen pas realiseert dat het 4 dagen geleden is dat je het stofje hebt genomen... :confused: :hearteyes:
Tja, het is moeilijker om na 3 dagen te realiseren dat je 4 dagen geleden al het stofje hebt ingenomen... Dan ga je misschien nog wel harder :P

Huggybear

Belezen gebruiker
Even voor de duidelijkheid: ik gebruikte bij me laatste post gewoon me fantasie..... nog nooit een upper gebruikt behalve mdma....

Fishhead0707

Wijs gebruiker
funky_skunk_junky zei:
Als je probeerd wat op te schrijven, maar je finaal door het hele schrift heen krast met de pen, omdat dat zooooo lekker voelt. Woeps.. :grin:

Lekker bezig. Doet me denken aan de Kleuterschool.. :grin: Damn als ik dat eens over zou mogen doen..
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

whyme

Belezen gebruiker
Je random mensen uit je vriendengroep gaat vragen of ze kunnen draaien omdat je zelf te lam bent, zelfs al hebben ze nog nooit geblowd/hebben ze er een afkeer van :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Je nog geen meter voor je kan kijken door alle driehoeken, vierkantjes, rondjes heen...
En je je eigen naam niet meer zou weten , en je je niet meer in je eigen lichaam voelt :hearteyes:

Angramar Temenos

Badass junkie
whyme zei:
Je random mensen uit je vriendengroep gaat vragen of ze kunnen draaien omdat je zelf te lam bent, zelfs al hebben ze nog nooit geblowd/hebben ze er een afkeer van :grin:

Je random mensen uit je vriendengroep gaat vragen of ze kunnen draaien omdat je zelf te lam bent, zelfs al hebben ze nog nooit achter een draaitafel gestaan en weten ze niet eens hoe een crossfader werkt :mrgreen:

riflexz

Bewuste gebruiker
Als je pik gewoon veel te klein is. En je echt goed moet mikken (meestal pis echt veel, maar op heel traag tempo)

atbboy

Bewuste gebruiker
Qocaïne zei:
Marla Singer zei:
Qocaïne zei:
Als je compleet uit je dak gaat en dan opeens beseft dat je al een uur in je bed ligt...

Bij mij betekent dat, dat ik al eerder die nacht heel hard ben gegaan en dat het nu juist de hoogste tijd is geworden om het er eens goed uit te gaan slapen... :P :wink:

Haha! Jij moet toch ook wel eens 'té vroeg' in bed gelegen hebben? :wink: Half spacend, half slapend, half wakker worden en dan beseffend dat slapen waarschijnlijk nog lang niet gaat werken :beer:

Heb ik nou ook wel eens last van alleen blijf ik dan half wakker half slapend liggen.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
seth zei:
Als je aan je vrienden vraagt wanneer je nu vertrekt naar het feest, en zij je dan melden dat het gisteren was en je al enige uren weer thuis bent...

Nice one..

Ik was dit weekend ook compleet de tijd kwijt, dacht dat ik al vreselijk lang aan het spacen was op LSD was het echt pas 5 a 6 uur ofzo. Uiteindelijk een uberbom temazepam + alprazolam erin gegooid en werkelijk waar geslapen.. :grin:

He saved my day!!!! Superbenzo :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

It's a Bird
It's a Plain
No it's super BENZO...

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

he is nice

very nice...

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
-Als je je ogen opendoet en dan pas beseft dat je ze de hele tijd dicht hebt gehouden want je merkt toch bijna geen verschil :openmouth: :hearteyes: :hearteyes:

-Je allemaal zwarte beesten ziet vliegen/vlug weglopen in je ooghoeken

Trippert Q

Experimenterende gebruiker
Miss Kittin zei:
-
- je opeens vanuit het niets hardop antwoord geeft op het gesprek wat zich in je hoofd afspeelt (mdma)

Even reageren op een erg oude post :)
Dit heb ik ook een keer gehad, ik zat thuis op mijn pc aan de MDMA, 2 vrienden waren al naar de stad gegaan en ik zou thuis blijven omdat ik te veel ophad. Een uur later denk ik dat ze achter me zitten en dat ze een gesprek met elkaar aan het voeren zijn waar ik leuk een paar keer op heb geantwoord. Na een half uur kwam ik er toen pas achter dat er niemand meer was :grin:

bier

Badass junkie
Trippert Q zei:
Miss Kittin zei:
-
- je opeens vanuit het niets hardop antwoord geeft op het gesprek wat zich in je hoofd afspeelt (mdma)

Dit heb ik ook een keer gehad, ik zat thuis op mijn pc aan de MDMA, 2 vrienden waren al naar de stad gegaan en ik zou thuis blijven omdat ik te veel ophad. Een uur later denk ik dat ze achter me zitten en dat ze een gesprek met elkaar aan het voeren zijn waar ik leuk een paar keer op heb geantwoord. Na een half uur kwam ik er toen pas achter dat er niemand meer was :grin:

:tearsofjoy:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
bier zei:
Trippert Q zei:
Miss Kittin zei:
-

:tearsofjoy:

ClASSIC!!! :tearsofjoy:

Beanhead

Badass junkie
Als je je soms op een feest enorm afvraagt hoe je ineens aan verschillende drugs komt.

De laatste tijd heb ik iets nieuws geleerd: Normaal geef ik veel te veel drugs weg... Ruilhandel :hearteyes: coming home with more drugs then you left with :hearteyes:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Beanhead zei:
Als je je soms op een feest enorm afvraagt hoe je ineens aan verschillende drugs komt.

De laatste tijd heb ik iets nieuws geleerd: Normaal geef ik veel te veel drugs weg... Ruilhandel :hearteyes: coming home with more drugs then you left with :hearteyes:

+1

Pro ruilhandel.. :hearteyes:

Bovenaan