Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
pascal828 zei:...je een donateur gaat PB'en of hij een mod is.:P

Chris Pontius zei:
clockcable zei:Donderdag was er een feestje, en er lag een grote spiegel op tafel met een bergje speed maar we waren ook tequila aan het drinken met zout en citroen. Ik dus 2 flinke lijnen zout gelegd en even later snuift een van mn vrienden het zo opMaar hij was te ver van de kaart om het te merken.
Nee hoor, dan kijk je gewoon te veel films.pascal828 zei:Je met een Amerikaans accent gaat praten als je wat zegt/leest.
alcoholist zei:als k tegen mezelf praat praat ik altijd engels,nooit nederlands, engels komt wat realistisher over, waarscheinlijk verkeerd gespeld, heel deze zin
seth zei:Als je bek zodanig klef is dat een smelt tabletje gewoon op je tong blijft liggen
seth zei:speed, ganja en geen water

W.F.L. zei:Gantoise?![]()
seth zei:W.F.L. zei:Gantoise?![]()
westvlut
KoxBox zei:seth zei:W.F.L. zei:Gantoise?![]()
westvlut![]()
Ik kijk bijna geen films. :PDrientje zei:Nee hoor, dan kijk je gewoon te veel films.
HerkenbaarSublimo zei:als je denkt dat diegene met wie je op msn aan het praten bent langs je in de kamer zit en je dan ook omdraait om iets te zeggen en ineens beseft dat je op msn was aan het praten daarstraks.
Drientje zei:HerkenbaarSublimo zei:als je denkt dat diegene met wie je op msn aan het praten bent langs je in de kamer zit en je dan ook omdraait om iets te zeggen en ineens beseft dat je op msn was aan het praten daarstraks.![]()
Ik had ook steeds het idee dat er iemand in de kamer bij me zat.
seth zei:je vriendin je vind op het tapijt in de draaikamer, je hoofd vol wit poeder omdat je op de spiegel ligt. met naast je een onafgewerkte joint, en de verwarming op volle kracht.
kben niet KO gegaan, gewoon in slaap gevallen door die benzo's, 't was comfortabel warm en da tapijt is heel erg zachtW.F.L. zei:Ook al ben je op de spiegel gevallen, je was wel in veilige houding K.O. gegaan zo te zien?![]()