Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Beanhead zei:Dat is de bedoeling.
Alhoewel ik wel vaak ruil met de intentie om gewoon DRUGS te sparen![]()
WappieWappie zei:Je weet dat je hard gaat als.. Je een half uur lang super geconcentreerd bezig bent je volgende 'perfecte' lijn pep neer te leggen.
Had ik laatst, strak van de pep.Weet niet hoe lang ik er precies mee bezig was, maar het is meer dan een half uur geweest, zonder grappen. Proberen om de, in mijn ogen, perfecte lijn te maken. Steeds weer even opnieuw hakken, of is het toch nét iets te weinig of niet perfect verdeeld, niet kaarsrecht, iets te lang, enz. Uiteindelijk is hij perfect, maar kijk je er een poosje naar en iets is er niet 'perfect' aan maar je weet niet wat. Hop, alles weer op een hoop en opnieuw beginnen.
![]()
Olijfboompje zei:Wanneer je vrienden bij je weglopen omdat je te hard gaat![]()
Op Q-base liepen mijn vrienden en vriendinnen bij mij weg, omdat ik zo hard ging, dat het niet meer leuk was.![]()
Wat een vriendengroep heb ik toch![]()
WappieWappie zei:Je weet dat je hard gaat als.. Je een half uur lang super geconcentreerd bezig bent je volgende 'perfecte' lijn pep neer te leggen.
Had ik laatst, strak van de pep.Weet niet hoe lang ik er precies mee bezig was, maar het is meer dan een half uur geweest, zonder grappen. Proberen om de, in mijn ogen, perfecte lijn te maken. Steeds weer even opnieuw hakken, of is het toch nét iets te weinig of niet perfect verdeeld, niet kaarsrecht, iets te lang, enz. Uiteindelijk is hij perfect, maar kijk je er een poosje naar en iets is er niet 'perfect' aan maar je weet niet wat. Hop, alles weer op een hoop en opnieuw beginnen.
![]()
Petrovic zei:Als je in bijna elke zin vraagt waar we het ook al weer over hadden en geen zinnen meer weet te vormen.
Petrovic zei:Als je in bijna elke zin vraagt waar we het ook al weer over hadden en geen zinnen meer weet te vormen.

Daar heb ik geen drugs voor nodig hoor. Ik kijk om me heen en zie de wondertjes in de natuur of in mijzelf. Soms blaast de natuur me echt van de sokken.Sublimo zei:Als je van de wereld af wordt geblazen en voor een klein momentje ergens anders bent, daarna langzaam weer neerdaalt en je weer controle begint te krijgen over je eigen lichaam.
Sublimo zei:Petrovic zei:Als je in bijna elke zin vraagt waar we het ook al weer over hadden en geen zinnen meer weet te vormen.
LSD ?![]()
Dat heb ik dus ook al vaker gehad. :P
heroesss zei:Sublimo zei:Petrovic zei:Als je in bijna elke zin vraagt waar we het ook al weer over hadden en geen zinnen meer weet te vormen.
LSD ?![]()
Dat heb ik dus ook al vaker gehad. :P
Dat heb ik ook wel eens bij coke gehad.
Cooper zei:Als je met de camera een het spelen bent en tegen je makker zegt:
He! film die golven eens op de muur!

mephe4 zei:Cooper zei:Als je met de camera een het spelen bent en tegen je makker zegt:
hahaha die is echt goed!!![]()

Cooper zei:Als je met de camera een het spelen bent en tegen je makker zegt:
mephe4 zei:Dat je bij een huis aanbelt en vraagt om wc papier.
Xeloc zei:mephe4 zei:Dat je bij een huis aanbelt en vraagt om wc papier.
Om hoe laat?![]()
mephe4 zei:Xeloc zei:mephe4 zei:Dat je bij een huis aanbelt en vraagt om wc papier.
Om hoe laat?![]()
4:15? zo iets. iedergeval gewoon heel laat of vroeg. ahahha
heroesss zei:Als je over het cs station loopt en er achter komt dat je geen kant op kan omdat je geen geld bij je hebt en ook geen telefoon hebt om iemand te bellen. En nee, je hebt ook geen treinkaartje bij je.
Als je een beveiliger voor politie aanziet en zegt hoe mooi die wel niet is in zo'n kostuum.
Als je tegen onbekende mensen zegt dat ze heel mooi zijn.
Als je 10 keer in 1 uur tijd naar de wc moet.
Als je 20 keer hetzelfde nummer aan het luisteren bent en het nog super mooi blijft en het voelt alsof je nog nooit zo iets bijzonders hebt gehoord.
Als je niet meer weet waar en hoe je ergens bent.