Genoeg tijd gehad voor zelfreflectie dus.seth zei:je hoofd vol wit poeder omdat je op de spiegel ligt.
Genoeg tijd gehad voor zelfreflectie dus.seth zei:je hoofd vol wit poeder omdat je op de spiegel ligt.
Haha, herkenbaar.Sublimo zei:Als je terwijl je een pm op DF aan het schrijven bent je een gesprek op msn opent en dan op de smileys van DF klikt om eentje toe te voegen in je msn gesprek.![]()
KoxBox zei:Haha, herkenbaar.Sublimo zei:Als je terwijl je een pm op DF aan het schrijven bent je een gesprek op msn opent en dan op de smileys van DF klikt om eentje toe te voegen in je msn gesprek.![]()
Ik wel, gratis.Sublimo zei:Haha.![]()
Daar heb ik nu geen last van gehad, nu heb ik dan ook geen tv aansluiting. :P

Nee, gratis. In wat zou dat inbegrepen moeten zijn...W.F.L. zei:Inbegrepen bedoel je![]()
Hmm, tv inbegrepen in de huur. Ik zit wel niet op kot he.. Smartiepants.W.F.L. zei:In je huurThere's no such thing as a free lunch
![]()

Exceptional Insight zei:Als je je msn lijst f5-t.
W.F.L. zei:Ik zit ook niet op kot en heb ook TV aansluiting.. Maar ik verwed er wat om dat dat niet gratis is.. Ik geloof niet in gratisWaarom zouden ze kosten maken als ze ze kunnen verrekenen aan jou?
![]()
ik doe mijn best zei:Als je in de stad op de stoep staat en dan eerst van de stoep afspringt.Dan gaat kruipen naar de overkant van de straat.Daar de andere stoep staat,waar je dan weer opklimt.En denkt;-He,he gelukt.En dan om je heen kijkt,en auto-s gestopt zijn,mensen allemaal naar je kijken.En dan ook nog zegt;,..ik kon niet meer lopen,echt waar!!.(-dit was wat jaren terug op mexicaanse-physillo-s.)
Pammer zei:Je weet dat je hard gaat als je wakker wordt naast een meisje dat je niet kent en je herinnert je niets meer![]()
pascal828 zei:Een gezichtje tekent met je vinger op je broodje met filet american.
En het vervolgens zielig vind om 'm op te eten.(wiet, net) :P
Rabbithole zei:Leuk, een nieuwe drug genaamd 'masculine'. En ik wist ook niet dat er een verschil tussen mdma en xtc bestond. Enlighten me!![]()
Rabbithole zei:Leuk, een nieuwe drug genaamd 'masculine'. En ik wist ook niet dat er een verschil tussen mdma en xtc bestond. Enlighten me!![]()
Dat heb ik altijd op feestjes ... :PTrippert Q zei:Als je een peuk ophebt en het voelt alsof je nog maar 1 hijsje ophebt![]()
pascal828 zei:Een gezichtje tekent met je vinger op je broodje met filet american.
En het vervolgens zielig vind om 'm op te eten.(wiet, net) :P
luchtigtoetje zei:en dan ziet dat je 83pms hebt verstuurd.![]()
Ik wel! Een heleboelChris Pontius zei:luchtigtoetje zei:en dan ziet dat je 83pms hebt verstuurd.![]()
EN IK KRIJG ER GEEN EEN!?!?!?!?!!?!?!?!??!![]()
![]()
![]()
![]()
FAWK Y0e
Chris Pontius zei:luchtigtoetje zei:en dan ziet dat je 83pms hebt verstuurd.![]()
EN IK KRIJG ER GEEN EEN!?!?!?!?!!?!?!?!??!![]()
![]()
![]()
![]()
FAWK Y0e