Je weet dat je hard gaat als....

Wow zo laag als mn eigen snot opsnuiven in de hoop dat er nog coke inzit ben ik nog niet gezonken haha.. Weleens naar een pakkie gezocht of de restjes opgesnoven ja :P bah. Of water gaan snuiven in de hoop dat die rush terugkomt hahaha. Belachelijk, hetzelfde principe alleen wat minder ranzig :P

Donderdag was er een feestje, en er lag een grote spiegel op tafel met een bergje speed maar we waren ook tequila aan het drinken met zout en citroen. Ik dus 2 flinke lijnen zout gelegd en even later snuift een van mn vrienden het zo op :lol: Maar hij was te ver van de kaart om het te merken.

clockcable zei:
Donderdag was er een feestje, en er lag een grote spiegel op tafel met een bergje speed maar we waren ook tequila aan het drinken met zout en citroen. Ik dus 2 flinke lijnen zout gelegd en even later snuift een van mn vrienden het zo op :lol: Maar hij was te ver van de kaart om het te merken.

Haha. :D

als k tegen mezelf praat praat ik altijd engels,nooit nederlands, engels komt wat realistisher over, waarscheinlijk verkeerd gespeld, heel deze zin

alcoholist zei:
als k tegen mezelf praat praat ik altijd engels,nooit nederlands, engels komt wat realistisher over, waarscheinlijk verkeerd gespeld, heel deze zin

Ik vindt engels in het algemeen ook wat beter overkomen. :)

Als ik niet meer fatsoenlijk uit mijn woorden kom, vreemde stuiptrekkingen vertoon, en kei hard uit mijn bol ga :D

Wanner je letterlijk 10 min lang je fiets probeert open te maken aan de verkeerde kant van het slot.
we hadden het getimed :P

Als je perceptie zo gefucked is dat je 10 seconden naar de muur kijkt en er dan achter komt dat er vlak naast zit in plaats van aan de andere kant van de kamer,

Om half 6 's nachts de krant leest en de lettertjes over de bladzijdes dwalen terwijl je vriend er nog een draait :lol:

als je denkt dat diegene met wie je op msn aan het praten bent langs je in de kamer zit en je dan ook omdraait om iets te zeggen en ineens beseft dat je op msn was aan het praten daarstraks.

Sublimo zei:
als je denkt dat diegene met wie je op msn aan het praten bent langs je in de kamer zit en je dan ook omdraait om iets te zeggen en ineens beseft dat je op msn was aan het praten daarstraks.
Herkenbaar :D

Ik had ook steeds het idee dat er iemand in de kamer bij me zat.

Drientje zei:
Sublimo zei:
Herkenbaar :D

Ik had ook steeds het idee dat er iemand in de kamer bij me zat.

Ik heb me echt omgedraaid om wat tegen je te zeggen, ik dacht dat je achter me op het bed zat, toen besefte ik me ineens dat we op msn aan het praten waren. :D

je vriendin je vind op het tapijt in de draaikamer, je hoofd vol wit poeder omdat je op de spiegel ligt. met naast je een onafgewerkte joint, en de verwarming op volle kracht.

en volgens haar snurkend dat het behang van de muur kwam... (benzo coktail net iets te hard ingeslagen.) MAAR: wel ongeloofelijk goed geslapen

seth zei:
je vriendin je vind op het tapijt in de draaikamer, je hoofd vol wit poeder omdat je op de spiegel ligt. met naast je een onafgewerkte joint, en de verwarming op volle kracht.

images

Op speed MMORPGs spelen, en dan met een NPC beginnen praten :p

En je gaat wel gigantisch hard als het bijna een volledig gesprek duurt voor je het doorhebt.
Zo extreem lang was het bij mij toch niet, maar het was toch langer dan dat ik durf toe te geven :D

W.F.L. zei:
Ook al ben je op de spiegel gevallen, je was wel in veilige houding K.O. gegaan zo te zien? :o
kben niet KO gegaan, gewoon in slaap gevallen door die benzo's, 't was comfortabel warm en da tapijt is heel erg zacht

Terug
Bovenaan