Je weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als.. Je een half uur lang super geconcentreerd bezig bent je volgende 'perfecte' lijn pep neer te leggen. :wink:

Had ik laatst, strak van de pep. :D Weet niet hoe lang ik er precies mee bezig was, maar het is meer dan een half uur geweest, zonder grappen. Proberen om de, in mijn ogen, perfecte lijn te maken. Steeds weer even opnieuw hakken, of is het toch nét iets te weinig of niet perfect verdeeld, niet kaarsrecht, iets te lang, enz. Uiteindelijk is hij perfect, maar kijk je er een poosje naar en iets is er niet 'perfect' aan maar je weet niet wat. Hop, alles weer op een hoop en opnieuw beginnen. :D

Wanneer je vrienden bij je weglopen omdat je te hard gaat :lol:

Op Q-base liepen mijn vrienden en vriendinnen bij mij weg, omdat ik zo hard ging, dat het niet meer leuk was. :love:
Wat een vriendengroep heb ik toch :lol:

WappieWappie zei:
Je weet dat je hard gaat als.. Je een half uur lang super geconcentreerd bezig bent je volgende 'perfecte' lijn pep neer te leggen. :wink:

Had ik laatst, strak van de pep. :D Weet niet hoe lang ik er precies mee bezig was, maar het is meer dan een half uur geweest, zonder grappen. Proberen om de, in mijn ogen, perfecte lijn te maken. Steeds weer even opnieuw hakken, of is het toch nét iets te weinig of niet perfect verdeeld, niet kaarsrecht, iets te lang, enz. Uiteindelijk is hij perfect, maar kijk je er een poosje naar en iets is er niet 'perfect' aan maar je weet niet wat. Hop, alles weer op een hoop en opnieuw beginnen. :D

Ik had dat tijdens coke, ik ging mezelf naar de 21 toe snuiven. Dus fucking lang bezig geweest om een 21 neer te leggen van coke.. :D En toen boooom vuurwerk very nice avond..

Olijfboompje zei:
Wanneer je vrienden bij je weglopen omdat je te hard gaat :lol:

Op Q-base liepen mijn vrienden en vriendinnen bij mij weg, omdat ik zo hard ging, dat het niet meer leuk was. :love:
Wat een vriendengroep heb ik toch :lol:

haha lekker bezig.. Scheeve kaken en grote doppen.

Hoppa... Alles naar de Klote..

:D

WappieWappie zei:

Ja vaak genoeg gehad.. :oops: Haha :D

Als je van de wereld af wordt geblazen en voor een klein momentje ergens anders bent, daarna langzaam weer neerdaalt en je weer controle begint te krijgen over je eigen lichaam.

Als je in bijna elke zin vraagt waar we het ook al weer over hadden en geen zinnen meer weet te vormen.

Sublimo zei:
Als je van de wereld af wordt geblazen en voor een klein momentje ergens anders bent, daarna langzaam weer neerdaalt en je weer controle begint te krijgen over je eigen lichaam.
Daar heb ik geen drugs voor nodig hoor. Ik kijk om me heen en zie de wondertjes in de natuur of in mijzelf. Soms blaast de natuur me echt van de sokken.

Mephedrone: Je in een stilstaande auto zit, en beelde van je werk buiten ziet gebeuren en echt zit tekijken van is dit echt?

mephe4 zei:
Cooper zei:
Als je met de camera een het spelen bent en tegen je makker zegt:
He! film die golven eens op de muur!

hahaha die is echt goed!! :rock:

Zo heb ik ook al iets meegemaakt. :)

We zaten in de tent op een festival ketamine kristallen te crushen, het was donker dus we zagen zeer weinig. Op een gegeven moment had mijn kameraad het idee dat er veel van het kaartje afviel op het luchtbed, waarop ik zei: Nee, dat zijn maar de visuals. :D

>je in een droom begeeft.

>je blikje drinken koopt, en moet betalen????? terwijl die muntjes(geld) er toch heeeeeeeel raar uitzien en heeeeel raar voelen.raaaaaaaaaaar

>de auto uitstapt met z'n allen, terwijl ie nog rijdt(zachtjes) en verderop in de struiken tot stilstand komt. ojaaaaaa

> je het water/zweet uit elke porie op je hoofd voelt glijden

Er een zandstorm van glinstertjes door je kamer waait, waar nomaden in dansen :love: En even later vieze zwarte insecten uit je muren. Haha. Serieus, slaaptekort...
Slaapjes zijn goed! :smoke:

als je dit gesprek hebt over de vloer op film tijdens een truffeltrip:

zij: het is ZO mooi
ik: beschrijf is hoe het is
zij: nee je bent me aan het filmen!
ik: Beschrijf het is dat is leuk als we het morgen terug zien
zij: jij weet ook hoe het is!!
ik: jaaaa maar beschrijf het is
zij: ja het gaat zo fjeewwwwwwwhh
ik: het golft als water he? En het geeft me een fijn en warm gevoel van binnen.. jou ook? En de poes is ook zo mooooi...
zij: maar ze loopt over de mooie vloer, dat mag ze niet..
ik: het gekke is als ik de poes volg dan is alles weer normaal..... nee toch niet..
zij: nee de vloer gaat gewoon door..

schept een band zoiets :love:

heroesss zei:
Als je over het cs station loopt en er achter komt dat je geen kant op kan omdat je geen geld bij je hebt en ook geen telefoon hebt om iemand te bellen. En nee, je hebt ook geen treinkaartje bij je.

Als je een beveiliger voor politie aanziet en zegt hoe mooi die wel niet is in zo'n kostuum.

Als je tegen onbekende mensen zegt dat ze heel mooi zijn.

Als je 10 keer in 1 uur tijd naar de wc moet.

Als je 20 keer hetzelfde nummer aan het luisteren bent en het nog super mooi blijft en het voelt alsof je nog nooit zo iets bijzonders hebt gehoord.

Als je niet meer weet waar en hoe je ergens bent.

Echt hard eh man

Terug
Bovenaan