Ketamine de beste drugs ooit!

Popper

Belezen gebruiker
Ketamine staat bovenaan mijn lijstje/ gedeeltelijk eerste plek met LSD, van wat ik nog een keer wil proberen :P

Alleen al die verhalen over overgeven staan me echt niet aan, ik ben bereid er alles voor te doen om niet te gaan kotsen van de K. Ik houd echt niet van kotsen, het kan een moment echt helemaal verpesten. :wave:

K :rolleyes: LSD

2C-G-5

Experimenterende gebruiker
heerlijk goedje, alleen de trip is vaak heel dood, vooral zonder muziek vind ik,
en je word er lichamelijk erg van de kaart van, vooral als je probeerd te lopen, net of dat je op de maan bent :)

Finesse*

Belezen gebruiker
Vandaag testservice gebeld voor m'n sampletje, is ongeveer 85%. :grin:
Zeer tevreden mee, maar had dit ook wel verwacht na o.a. k-hole achtige effecten na het toedienen van een iets te dikke lijn.
Mevrouw van de testservice meldde mij overigens dat dit redelijk bijzonder schijnt te zijn, en dat de meeste ketamine die ze binnenkrijgen sterk versneden is, strookt dit met jullie ervaring?

J0rrit

Badass junkie
Mijne is een keer getest op 75 % ofzo 2 keer rond die waarde, dus veel kan ik er niet over zeggen. Ik lees hierboven dat men zegt dat de keta trip redelijk dood is, zo ervaar ik dat ook. Het is trippen, maar niet zoals met lsd of paddos, maar gewoon een 'lege' trip ofzo. Meer een soort van trip met de getripte zintuigen, maar niet mentaal ofzo.

Finesse*

Belezen gebruiker
Ja idem dito, doch heb ik vrijdag op een dnb feest na een aantal pillen en een beetje mdma later 2 lijntjes keta genomen.
Dit voegde wel echt wat eraan toe, maakte het een hele rare ervaring, had het gevoel dat ik zweefde en een aura had.

KetaNr1

Belezen gebruiker
brainwashed zei:
Keta for life
ZOWIEZO
staat echt op numero eenos!!

oh...vandaar mn naam :rock:
maat van me pakt n gram inéenkeer, en superketa!!
begint al na n minuut of 2 met heavyy te TrrippetrripppeetrriippeeTripppe!!!
doe het em niet na, ookal hou ik wel van een Dikke Trip!.. :smoke:

!! Fasten your sealbelts, We wish you a Bad trippp thank you. 'psssshh'!!

Spor

Wijs gebruiker
Ik wil mijn eerdere standpunten in dit topic herzien...

LSD is de beste drugs ooit !! duidelijk :wink:

underworld

Wijs gebruiker
keta is echt mijn nummer 1 drug, maar het is best wel verslavend spul. vooral als je veel in huis hebt.
afgelopen 3 maanden elke week keta gedaan, meerdere malen per week op het laatst.
het is gewoon zo'n makkelijke manier om even van de wereld te zijn.
het sneakt er echt in.. dus voorlopig ben ik ermee gestopt. :)
en dat raad ik andere mensen ook aan om voorzichtig met dit spul te zijn.

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
underworld zei:
keta is echt mijn nummer 1 drug, maar het is best wel verslavend spul. vooral als je veel in huis hebt.
afgelopen 3 maanden elke week keta gedaan, meerdere malen per week op het laatst.
het is gewoon zo'n makkelijke manier om even van de wereld te zijn.
het sneakt er echt in.. dus voorlopig ben ik ermee gestopt. :)
en dat raad ik andere mensen ook aan om voorzichtig met dit spul te zijn.

Haha en of het verslavend spul is. Godverdomme.
Stond net op de kop, ik was net een diepgaand topic over wat je doel in het leven was aan het doorspitten op een ander forum.

Met aldoor de gedachte in men achterhoofd van; "He kees, je moeder ligt hier nu wel op de kamer hiernaast te slapen, maak het huis aub niet kapot!"

Sta nog steeds op de kop eigenlijks :hearteyes:

2 dikke lijnen s-ketamine :hearteyes:

They should have given Socrates ketamine! :hearteyes:

underworld

Wijs gebruiker
Kees Klapkaak zei:
Haha en of het verslavend spul is. Godverdomme.
Stond net op de kop, ik was net een diepgaand topic over wat je doel in het leven was aan het doorspitten op een ander forum.

Met aldoor de gedachte in men achterhoofd van; "He kees, je moeder ligt hier nu wel op de kamer hiernaast te slapen, maak het huis aub niet kapot!"

Sta nog steeds op de kop eigenlijks :hearteyes:

2 dikke lijnen s-ketamine :hearteyes:

They should have given Socrates ketamine! :hearteyes:

haha space ze. :)
ikzit hier wel lekker met een joint en n2o :stoned:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
nou daar ging me Big Tasty met Mc Flurry ....

:hearteyes:

4 kleine lijntjens en meteen k hollend de plee volgekotst.

:kots:

Frosty84

Newbie
Ik vind Keta ook super geweldig, helaas kan ik er niet meer aan komen :( snik.

Mijn laatste ervaring was echt ongelovelijk, ik krijg juist het idee dat ik even weet hoe alles in mekaar zit.

Het kwam langzaam op gang, mijn zorgen ebte weg en op een gegeven moment kwam ik tot een punt dat waar wij ons mee bezig houden in het dagelijks leven helemaal niks uit maakt, de dingen waar we normaal druk over maken nergens voor nodig is. Toen ik dat eenmaal besefte voelde ik me zo gelukkig dat ik er bijna van moest janken haha.

Na de volgende dose lekker op bed wezen liggen met heerlijke muziek op (tip: Imogen heap - hide and seek, Extrawelt - Soopertrack en John Tejada - The end of it al) raak in de k-hole en lichamelijk voelde het net een beetje als een achtbaan de ene keer ga je stijl omhoog en dan met snelheid door een bocht naar beneden (gevoelsmatig) en de visuals past zich daar mooi op aan.

Op een gegeven moment krijg ik het idee dat vrije wil niet bestaat en dat alles al van te voren bepaald is. Geprogameerd als het ware. Beetje het matrix idee, dat wij leven in deze nuchtere wereld alleen maar schijn is en door de keta effect krijg je te zien wat de echte wereld is. Althans dat was mijn ervaring hiervan.

Maar gezien ik hier niet maar aan kan komen, vroeg ik me af of iemand mij hierin kon helpen.

TrippyShit

Badass junkie
Je zit teveel in het ketamineforum jij joh!

Niet naar underworld luisteren. Hij is psychotisch en zegt vaak dingen die hij niet echt meent.
Wat hij ook zegt, neem het maar met een korreltje zout. Of 2 korrels. Er komt meestal alleen maar onzin uit.

lol

CHIASME

Belezen gebruiker
keta echt verslavend... tis gewoon super lekker spul ! :P Paar dikke lijnen dan in bed helemaal donkere kamer vlieg overal heen zeg :grin: :hearteyes: :rockband:

lespaul

ik heb eindelijk weer keta!!! sind 21 juni vorig jaar nie meer gehad!!!
moeilijk aan te komen op het moment. maar nu heb ik 10 gram dus moet daar de aankomende 5 maand wel mee door komen. :P

nu maar ff lijntje weg snuifen dan maar hehehe

Peertje

lespaul zei:
moeilijk aan te komen op het moment. maar nu heb ik 10 gram dus moet daar de aankomende 5 maand wel mee door komen. :P

Mag ik vragen wat je daarvoor betaald hebt? (PM mag ook) want de dealer hier weet de gangbare prijzen niet en ruilt het tegen alles wat hijzelf aantrekkelijk vind, maar ik wil natuurlijk niet een gram coke voor een gram Keta ruilen als keta veel goedkoper is...

321123

Peertje zei:
lespaul zei:

Mag ik vragen wat je daarvoor betaald hebt? (PM mag ook) want de dealer hier weet de gangbare prijzen niet en ruilt het tegen alles wat hijzelf aantrekkelijk vind, maar ik wil natuurlijk niet een gram coke voor een gram Keta ruilen als keta veel goedkoper is...

De prijs van grammetje keta licht tussen de 25 en 35 euro licht eraan wat voor kwaliteit het is, 2 grammetjes keta voor een gram cocaine is redelijk, met 2 gram keta doe je veel langer mee als het goed spul is dan 1 gram coca( dat is meestal na 1 avond weg) . veel plezier :hearteyes: :hearteyes:

azgaza

Badass junkie
Binnenkort ga ik erachter komen of het echt zo leuk is.. of juist niet heel leuk.. hoe dan ook, wellicht kom ik er deze week of anders binnen enkele weken achter of ketamine iets voor mij is of niet, en ik probeer haast nooit iets nieuws dus ik kijk er wel naar uit :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
azgaza zei:
Binnenkort ga ik erachter komen of het echt zo leuk is.. of juist niet heel leuk.. hoe dan ook, wellicht kom ik er deze week of anders binnen enkele weken achter of ketamine iets voor mij is of niet, en ik probeer haast nooit iets nieuws dus ik kijk er wel naar uit :)
Trek niet te snel je conclusies, de setting kan heel bepalend zijn. Ik kan niet zeggen dat het de beste drug ooit is, maar ik ben wel fan (:

azgaza

Badass junkie
Ja ik ga het sowieso meer dan één keertje proberen, verschillende doseringen, wel of geen licht aan etc. verschillende locaties. Een stof één keer proberen is eigenlijk niet echt proberen want dan ken je het middel toch maar heel eendimentionaal, maar ik ga er dus wel achter komen of het iets voor mij is en de eerste keer zit er deze week wel echt aan te komen :)

aapkut

Badass junkie
vriend van me krijg binnen kort wat special K kan niet wachten om me neus daar in te zetten :P

321123

.... dan ken je het middel toch maar heel eendimentionaal, maar ik ga er dus wel achter komen of het iets voor mij is en de eerste keer zit er deze week wel echt aan te komen :)[/quote]

Ik heb zelf nog noiit keta gedaan maar volgen mij is het stofje toltaal niet eendimentionaal, waar je het ook doet :grin: Verder veel plezier ermee verderr :P
:wave:

Aldous

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Trek niet te snel je conclusies, de setting kan heel bepalend zijn. Ik kan niet zeggen dat het de beste drug ooit is, maar ik ben wel fan (:
ik hoop de beste drug ooit nog te moeten proberen, maar ben ook fan!

dollegekske

Bewuste gebruiker
hahah jaa zekers i love keta ben er nu goed wazig van moet ik zegge haha
moest net thuis naar binne maar kon nie binne moest ik aanbelle haha ons mam dee ope ik kie wazige kop ik kon amper rechtlope, mja iemand hier nog leuke keta space liejdse ovor nu?

:smilingimp:

azgaza

Badass junkie
De beste drug zou ik het niet noemen, maar het haalt absoluut mijn persoonlijke top 3, wat een heerlijk spul zeg! Lichamelijk voelt het echt te leuk en fijn bij een medium dosis en mentaal is het heerlijk ontspannen maar toch zo ongelovelijk scheef en vaag. Verslagje staat bij trip reports.. ik vind het leuk, een volgende keer komt er zeker maar vanwege de verslavings verhalen ga ik het wel rustig aan doen, maar keta is heerlijk ja :hearteyes:

Bovenaan